לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

גברים שולטים בעולם, ונשים שולטות על גברים.


"את הרעל שבפנים צריך להוציא החוצה. יש מיליון דרכים לעשות את זה. אני כתבתי את הכל, וכשקראתי את זה מאוחר יותר הבנתי כמה התחזקתי".

Avatarכינוי: 

בת: 35



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

11/2014

ריאן


ממש קצר - בן 28, מארה"ב, עובד בצבא, היה בחופשה בישראל כ3 שבועות, היה שנתיים וחצי בעיראק ועוד שנתיים וחצי באפגניסטן, חתיך.


כל כך היה בא לי לכתוב עכשיו משהו כמו "סקס מדהים". אבל לא. כאילו..אני לא יודעת. כי מ פ ג ר ת שכמותי יצאה לאיזה באר אנדרגראונד עם הרומיי'ז שלה ולא צדה, כי אני חושבת שזה פחות מתאים שאביא מישהו הביתה כשהם יודעים על זה ממש מתי שזה קורה ולא יום אחרי. 


האופי שלו היה כל כך שונה מכל ישראלי ממוצע. קודם כל, הוא החמיא במידה. וגם באופן כזה יפה "אני מאוד שמח שאת כאן איתי", "יש לך עיניים יפות", "אם את רוצה ללכת, זה בסדר. אני באמת מעריך שישבת איתי כאן ונהנתי מאוד". והוא לא נגע בי, אפילו לא בטעות. אפילו לא ניסה לנשק אותי. לא פזל לכיוון הגוף שלי. רק הסתכל לי בעיניים. 


ולכן, רשימה של דברים שאני חייבת לעשות בתל אביב מ ע כ ש י ו:


1. לעשות תייר.


אממ. כן. חשבתי על עוד כמה דברים, אבל בעצם עשיתי אותם כבר.


בכל אופן, קמתי עכשיו. ואמרתי לעצמי שאני ממש חרמנית. וחבל שלא הבאתי את ריאן. אבל מצד שני, זה היה כבר 5 לפנות בוקר, הבית שלי במרחק 20 דקות הליכה ברגל בערך, מה אני אעשה לו מסע בתל אביב, לא בא לי שהוא יבזבז עליי כסף למונית. מה הייתי עושה איתו גם אחרי זה? וקמתי בכלל בשביל לעשות את ממ"ן 11 ולשטוף את החדר. 


 


נתתי לו נשיקה בלחי והלכתי, פעם אחרת.


 

אני בפעילים! יצאתי מדעתי, תכף אשוב.

 

נכתב על ידי , 22/11/2014 12:23  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Kazan ב-23/11/2014 18:44




85,111
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)