לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

גברים שולטים בעולם, ונשים שולטות על גברים.


"את הרעל שבפנים צריך להוציא החוצה. יש מיליון דרכים לעשות את זה. אני כתבתי את הכל, וכשקראתי את זה מאוחר יותר הבנתי כמה התחזקתי".

Avatarכינוי: 

בת: 35



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

2/2015

נגמרה תקופת המבחנים!


מהבקרים האלה שאת קמה בבוקר ואומרת לעצמך "וואו אני חלמתי...." ופתאום זה נופל עלייך - זה באמת קרה!

לפני כמה זמן יצאתי לבאר עם הגייפרינד שלי, וברור שהתחלתי על הברמן וכתבתי לו הקבלה את הטלפון שלי. יום אחרי הוא שלח הודעה וקבענו שנדבר בסופ"ש. אתמול תקופת המבחנים המעצבנת הזאת נגמרה רשמית (ללא מועדי ב', חכו חכו). הוא שלח הודעה וקבענו.

זרקתי את הספר, הורדתי את הפיג'מה, שמתי את המכנסיים שעושות לי טוסיק מדהים, עקבים, המעיל עור שלי, אודם סגול של חורף, סידרתי את השיער לצד וברגע שיצאתי מהבית כל זה הלך לעזאזל בגלל המזג אוויר המזדיין הזה.

נפגשנו בדרך ובדיזנגוף, כמו בדיזנגוף ב23:00, איפה שנראה שיש מקום, תכנסו! אז נכנסנו. מצאנו מקום ישיבה אחד, הוא נתן לי לשבת והוא עמד. בגלל שאנחנו לא ממש יודעים כלום אחד על השני, התחלנו במשפט עליי, שלוק, משפט עליו, שלוק..לידי ישב איזה אחד שעישן משהו מפגר לחלוטין, כי ריח כזה לא הרחתי מאז מרכז אמריקה וכששאלתי אותו אם זה בא ממנו אמר לי שכן ונתן לי את מה שנשאר. ונשאר. 

המשכנו עם המשחק הזה שפתח שיחה על גישה לחיים וכל מיני דברים עמוקים, סיימנו כוס ראשונה, הוא הלך להביא עוד אחת וכשהוא חזר הוא נישק אותי.

קצת קצת. אותי לא מנשקים קצת קצת. אז תפסתי אותו והראתי לו איך מנשקים. והוא עשה את זה ממש טוב. הוא בן 28, ברמן, תל אביבי, לא במקור, במקור הוא מאיזה חור, 4 שנים כאן, שר באופן מקצועי, למד משחק, שירת במשהב"ט, שיער שחור, עיניים בהירות, ושתי גומות ששברו אותי טוטאלית.

אחרי הכוס השנייה, הייתי בעולם אחר. המשכנו להתנשק והוא שאל אם בא לי לבוא אליו הביתה ולא עניתי. קודם כל כי הייתי שיכורה, אחרי זה כי אני במחזור, דבר שלישי כי לא. פשוט לא. חכה, לא כל כך מהר.

לשניה זה היכה בי שאני באמצע הבאר מתנשקת עם מישהו מול כל העולם ובגיל שלי נראה לי שכבר לא עושים את זה, אבל זה היה כזה כיף והייתי כל כך שיכורה שלא היה אכפת לי באמת, גם אם גיא היה נכנס עכשיו ורואה את זה, כי לפעמים הוא פשוט היה בא לשם בידיעה שאני שם כי זה 4 דקות מהבית שלי בהליכה איטית. הוא הבין שאני שיכורה ולראשונה, גברותיי ורבותיי! גבר תל אביבי לא שידל אותי, חפר לי, ביקש, הציק, הטריד, התחנן, חזר על זה שוב שאני אבוא אליו הביתה. הביא לי שלוש כוסות מים, ליווה אותי לשירותים, חיכה לי, הביא את הדברים שלי ויצאנו לקור כלבים שהיה בחוץ. הלכנו כל הדרך מהר וצמוד, הגענו אל מתחת לבית שלי, הוא שאל אם אני בסדר, אמרתי לו שכן, הביא לי נשיקה. אמרתי שהיה כיף, הוא אמר שגם לו, חיבק אותי, הסתובב, והלך. לשתי שניות נשארתי בהלם. הוא באמת לא הציע עכשיו לעלות אליי? זה מקסים בעיניי.

עליתי הביתה, שתיתי עוד מים, הדלקתי תנור, אכלתי פרוסה עם גבנ"צ, נתתי שלוק מחלב להאנג אובר של הבוקר, צחצחתי שיניים והלכתי לישון.

נכתב על ידי , 20/2/2015 13:36  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Just a joe ב-23/2/2015 18:12




85,111
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)