לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

גברים שולטים בעולם, ונשים שולטות על גברים.


"את הרעל שבפנים צריך להוציא החוצה. יש מיליון דרכים לעשות את זה. אני כתבתי את הכל, וכשקראתי את זה מאוחר יותר הבנתי כמה התחזקתי".

Avatarכינוי: 

בת: 35



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

9/2014

אני לומדת מטעויות.


רועי היה אצלי ברביעי בערב, ודיברנו, בהתחלה על הטיול, וכל מה שהיה שם וכל מה שיהיה בנינו שם. אמרתי לו שזה שהוא טס לעבוד בחו"ל לתקופה כל כך ארוכה, הרגיש לי שאני מפספסת משהו טוב. ושלא היה לי מה לעשות עם זה. גם כשהוא אמר לי להצטרף אליו כשהוא היה שיכור, ובניגוד לנדב הוא לא יעזוב אותי, ונהיה ביחד והוא ישמור עליי. הוא התנצל על זה עכשיו, שהוא לא היה ער לזה שכבר בניתי לי כאן חיים אחרי הטיול, אמנם בטווח קצר של שנה, אבל כשחזרתי הייתי מאוד חדורת מוטיבציה להתחיל מחדש. עבודה, לימודים, קשרים וחברויות שנרקמו במהלך הטיול ולחזק אותם. אמרתי לו שבפעם השלישית שהוא חזר לחגים, לא יכולתי להיפגש איתו כי לא יכולתי כבר לשמוע על כמה טוב לו שם וכמה שאני חייבת לבוא. ובגלל זה התחמקתי ומאז לא דיברנו.


הוא הבין שאני מחפשת איתו משהו רציני, והוא אמר שאני גם פספוס מבחינתו והוא ממש שמח שאני פורקת את הכל. הוא אמר לי שאני נראית ממש שונה ממה שהוא זוכר אותי, שרואים שמשהו עשה לי טוב. התנשקנו. והתחבקנו. והיה לו ריח של פעם. והמשכנו לדבר עליי ועליו ועל המשפחות שלנו, והוא אמר שאמא שלו ממש תאהב אותי. והסכמנו שיש משהו שקושר אותנו ביחד, וזה לא מתבסס על סקס או משיכה מינית כי אף פעם לא שכבנו. וזה נטו כי יש כאן משהו שהוא מעבר. תחשבו על זה רגע, למה שגבר ימשיך לדבר עם אישה וכל פעם שיחזור לארץ יחפש להיפגש איתה כשהוא יודע שלא ייצא לו מזה סקס? סיפרתי לו על גיא, שהיו רגעים שהייתי איתו וחשבתי בכלל עליו, והוא שאל אם עכשיו זה ההיפך, אם אני איתו ואני חושבת עליו, ואמרתי לו שלא. באמת שלא. סיפרתי לו שגיא סוג של בגד בי, והוא תהה איך אפשר, וסיפרתי לו קצת עליו ועל איך הכרנו ועל מערכת היחסים שהייתה לנו. הוא אמר שאפשר לנסות ושהוא כאן בחודש הקרוב, שהוא אולי יטוס לקריסמס לעשות כסף ויחזור ונהיה ביחד. והצטלמנו והעליתי לפייסבוק והוא הראה לי שאני רשומה לו בטלפון "לירי המלכה צ'י" והוא אצלי רשום רק כרועי, ועשה כאילו הוא נעלב. כבר התחלנו לפהק ועבדתי יום למחרת, הוא אמר שהוא ישחרר אותי לישון, נכנסנו לתוך הבית, הלכנו לחדר שלי לקחת את הדברים שלו, הוא הצמיד אותי לקיר ונישק אותי. והיינו ככה כמה זמן, וכמו בסרטים שאני בטעות נשענת על המתג והאור מתכבה...אז זה קורה רק בסרטים, הוא פשוט כיבה את האור והזיז אותי לספה שלי. וכשאני שוכבת על הספה והוא מעליי פתאום גיא מתקשר! זה באמת היה כמו בסרטים. ואני מסתכלת עליו והוא עליי ואני לא יודעת מה לעשות ואני עונה, מדברת איתו ממש בקצרה, עושה כאילו אני ישנה, ואני מכירה את גיא, הוא ראה את התמונה שלי ושל רועי בפייסבוק, וכנראה הבין שאם אני ערה והפלאפון שלי לא על שקט והשעה 2:30 אז יש מצב שאני עדיין איתו. סיימנו את השיחה ורועי אמר שהספה קצרה מדיי, הסכמתי איתו, אמרתי לו שאני לא רוצה שנשכב, כי בא לי לשמור על זה עדיין ככה. עברנו למיטה. גם שם התנשקנו בטירוף. הלכתי לשירותים, בדרך חשבתי שלא הייתי צריכה לענות לגיא. חזרתי ואמרתי את זה לרועי. הוא אמר שזה לא מפריע לו. המשכנו להתנשק. ופשוט עצרתי רגע והסתכלתי עליו והרגשתי שהעיניים שלי נעצמות. הוא אמר שהוא זז, אז קמתי ונעלתי אחריו.


