לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

גברים שולטים בעולם, ונשים שולטות על גברים.


"את הרעל שבפנים צריך להוציא החוצה. יש מיליון דרכים לעשות את זה. אני כתבתי את הכל, וכשקראתי את זה מאוחר יותר הבנתי כמה התחזקתי".

Avatarכינוי: 

בת: 35



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

8/2015

מלא קונטרול פלוס וי של חרא.


אני לא יכולה להגיד שאני מרגישה מרומה, למרות שקמתי עם הרגשה מגעילה בבוקר. ממש היה בא לי לבכות מהאכזבה. אבל ידעתי שזה מה שיהיה. אין לי את מי להאשים חוץ מעצמי. בכל אופן, אתמול אחרי מלא-מלא גו'ינטים קיבלתי הודעה, הוא מחפש אותי כבר כמה זמן, ואני נעלמת מהסיבה הנכונה. הוא לא סקס טוב. גיליתי שהוא לא סקס טוב, אחרי שלילה אחריו הייתי מישהו שהיה סקס נהדר, ואמרתי לעצמי שאני כל כך מטומטמת שככה התפרשתי. הוא יכול לרדת לי ויהיה לו זין ענק, אבל כל עוד הוא לא יודע מה לעשות איתו או איתי או בכלל - מה זה משנה?

מאז הפסקתי לדבר איתו, למרות שכולם אמרו לי לשמור אותו על אש קטנה. כיביתי את האש. אני לא מבקשת שילמד קאמה סוטרה, אבל שידע להשתמש בארגז כלים שהוא קיבל. ואני לא מורה לחינוך מיני. מי שאני איתו צריך לדעת מה הוא עושה, אנחנו כבר לא בתחילת שנות ה20 המוקדמות שלנו. טוב, הוא כן. אני לא. בכל אופן, בסוף ב2:00 כשהייתי כבר אחרי מלא גו'ינטים, ואם בגו'ינטים עסקינן, נכון שזה מחרמן בטירוף?? אז היו לי שתי אופציות, לפתוח אחת חדשה או ללכת לילד הזה. הילד גר שני בניינים ממני, האופציה החדשה זה מונית קו 5 ולמי יש כוח באמצע הלילה. קפצתי שני בניינים.

טוב, נמאס לי להיות פואטית..

היה חרא! חרא! חרא! חרא! חרא! חרא! חרא! חרא! חרא! חרא!  מלא קונטרול + וי של "חרא".

בחורה באה אליך, אחרי מלא מלא זמן שהיא נעדרה מהראדר וכל פעם שראית אותה זה היה עם גבר אחר (למרות שתמיד אלו היו שותפים שלי או ידידים שלי), אתה דיי בטוח שאחרי כל זה היא כנראה פתחה לונה-פארק בחדר שלה. מה, לא..תשקיע..? בכלל, כשמשקעים בסקס, ולא משנה מי הבחורה, ועד כמה אתה רוצה אותה, אם בכלל, עצם ההשקעה מחרמנת, כייפית, זורמת, מרטיבה. לא תרצה לראות אותה עם עיניים עצומות נושכת את השפה ולדעת שאתה זה שעושה לה טוב כרגע ולא משנה מי היא בכלל, סתם כי היא אישה. גוף. כל גבר, בדגש על גבר, יפריע לו מאוד אם הוא יידע שהאישה שהרגע שכבה איתו לא יצאה מגדרה באקט הזה. ובגלל זה הם משקיעים כל כך, כי זה כיף לראות אישה נהנית, זה מה שיגיד כל גבר. נורמלי. 

אז באתי, והוא שם קונדום, וכמו איזה בתול הוא מחפש איך אפשר להיכנס כמה שיותר מהר. ואני מסבירה לו תוך כדי, באמת, חבל שלא הוצאתי לוח מהתקרה כזה עם ציור של ואגינה אימתנית והתחלתי להסביר לו, עם מוט מתקפל כזה כמו של המרצים החיים בסרט באוניברסיטה. 'שמע חבוב, בשביל שאתה תוכל לשחות כאן, צריך שיהיה רטוב, כי אם לא..בוא תנסה לגלוש במגלשת מים, 20 מטר אורך, בלי מים, באמצע אוגוסט, לא תתקע באמצע?!?!?!?!?! אז זה-זה.' הוא לא מבין, והזמן שלי מה זה יקר לי, וכאב לי. הרגיש לי כמו סקס כושל בגיל 20, שאנחנו כבר אחרי כמה ניסיונות אבל לא ב-ד-י-ו-ק שם עדיין. פשוט אמרתי לו שאני לא יכולה, והילד הזה עוד מבקש שארד לו. אני אוהבת לרדת. אני גם יודעת שאני עושה את זה מצוין. אבל אם מוניק לא גומרת, אף אחד פה לא יגמור! ומוניק לא גומרת (מוניק זה השם של הואגינה שלי, למי שפיספס את המידע הזה מתישהו), אז גם אתה לא חבוב. התלבשתי והלכתי.

בבוקר שלחתי לו הודעה שאין טעם שנפגש יותר, כי אני לא נהנית, וכל המטרה היא להנות, אז בשביל מה? ושאני מצטערת.

אני אמצא לי כבר זיון אחר, והוא יהיה ממש ממש ממש ממש ממש ממש טוב. שאני אשכח שהיה לי לילה בגיל 26 שעשיתי סקס עם בטוח-בתול והיה גרוע.

ואחרי מלא זמן שלא עשיתי את זה, בחרתי פרצוף למצב רוח של הפוסט. להמחשה.

נכתב על ידי , 1/8/2015 17:41  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ'י. ב-4/8/2015 12:14




85,111
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)