לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

גברים שולטים בעולם, ונשים שולטות על גברים.


"את הרעל שבפנים צריך להוציא החוצה. יש מיליון דרכים לעשות את זה. אני כתבתי את הכל, וכשקראתי את זה מאוחר יותר הבנתי כמה התחזקתי".

Avatarכינוי: 

בת: 35



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

10/2014

גברים בוגדים.


גיא הודה ברייש גליי ובעצם כך, הוציא את רוב הגברים מהארון של המין, לא הארון של המין-מין, אל הארון של המין הזמין, שכולם בוגדים. יש כאלו שיעשו את זה ממש טוב וימחקו ויסתירו, ויש כאלה שינסו לנווט לאיזו מערכת יחסים פתוחה. כשהשמעתי את הטענה באוזנייה של מאיו היא נחרדה לחלוטין. מה פתאום, לא כל הגברים, הוא ילד, לירי, שכחת? בן 24. הוא לא מוכן להתחייב. ואת, מה את הכלל נתפסת עליו? לכי להזדיין כבר! תקשיבי, יש לי את תום. ויש לנו אחלה סקס, רק משתפר, אבל עדיין, לירי, תזדייני כל עוד את יכולה ורווקה ותל אביבית ולא חייבת כלום לאף אחד. 


ואני שומעת את המילים האלה ואומרת לעצמי, תראי את הבת זונה הזאת. חבר שלה מאוהב בה נואשות עשתה אותו חצי כלב פודל, כל לילה הם ישנים ביחד והיא אומרת לי לנצל את זה שאני ישנה באלכסון ולהכניס סתם ככה גברים מתחת למצעים? ועדיין נחרדה. תום שלה בחיים לא יעשה דבר כזה. השאלה אם תום חכם והיא סתומה, או אם הוא באמת כלב פודל ולא חצי. את זה כבר העתיד יגיד.


בכל אופן, גברים בוגדים. כן. אז גיא אמר שגברים אוהבים להשאיר אופצייה פתוחה, ויש נשים שמדליק אותן עוד יותר לדעת שיש לגבר הזה את ה"אחת" והוא לא מסתפק בה והוא רוצה עוד אחת. מתחילים בשיחות כאלה סמול טוק בקושי ואז מגיעים למצב שאם להוא לא הייתה חברה היא כבר הייתה טסה אליו ומחכה לו בר'. אם כבר מדברים על רייש גליי. אבל לא, הם אוהבים רק אחת, ומזיינים לרוב רק את האחת. כל השאר זה סתם, בשביל החוויה. בשביל הסכנה, בשביל אלוהים יודע למה.



