לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

גברים שולטים בעולם, ונשים שולטות על גברים.


"את הרעל שבפנים צריך להוציא החוצה. יש מיליון דרכים לעשות את זה. אני כתבתי את הכל, וכשקראתי את זה מאוחר יותר הבנתי כמה התחזקתי".

Avatarכינוי: 

בת: 35



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

1/2015

בשלמה המלך יש מלא חתיכים!


אני חולה. ושום דבר מיוחד לא קורה.


אני ישנה המון, ואני ממש נהנית מכל רגע של שינה. אני ממש נהנית מלהיות חולה, שזה מוזר.


פתאום יש לי זמן לראות סרטים, ולא אכפת לי לישון מאוחר, ואני מבשלת הרבה, ואין לי בעיה לקום באמצע הלילה ולהעביר את הבשר הטחון מהמקפיא למקרר כי אני רוצה מחר להכין לזניה בשרית, אני גם לא הולכת ללימודים כי קר בחוץ ואתמול הלכתי לקנות משהו מהסופר והכמה דקות של ההליכה האלה החזירו אותי הביתה עם יותר שיעול ויותר נזלת. כל נשימה הקפיאה לי את הגרון וזה היה נורא. וכשקר לי את השפתיים רועדות לי והאף נהיה אדום עד שאני לא מרגישה אותו. חוץ מהעובדה שעור הפנים שלי יבש והשפתיים שלי יבשות בקטע שהן התנפחו מהיובש, האף כואב לי מהנזלת ויש לי שיעול מזעזע - הכל נפלא. אה, ואני לא יכולה לעשות סקס. טכנית אני יכולה, אני פשוט מאוד הומנית ומתחשבת ומעדיפה שאף אחד לא יתקרב אליי עכשיו.


הייתי אצל ההורים שלי בסופ"ש, ונזכרתי למה עזבתי את הבית. שאלות, בקשות, התעניינות בדברים לא רלוונטיים, אני כבר חצי שנה לא בבית והם עדיין שואלים את אחי למה אין לו כבר מישהי. אני לא מבינה אותם, עזבו אותו. הוא ימצא. ואני לא מבינה נשים. הוא בן 38, רווק, לא תל אביבי, אבל לא רחוק, יש לו דירה משלו כבר לא במשכנתא, הוא נראה טוב, הוא נראה בן 30 במקסימום, הוא מאמן אישי בחדר כושר וכמובן שעם זה מגיעה כל החבילה - שרירים. ונשים לא אוהבות את זה. אפילו ממש נרתעות. מישהי אמרה לו שהוא נראה מסוכן. למה? כי הוא נראה טוב? אני זוכרת שבקיץ רציתי לסדר אותו לחברה של חברה. היא ראתה תמונות שלו בפייסבוק והמציאה לו תירוץ מטומטם ונעלמה. לפני חודש ראיתי אותה עם החבר החדש שלה - נמוך, מכוער ועם שיניים קדמיות עקומות ואחת חצי שבורה. והיא יפה. מה עובר לך בראש? למה רוב הנשים מפחדות מגברים שנראים טוב? יש גברים שנראים טוב שסיימו עם המשחקים, שראו מספיק, טעמו מספיק, ועכשיו הם כן מחפשים להתמסד. בעיקר אלו מעל גיל 30. להיות מנייאק זה אופי, זה לא בהכרח מראה. זה רק אני רוצה ללכת ברחוב ושיסתכלו עליי ועל בן הזוג שלי ויגידו שאנחנו זוג יפה? רק אני רוצה לקום בבוקר ולחייך לזה שלידי והוא יחזיר לי חיוך ישר ולבן? זה לא שהוא מאלה שמאוהבים בעצמם וכל היום מסתובבים בלי חולצה או עם גופייה קטנה כזאת כמו של האמריקאים בקולג' ודוחפים סטרואידים לוריד. הוא פשוט בנוי, רחב, ככה גבר צריך להיראות. לעטוף. הוא אומר שרק הגרושות עם הילדים מעריכות אותו, ואני אומרת לו שהגרושות עם הילדים מעריכות כל אחד שיכול לקחת אותן. הן מרשות לעצמן להיות קצת סמרטוט. זה קצת עצוב לי להגיד את זה, אבל יש גרושות, ואני רואה את זה בעיקר פה בתל אביב שקצת איבדו את זה. אני כבר הבנתי משהו, והימים האחרונים של רביצה מאסיבית בבית ושיחות עם השותפים וחברים שלהם מבהירים לי את זה יותר ויותר. נשים לא צריכות לרדוף אחרי גברים, אחרי למצוא את החצי השני. הוא כבר ימצא אותך. אני אכתוב על זה בהזדמנות יותר, אבל הגעתי למסקנה. גברים יודעים הרבה יותר טוב מה הם רוצים, יותר מנשים זה בטוח.


 

נכתב על ידי , 5/1/2015 21:09  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ'י. ב-8/1/2015 17:40




85,111
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)