לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

גברים שולטים בעולם, ונשים שולטות על גברים.


"את הרעל שבפנים צריך להוציא החוצה. יש מיליון דרכים לעשות את זה. אני כתבתי את הכל, וכשקראתי את זה מאוחר יותר הבנתי כמה התחזקתי".

Avatarכינוי: 

בת: 35



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

11/2014

אני צריכה להיות חזקה.


אפשר לומר שגיא נעלב ולא מדבר איתי, אחרי שהוא הבין שמצאתי מישהו אחר לקיים איתו יחסי מין. בתכלס, זה היה סטוץ חד פעמי ולא קרה מאז כלום. אפילו לא דיברנו. כי לסטוץ יש חוקים משלו:


1. לגרום לכל הצדדים לצאת מרוצים ומסופקים.


2. לא להישאר לישון.


3. יום אחרי, להחליף מילה (אבל בדיוק מילה) על הלילה שהיה.


4. לא לדבר יותר. 


ברור שיש כאלה ששוברים את זה והופכים את זה ליזיזות קבועה וזה סבבה והכל. אבל לא במקרה הזה. אני, שתמיד בוכה על גברים עם קטן, אומרת שהיה לו גדול מדיי. וזה היה כיף. אבל מוגזם, קשה לי להכיל את זה. ופה זה נגמר.


וגיא. אחרי ששאל קצת שאלות כמו "מצאת סקס אחר?" ועניתי לו שאולי, פשוט נעלם. אבל ככה זה שיש לו אגו בשמיים והבייב שלו הלכה להזדיין עם מישהו אחר. כי הוא דיי רגיל לנשים בתולות ואני הכי לא מה שהיה לו אי פעם. ואני יודעת שהוא מדמיין את זה. כי הוא אמר לי את זה כבר פעם שקשה לו לחשוב עליי עושה סקס עם גבר אחר. ואני מניחה שגם בגלל זה הוא מדיי פעם בא לכאן, כדי שלא אלך לחפש. ולפני שהוא היה אמור לטוס הוא אמר לי שהוא יודע שאני מתבאסת כי עכשיו באמת אצטרך לחפש מישהו אחר. הם כולם גיבורים לפני שהם טסים. כי הם יוצאים מנקודת הנחה שהם יכולים להגיד הכל, כי רוב הסיכויים שעד שיחזרו, אנחנו כר נמצא מישהו אחר ונשכח אותם, או להיפך. אבך מה שהוא לא מבין, זה שאני לא מחפשת, אני פשוט מוצאת. אני מדברת עם גברים ומוצאת אותם מדברים איתי ומסמיקים, וזה מצחיק, וחמוד, אבל מצחיק. אתמול זה קרה עם שני גברים שהתחילו איתי בסנטר לפני כל הבלאגן של הלילה, סאחים כביום היוולדם, ואז כששאלתי את הראשון בן כמה הוא והוא ענה 22, אמרתי שלא חשבתי אחרת. מה הם נמשכים אליי כל הקטינים האלה! 


בכל אופן, הוא מקנא. ועכשיו אני גם יודעת שמתגעגע כי הוא עשה לי לייק על תמונה באינסטגרם, הוא רצה לראות מה אני עושה בחיי. אחרי שבוע מאז הסטוץ, שהוא פשוט נעלם. הוא מתגעגע. והאמת שגם אני. בא לי לקרוא לו, שיבוא ואחבק אותו, ונעשן גו'ינט, ואז הוא ישכב פה ונדבר ואולי נריב קצת ואני אגיד לו שיפסיק לעשות לי פרצופים כאילו הוא לא שכב עם מישהי אחרת במקביל אליי והוא יגיד לי שלא ואז אני אגיד לו שהתגעגעתי ושחשבתי עליו כל הזמן הזה ונחזור להזדיין כמעט כל סופ"ש. למה אני צריכה את החרא הזה? רוב הסיכויים שאשקר ואגיד לו שלא שכבנו ולא קרה כלום. ולא רוצה לשקר. לא רוצה לטייח את העובדה שנהנתי עם גבר אחר ושגיא אפס. שהאגו שלו יפגע קצת. למי אכפת. היה ממש בא לי אתמול לקרוא לו אבל אני חזקה ואני לא צריכה את זה. אני לא צריכה אותו. אני חייבת להיות חזקה ולהמשיך הלאה, הוא בכלל היה צריך להיות בדרום אמריקה עכשיו ולמה אני צריכה להרגיש חרא כי הייתי עם מישהו אחר? שהוא ירגיש חרא כי הוא גרם לי להיות עם מישהו אחר כי הוא חרא סקס. טוב, לא חרא סקס, אבל לא משהו. וזה לא קשור לגודל, זה כבר קשור לביצועים. מגיע לי יותר מזה, יותר ממנו, יותר מאיך שהקשר הזה התנהל מההתחלה. יותר פשוט יותר. הורים יותר טובים ממה שיש לו ומשפחה טובה יותר וגבר טוב יותר שלא יחפש אחרות בשביל הריגוש, אחד שיהיה כיף לקום איתו בבוקר ולישון איתו בלילה, אחד שיסתכל לי בעיניים ואני אדע שהרגשות פה הם דו"צ, ולא יהיה פחדן ויכתוב אותם בברכת יום ההולדת בוואטסאפ. ואם אין אחד כזה - אז עדיף להישאר בתולה, אממ רווקה.


ואני לא מאמינה שהשבוע הזה עבר כל כך מהר. אני מרגישה שעברו שבועיים. אני צריכה לקרוא את הפוסט הזה כל פעם מחדש בשביל להסכים עם עצמי שוב ושוב ושוב שמבחינתי גיא כבר לא בארץ. ועדיין בא לי מישהו חדש שיהיה מספיק גבר וסקס מדהים. 


 

נכתב על ידי , 14/11/2014 16:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ'י. ב-17/11/2014 11:13




85,111
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)