לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

גברים שולטים בעולם, ונשים שולטות על גברים.


"את הרעל שבפנים צריך להוציא החוצה. יש מיליון דרכים לעשות את זה. אני כתבתי את הכל, וכשקראתי את זה מאוחר יותר הבנתי כמה התחזקתי".

Avatarכינוי: 

בת: 35



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

4/2014

קשה לי, אבל בכל זאת אפרסם.


הייתי מודעת לזה, בתת מודע, והדחקתי. חשבתי שיש מצב שזה קרה שזכור לי משהו קטן כשהייתי קצת שיכורה הרבה מסטולה. אבל חשבתי שאולי חלמתי. הוא יודע מה העמדה שלי לגבי כל זה, כמו שכבר סופר בעבר, אבל זה לא גרם לו או עצר מבעדו לצלם אותנו עושים סקס.

לא רואים אותי, לא אותו. רק איברי מין מתחברים בדוגי. וזה אצלו בפלאפון במקום כביכול מוגן לדבריו. ביקשתי ממנו למחוק והוא לא הסכים. הוא אמר שזה בשבילו. הוא ידע מה האורך של זה, כך שהוא כנראה צפה בזה כבר כמה פעמים, וכשהוא הגיע לזה, לתקיות הנעולות, הוא הסתיר ממני את צג הסמארטפון בשביל שלא אראה מה הסיסמה או איפה זה. והוא טען שזה כי יש שם עוד כמה סרטים כאלה. ובאותו רגע כאב לי כל כך הלב. עד שלא רציתי לדבר איתו. האישה שלך מבקשת למחוק סרט שצילמת לא כשהיא היתה צלולה ולא בידיעתה ועוד אחד שהיא מצולמת בו, למרות שאף אחד לא יכול לדעת שזאת אני. ואתה לא מוחק? אתה ממציא תירוצים? הסתובבתי והלכתי הביתה.

ולפני כמה דקות הוא התקשר ובפיו בשורה. אבל שאני לא אכעס. הוא נסע אתמול שיכור ומסטול עד(!) לפוסיקט. דיברנו על זה בכללי ביום חמישי, על זונות וחשפניות וריקודים.. וקצת נגעלתי. אמרתי לו את זה במפורש. הוא אמר לי שחשפנית היא לא זונה. ממש מעודד. אתה רואה גוף שהוא לא שלי, מישהי רוקדת מולך בעירום והיא לא אני. מישהי רוקדת עליך ואז מה אם זאת העבודה שלה. איפה אתה בכל הסיפור? אז בהתחלה כזה צחקתי ולקחתי את זה בקלות, והוא סיפר לי איך הוא הגיע לזה, והקשבתי.. ונזכרתי שנדב ואני דיברנו על זה, שעוד מעט החברים שלו יתחתנו ובטח מסיבות הרווקים יהיו במועדוני חשפנות והייתי ממש ליברלית בעניין הזה. שזאת לא בגידה והוא יכול לנסות, זה מסיבה של חבר. מאז עברו שנתיים וחצי, ופתאום אני חושבת על זה מנקודה יותר עמוקה. אני אפילו קצת בשקט בשקט ביני לבין עצמי, קוראת לזה בגידה.

נכתב על ידי , 27/4/2014 18:34  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ'י. ב-29/4/2014 11:23




85,111
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)