לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

גברים שולטים בעולם, ונשים שולטות על גברים.


"את הרעל שבפנים צריך להוציא החוצה. יש מיליון דרכים לעשות את זה. אני כתבתי את הכל, וכשקראתי את זה מאוחר יותר הבנתי כמה התחזקתי".

Avatarכינוי: 

בת: 35



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

8/2014

אני חושבת שהשתניתי.



הייתי בטוחה שאני אגיע לתל אביב, אתקע רגל, וכל לילה אביא גברים הביתה.

אז מה למדתי משהותי כאן? 1. אם את לא תופסת, מישהי אחרת תתפוס לך. (גם אם הוא ידיד שלה/גם אם היא שכבה עם חברים שלו) 2. גברים תל אביבים לא יתחילו עם נשים יפות, מחשש לסירוב.

ואני לא מבינה מה הקטע. טוב, אז גברים אני לא מביאה, ואני מעדיפה לא לחשוב על הפעם האחרונה שעשיתי סקס, כי מרוב שזה היה מזמן, כבר שכחתי איך זה.

מעבר לזה, אני עצובה. כי תיארתי שזה יהיה אחרת. שהשותפים שלי יהיו יותר נקיים, שתהיה יותר הרמוניה, שאני אחזור הרבה פעמים לא צלולה, ושחברה שעשתה סקס לפני ארבעה ימים תוותר לי ותיתן לי לקחת את הבחור. במקום ללכת אליו הביתה. והיא, אני לא יודעת. כי מצד אחד, אנחנו מסתדרות ממש יפה. מצד שני, אני..היא סלאט מדי בשבילי. ואני גם השתניתי, אני כבר לא מתחילה עם גברים כל כך, משום מה אני יותר מופנמת, וכאילו שנות ההוללות שלי חלפו מעליי, והיא כל שני ורביעי עם גבר אחר. והיא נפגעת, ולא אכפת לה. היא רואה רק את המטרה - סקס. אולי אני מקנאה בה? שהיא כמו פרפר ואני החלטתי להיות גולם. שאמא שלי מרחמת עליי שאני לבד, עד ש..אל תגלו לאף אחד, אבל נתנה את הטלפון שלי לסוג של שדכנית, כאילו אני רווקה אומללה בתולה וערירית שמעולם לא ידעה גבר, וחייבים לגאול אותה מייסוריה.

וכל סופ״ש, כל סופ״ש! אני אומרת לעצמי, הסופ״ש זה הסופ״ש! היום אני מביאה מישהו הביתה. והמחשבות שלי מזמן לא אצל גיא, פשוט משהו אצלי נסגר. מה, להביא אותו הביתה?

אני צריכה ללכת קצת לים עם ספר, הלוואי והחמאס ייתן לי לישון קצת, יזרוק, ואז אלך לים.

נכתב על ידי , 8/8/2014 04:43  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ'י. ב-10/8/2014 13:05




85,111
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)