חשבתי שהכל בסדר. שיש לו על מה לחשוב וגם לי. והלכתי לישון, בקושי קמתי בבוקר. אבל הצלחתי להחזיק כל היום בעבודה. בערב שלחתי לו "מה קורה? :)" והוא לא ענה. ואני לא מבינה, מה הבעיה של החמור הזה שאתמול הוא הכניס לי רעיונות לראש שיש סיכוי שנהיה ביחד, ושאפשר לנסות, ושהוא כאן בחודש הקרוב לפחות, ועוד אני אמרתי לו שאני לא רוצה שהוא יישאר רק בגללי, אלא שהוא באמת יימצה את עצמו כאן. ושאני לא אהיה הסיבה היחידה, כי זה שהוא יהיה איתי, אבל לא יהיה מאושר משאר החיים שלו, זה לא מה שאני רוצה. ואולי הוא עוד צריך לחשוב, כי הוא לא סגור על החיים שלו בכלל, ואולי הוא כבר חשב והוא לא בעניין. והוא סתם אמר את כל זה, כי זה מה שגברים אומרים כשהם רוצים להכניס אישה למיטה. שהיא יפה וחכמה וכוסית ונהדרת ושאמא שלו תאהב אותה ולספר קצת מעבר על המשפחה וכאלה בשביל שהיא תדמיין איך היא משתלבת בתוך כל זה. והאמת שזה בדיוק מה שניקר לי בראש כל הזמן הזה. דיי נו. נפלתי פעם אחת בטימטום הזה של ההוא מצנחנים שזיין לי את המוח ערב שלם, נכנס אליי הביתה ולא שכבנו כי הייתי במחזור וגם כי קצת לא רציתי ויום אחרי התאדה ושבועיים אחרי ראיתי אותו מתחיל עם כל הבאר. וזה עשה לי טוב, שכמעט נפלתי ברשת. והשכיח ממני את זה שאיפשהו כאב לי, ושהרגשתי קצת זולה על זה שהכנסתי אותו לבית שלי ואכלתי לעצמי את הלב, ובדיעבד אני מבינה שבסך הכל ניצלתי. כי הייתי יכולה להיות עוד אחת. וזה היה הרבה יותר כואב לראות שהוא מתחיל עם אחרות אחרי שהוא היה בתוכי. וגם כאן, למדתי לקחים. חוץ מנשיקה לא היה כלום. והוא נעלם. ולא אכפת לי אם זה בגלל שהוא לא בעניין או שהוא רק חיפש סקס, או גם וגם או שהוא סתם פחדן או שהוא לא יודע מה הוא רוצה מהחיים שלו. לא אכפת לי. למדתי מטעויות, לא שוכבת עם אף גבר שאני רוצה אותו למשהו רציני. וכן, אני בתל אביב ואני בת 26 ואני נראית טוב ובלה בלה בלה ואני צריכה ליהנות מהחיים, אני נהנית. תאמינו לי. ובמקביל אני שומרת על עצמי.

נכתב על ידי , 20/9/2014 11:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




85,111
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)