לא האמנתי. לא רציתי להאמין. אמרתי לעצמי שהוא סתם ילד חרא ואם גבר אוהב אישה, הוא לא יפזול לצדדים. העניין הוא, שעקב היותי נראית טוב, ובעיקר אחרי ההארה הזאת שגיא זרק לעברי, אני מתחילה לתהות ואפילו לחפש סימנים. ונשבעת שמצאתי. מסיבת יום הולדת שלי, כולם שיכורים מתים. ויש איזה אחד שהוא חבר של חבר של חבר ממקסיקו שהגיע ליום ההולדת שלי עם חולצה לבנה ובלנסטון, ושולח לעברי מבטים שאם גיא לא היה גם שיכור ובסביבה, כנראה שהייתי ניגשת לשאול מה העניינים וזה. יום אחרי אני והחבר של החבר התכתבנו ככה בוואטצ, ושאלתי אותו מה עם ההוא עם הבלנסטון, מסתבר, שקוראים לו שיר, והוא יוצא עם מישהי. עוד אחד, מפגש של חבר'ה שלא ראיתי שנים, לא זיהו אותי, בכל זאת להיות מטר וחצי ולרדת 20 קילו זה המון בשינוי המראה הכללי. ואחד מהם זורם איתי בהתחלה בקטע של כיפים ואז חיבוקים, ואז מתיישבים על כיסא והוא מתיישב לידי ושם לי ככה את היד מאחור, ואני כולי להלהלהלה והוא עם עגיל באף, וגברים עם עגיל באף זה סקסי בטירוף. יום אחרי אני מצרפת אותו לפייסבוק, מגלגלת ככה בטיימליין ו...יש לו תמונות מקרואטיה עם החברה. מה?! וכמעט שכחתי את הדביל הראשי, שלפני שנה היינו ביחד באמסטרדם. הכל התחיל משיחות חולין פה ושם כשעוד הייתה לו חברה. פעם בכמה חודשים ככה היה בודק דופק. ואני בסדר. לא קרה כלום. רק מה נשמע, והוא גר רחוק מאוד, וילדים או סתם סקס לא ניתן לעשות ממש במרחק וירטואלי או באופן וירטואלי בכלל, אלא אם כן אתם משחקים בסימס. אחרי זה הם נפרדו, ונפגשנו בכינרת, אחרי חודש כבר היינו באמסטרדם, זה היה ממש סקס, סמים ואמסטרדם. אחרי אמסטרדם הוא בא אליי, אחרי שבוע אני באתי אליו, ברחתי כי גיליתי שהוא סתם מנסה להיות מה שהוא לא. אבל זה לא משנה את העובדה שהוא ליכלך על האקסית שלו כל כך "את לא שווה את הסולייה שלה ואני בחיים לא אחזור אליה", לעצם העובדה שאתמול הם חזרו מהודו אחרי חודשיים. עוד אחד, גיא היה אצלי והלכנו לים ונכבה לו הפלאפון כי הוא לא הביא מטען והכל היה כזה פתאומי וזורם, הוא שלח לחבר שלו מהצוות הודעה מהפייסבוק שלי אם הוא רוצה להצטרף, החבר ענה מאוחר יותר שהוא לא היה בעיר. יום למחרת, החבר שולח לי הודעה והתחיל מן סמול-טוק של מאיפה אני מכירה את גיא וכל מיני שאלות של מה את עושה בחיים וכאלה. ידעתי שהוא יודע מאיפה אני וגיא מכירים, בכל זאת, היינו ביחד חודשיים וחצי, אבל הייתי בעבודה, המנהל שלי היה ביום חופש, החלטתי לא לעשות כלום ביום הזה, ובכלל עניין אותי מה הקטע שלו. כי אני הייתי משוכנעת שגיא יושב לידו ושניהם צוחקים כמו שני מטומטמים. מפה לשם הוא ניסה לגלוש לפסים יותר אישיים ואני נעלמתי ולא נכנסתי לפינה הזאת. לא אמרתי לגיא כלום בשביל לא לתת לו את התענוג של "סתם צחקנו איתך". אחרי חודש אני וגיא רבים בטלפון והוא לא מבין מה אני רוצה ממנו כשאני אומרת לו "והחבר הזה שלך שהתחיל איתי בפייסבוק, כאילו מה אני נראית לך בדיחה? שאתה יכול להעביר אותי מאחד לשני?" ואז כמו בתקליט המוזיקה עוצרת. מה? מי? איזה חבר? אחרי 40 דקות הוא היה אצלי בתל אביב, אחרי שכל הדרך הוא מקלל ומתלבט אם לשבור ימינה וללכת ל"חבר" הזה שלו ולשבור לו את הפרצוף. זה לא רק בגידה בין חברים, מסתבר של"חבר" יש חברה שגרה באיזה חור נידח מחוץ לתל אביב ומחכה לו בבית בעוד שהוא עושה בית זונות במרכז.



נשים בוגדות. דה. ברור. יש מצב. אבל גם זה דפוק. כי אנחנו לא חושבות דרך הזין. אצל גברים סקס זה בדרך כלל סקס ותו לא. סקס ואפשר ללכת לישון. סקס ואפשר להמשיך את היום. סקס ואפשר ללכת עכשיו לאכול. סקס. סקס זה רק סקס. פורקן. תחנה באיזה רצף של יום או חיים שלמים. כן, הם משקיעים. עולים יורדים, הופכים, דוחפים, מסובבים, בודקים, נוגעים, מלטפים. אבל זה בסך הכל סקס. אצל נשים הרוב זה אמוציונלי. כאילו כן, היו לי פעמים שפשוט עשיתי סקס וזהו. לא נשארתי לישון, לא התקשרתי יום אחרי או בכלל. סקס. סתם סקס. תודה וביי. אבל בגידה זה משהו אחר. כשאישה בוגדת זה קודם כל מוכיח שהיא לא אוהבת את הגבר שאיתה. שהיא כנראה לא מסופקת בעליל. ויכול להיות שהיא חושבת שהגבר שלה בוגד בה, אז היא מחזירה לו. שזה טימטום הסטרי. אבל לכו תתווכחו עם מה שנראה נורמלי בסערת רגשות או באגואיזם. ולמרות כל זה. כנראה שפחות מגברים. הן חושבות, הן מסתכלות. זה כן, אבל ממש ללכת ולדחוף מישהו אחר לתוכך זה אצל נשים נובע מחוסר סיפוק וודאי.



כנראה, ולפי דעתי מוכח מדעית. שכולם בוגדים. אני לא מבינה למה. מה הקטע. מה הצורך. ולמה בכלל? הרי מישהו ייפגע מכל זה בסוף. וזה בעצם אומר שאותם אלו שבוגדים לא מאושרים במערכת יחסים שבה הם נמצאים. מצד אחד, אני מאמינה שיש מצב שגברים בוגדים סתם כדי לגוון את הסקס ולא כי הם חארות נלוזים. וזה לא באמת אומר משהו על הרגשות שלהם כלפי האישה שאיתם, סתם חוויה רגעית. מצד שני, למה גבר שאוהב אישה וחושב שהיא הדבר הכי טוב שקרה לו, יחפש מישהי אחרת ועוד סתם לסקס?

נכתב על ידי , 22/10/2014 23:30  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ'י. ב-25/10/2014 22:32




85,111
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)