לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

גברים שולטים בעולם, ונשים שולטות על גברים.


"את הרעל שבפנים צריך להוציא החוצה. יש מיליון דרכים לעשות את זה. אני כתבתי את הכל, וכשקראתי את זה מאוחר יותר הבנתי כמה התחזקתי".

Avatarכינוי: 

בת: 35



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

1/2015

סיכום 2014.


השנה האזרחית של 2014 התחילה בכך שנפרדתי משרון הסטלן ועוד לפני שהוא הספיק להבין מה קורה איתו, הוא ראה שאני נכנסת לרכב שלי, שמה גז, ועפה לבלות. אם אני מסכמת את השנה האחרונה, זאת הייתה שנה של עשייה ותהליך, כל יום הוא תהליך. קודמתי בעבודה, היה בא לי לשים לבוס שלי רעל בקפה,  למדתי לקחת פחות קשה את הבוס שלי, התחלתי שנה שנייה בתואר, הכרתי אנשים חדשים, חזרתי לדבר עם אנשים שנותק איתם הקשר, הפסקתי לחשוב על אור, למדתי מגיא דברים על גברים והתגברתי עליו, התגעגעתי לטיול שלי נואשות, הפסקתי לעשן גו'ינטים, חזרתי לעשן גו'ינטים, עשיתי מלא סקס טוב, יצאתי לדייטים, לכאילו דייטים, והיו כאלה שפשוט ישר לקחתי אליי, עברתי לתל אביב, הלכתי ברגל לחוף הים, נפגשתי עם מישהו מכאן אחרי שנים שלא העזתי, והיה לנו סקס מדהים(ובא לי עוד!), לא היו לי בעיות חניה, התחילו איתי באוטובוס, לא אכפת לי כמה עולה הדלק, הלכתי להצגות, לסרטים, בישלתי מלא דברים והבנתי שאני ממש אוהבת את זה, פעם ראשונה שראיתי מול עיניי הפגנה למען "פלסטין" והייתי בשוק טוטאלי, בגדו באמון שלי, התחלתי לקחת דברים בקלות, עברתי מלחמה, רקדתי מלא, שתיתי מלא, עישנתי מלא, חיפשתי דברים, גברים, שיחררתי, התאהבתי, כאבתי, בכיתי, צחקתי, טיילתי בארץ, טיילתי בתל אביב, פחדתי לעלות לאוטובוס בגלל אינתיפדה שאולי מתחילה, והחלטתי שדיי, רבתי עם השותפים שלי, השלמתי איתם, שנאתי אותם, עכשיו אני אוהבת אותם, ובטח יש עוד המון דברים שעשיתי ואני לא זוכרת. אבל מה זה משנה? כנראה שהם לא היו חשובים.

שונאת את הסילבסטר כי שום דבר טוב לא יוצא ממנו אף פעם, למרות שיצאתי אתמול, אני חולה בטירוף! 

ברוך הבא 2015.

נכתב על ידי , 1/1/2015 13:31  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ'י. ב-7/1/2015 09:37




85,111
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)