לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

גברים שולטים בעולם, ונשים שולטות על גברים.


"את הרעל שבפנים צריך להוציא החוצה. יש מיליון דרכים לעשות את זה. אני כתבתי את הכל, וכשקראתי את זה מאוחר יותר הבנתי כמה התחזקתי".

Avatarכינוי: 

בת: 35



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

11/2014

כיבוש?


חלק מהתפקיד שלי, זה להתקשר ללקוחות ולהיות ממש נחמדה. התגלגלתי לשיחה עם מישהי ממג'דל שאמס. כמובן שהייתי צריכה להיות מאוד לא פוליטית בשיחה. אבל בעצם, בשביל מה יש לי בלוג? כדי שאני אוכל להגיד את כל מה שלא יכולתי להגיד לה בטלפון.


אז מה שיש לי להגיד לך, גברת מג'דל שאמס, הוא דבר כזה:
ישראל היא לא קולוניה, היא מדינה עצמאית. ישראל היא לא כיבוש, כי את בעצמך אמרת שההורים שלך הגיעו לכאן מסוריה, אז מי מנסה לכבוש את מי? "פלסטין" זאת שטות גמורה שלא קיימת. שימי לב, שהדגל של ההזיה הזאת, הוא דגל ירדן בכלל. מה שמסביר מאיפה כל אלו שאף אחד לא רוצה לקחת עליהם אחריות, ע"ע עזה/פלסטינים, הגיעו. מתי תביני שהם המצאה אחת גדולה של האסלאם הקיצוני ושאר האינטרסנטים בשביל ליצור מהומות והתססה, וכמובן גם סיבה מוצדקת להרג של אזרחים, יודעת מה? עזבי אזרחים, בני אדם. ושנאה, המון שנאה, דורות של שנאה.


דרך אגב, אם כבר הזכרנו את סוריה, שמשם הגיעו הורייך, אל תשכחי שרוב הסיכויים ששם לא היה לך תואר שני מאוניברסיטה מוכרת. או אוניברסיטה בכלל. או שמישהו היה נותן לך לצאת מהבית. או להביע את הדעות הפוליטיות שלך. או לכתוב דוקטורט על ה"כיבוש" וכמה קשה להיות ערבי בארץ ישראל.


אם כל כך קשה לך, לכי, תחזרי לסוריה, אבות אבותייך ואסד מחכים לך. אם תפגשי באמצע את דאע"ש, תשתדלי להראות להם את התעודה של התואר השני שלך מטעם אוניברסיטת חיפה, אולי זה יציל אותך, נאורה שכמותך. 


יהודים וערבים, יכולים להסתדר, וזה לא קשור לשטח או לדת. זה קשור לחינוך ובני אדם. תפסיקי להיות הבובה של המנהיגים שלך, שלובשים חליפות של פוליטיקאים, אבל הם בסך הכל רוצחים, שלא ניתן להאשים אותם בפשעי מלחמה כמו עידוד ירי על אזרחים מתוך אוכלוסיה אזרחית, בגלל שיש להם חסינות פוליטית. תסתכלי לצדדים קצת, ותצאי מהבועה שאת חיה בה. אם כל הכסף שלנו היה הולך לפיתוח המדינה, ולא לפיתוח אמצעי לחימה נגד גיס חמישי, כמוך, ונגד ארגוני טרור שאת תומכת בהם, היה פה כל כך הרבה יותר טוב, לכולנו. כן, לכולנו. גם לך. 


לקרוא למדינה ישראל קולוניה או כיבוש או משהו שדומה לקיבוע וגרימה שיטתית להצרת האופקים של התושב, זה לא בדיוק הכינוי המתאים. עדיף שתודי על זה שהממשלה שלך היא לא חיזבאללה או החמאס או שליט רודן כמו שיש במדינות האחרות.


הפניתי את תשומת ליבה לקרוא על המיעוט החרדי, ששם אין באמת אופציות להגיע רחוק, כי הם כבולים להוראות רבנים. וגם לקרוא בויקיפדיה על היטלר, על מה זה שטיפת מוח, במטרה שהיא תקביל את הדוגמאות האלה אליה, ותבין איזה מזל שההורים שלה הגיעו לכאן. וכמה קל פה, ואפשרי, ונוח, ונגיש. לעומת איפה שהיא הייתה צריכה להיות.

נכתב על ידי , 17/11/2014 11:13  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ'י. ב-19/11/2014 13:16




85,111
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)