לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

גברים שולטים בעולם, ונשים שולטות על גברים.


"את הרעל שבפנים צריך להוציא החוצה. יש מיליון דרכים לעשות את זה. אני כתבתי את הכל, וכשקראתי את זה מאוחר יותר הבנתי כמה התחזקתי".

Avatarכינוי: 

בת: 35



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

3/2014

אנאלי, פורנו וחיות אחרות.


הייתי אצל גיא, ועישנו ואכלנו ושכבנו ודיברנו. היה סבבה, עד שהוא ביקש שנעשה אנאלי. ועד שהוא ביקש שנצלם את עצמנו שוכבים. ועד שהבנתי שכנראה הגבול בין חברה ויזיזה מאוד מטושטש אצלו, והוא כבר לא מבדיל.


כל סיפור שלו מעורב בסקס עם מישהי, או עם אלמנט ביזארי של חגורה שהוא קשר לה לצוואר, זיון ליד עמדת שמירה או בעמדת שמירה, בשירותים, קולנוע, וכל מקום שיש סיכוי שיתפסו אותו שם. זה לא שאני חובבת מיסיונרית בלבד חס וחלילה, ואני פתוחה להצעות, אבל יש לי גבול.


מה שעשית עם יזיזות שלך, עשית עם יזיזות שלך. מה שאתה רואה בסרטי פורנו, זה סרט פורנו! זה מבוים! לא מכירה הרבה או בכלל נשים שיחכו שתשפריץ להן על הפרצוף או תזיין אותן באנאלי. אין סיבה שאישה תאהב אנאלי יותר מדי, כי זה פיזיולוגית קשה, והגירוי שלנו הוא בדגדגן! ואם כן יש נשים כאלה, אז יש להן כוח סבל אטומי למען האחר וזה באמת באמת לא עניין של מה בכך.


אני מכירה אותו אפילו לא שבוע, ופתאום מרגיש לי שמיהרתי. שהייתי צריכה לתת לו להתאפק, לא לקפוץ למיטה, וגם אם כן, אז לבושים ומחובקים ויוצרים משהו מאוד טהור לפני המגע. שבוע והוא הציע לי הצעות שאני מקבלת אותן כזלזול בוטה בי. אנחנו לא באמת מכירים, עדיין לא, וכבר הצעת לי לצלם איתך סרט פורנו שגם בקשרים ארוכי טווח לא ממהרים לצלם.


אתמול הוא אמר לי ששתי בנות שלחו לו הודעות לגבי היום והוא אמר להן עסוק, במקום ׳יש לי מישהי, תתקדמו״. וגם הוא מתכתב עם האקסית שלו. בשביל מה, זה סתם מעלה בה ציפיות שלא יתממשו לפי מה שהוא אומר.


אני מתלבטת בין לעשות לו שיחה, שיבין את ההבדל, לבין פשוט לחתוך וזהו.

נכתב על ידי , 22/3/2014 02:51  
56 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ben Hanscom ב-26/3/2014 00:08




85,111
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)