לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

גברים שולטים בעולם, ונשים שולטות על גברים.


"את הרעל שבפנים צריך להוציא החוצה. יש מיליון דרכים לעשות את זה. אני כתבתי את הכל, וכשקראתי את זה מאוחר יותר הבנתי כמה התחזקתי".

Avatarכינוי: 

בת: 35



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

3/2014

סקס ומילואים.


הוא נסע למילואים. הייתה לנו שיחה. אמרתי לו שהרגשתי שהוא קצת התאכזב שלא הסכמתי לעשות איתו אנאלי ולא הסכמתי לצלם איתו סרט.

הוא אמר שלצלם סרטי פורנו זה הכי עם חברה, ולא סתם ככה עם יזיזה. אמרתי לו שצריך להרגיש ממש פתוחים אחד עם השני בשביל זה. ושאני לא שם עדיין. וזה לא לעניין לדרוש כזה דבר. בהתחלה הוא הכחיש שבכלל ביקש שנעשה אנאלי או נצלם סרט, ואמר שהוא כנראה אמר את זה מתוך שינה, מה שגרם לי באופן אוטומטי לשאול אותו אם הוא בן 16 ותכף יגיד לי שהוא שיכור כי הוא שתה רד בול. אמרתי לו שזה לא תירוץ, ונכון שאני הכי פתוחה בסקס - יש לי גבול. ואנאלי זה הגבול. סקס זה לא הכל במערכת יחסים, זה הרוב. אם יש חיבור בסקס, נפלא. אם אין, מערכת היחסים לא תחזיק הרבה זמן. ואין לי בעיה לעשות סקס באוטו, על הגג, ולעשות סקס בעמדת שמירה? פחח עשיתי סקס במקומות נועזים יותר. אל תלמד את אמאל׳ה לעשות ילדים (או סקס פרוע במקומות הזויים). ואף על פי כן ולמרות הכל, סקס זה לא הכל במערכת יחסים. קודם חשוב אמון, חיבור, אהבה, חופש, נתינה, הבנה. 

אמרתי לו שאני לא בת 22 עושה סרטים על כל מיני דברים שקורים כמו שלמשל אנחנו מקיימים את השיחה הזאת בטלפון ולא פנים מול פנים. ושהוא אמר לי שהוא לא יכול לנהוג ורוצה שאבוא אליו, לא כיוונתי את זה לעניין הפעוט שהוא חותר לסקס. אמרתי לו שאני בוגרת בשביל זה, ואולי לא יצא לו לצאת עם אישה שגדולה ממנו בשנתיים. אבל בגיל 25, את לא אמורה לעשות סרטים של גיל 22. את בטוחה בעצמך, את יודעת מה את מחפשת ומה את רוצה, ואת כבר לא משחקת משחקים. הוא הבין את הדעה שלי. הסברתי לו שהמטרה היא לא לריב, אני לא יודעת לריב. אני גרועה בלריב! זה פשוט לציין עובדה מאוד מסויימת. יש לי גבול, תכבד אותו. 

אני פשוט תוהה עד כמה בא לי או יש לי את הכוח להעביר אותו בית ספר למערכת יחסים בוגרת. לגרום לו להבין את ההבדל שבין אישה לנערה. לחכות ולהיווכח כשירד לו האסימון - או שלא. אני צריכה לחשוב עם עצמי לעומק, מה אני רוצה ממנו בכלל. ואם כל זה יעשה לי טוב לטווח הרחוק. והקרוב. ועד כמה אני מוכנה להשקיע.

נכתב על ידי , 24/3/2014 23:24  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Kazan ב-26/3/2014 23:01




85,111
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)