לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

גברים שולטים בעולם, ונשים שולטות על גברים.


"את הרעל שבפנים צריך להוציא החוצה. יש מיליון דרכים לעשות את זה. אני כתבתי את הכל, וכשקראתי את זה מאוחר יותר הבנתי כמה התחזקתי".

Avatarכינוי: 

בת: 35



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

9/2015

שנה חדשה


אם לומר את האמת, השנה הקודמת לא הייתה משהו. אחרי החגים היה לי חורף קר ביותר שגרם לי להיות חולה וסובלת במשך שלושה שבועות, המסיבות בתל אביב לגיל שלי הפכו להיות פחות מלהיבות, גברים בבארים מסתכלים ולא עושים עם זה כלום, נכשלתי בקורס מזעזע לכל הדעות, ועכשיו אני צריכה לעשות אותו שוב, היתה לי תקופה קשה עם הבוס שלי ואבא שלו שבסוף עזרה לי לקבל החלטה באיזה לילה קר אחד ופשוט לעזוב, כל התהליך הזה מלווה בהתקפים של המחלה הכרונית שלי שעד היום עוד עושים לי בלאגן, לא לקח הרבה זמן עד שמצאתי עבודה חדשה והייתי בטוחה שזה-זה עד שהבוס החדש שלי הסתכל עליי במבטים, שהמשיכו למילים וגובשו בעצם להטרדה מינית שהחברה לא עשתה איתה כלום, סבלתי את המשך השהייה שלי שם כי אמרו לי שזה בטיפול בתפקיד אחר שממש לא התאים לי בסביבה שלא התאימה לי, כשהבנתי שאני ממש לא מעניינת אותם, פרשתי כנפיים ומצאתי מקום עבודה אחר, התחיל קצת צולע - אם לומר את האמת - כי זאת תקופת קיץ-חגים כזאת ואין כל כך עם מי לדבר כרגע בענייני עבודה. אז אני מחכה לאחרי החגים. אה, וגיליתי שיש מצב שאני אסיים את התואר אחרי חמש שנים, במקום ארבע, אם אני לא אשים גז.


 


אני יכולה להגיד שחוץ מזה, כמובן שהיו כמה דברים טובים, שלצערי אני יכולה לספור אותם רק על יד אחת:
1. עבודה - העבודה החדשה מתאימה לי יותר. גם מבחינת האיכות של הקולגות וגם החברה עצמה.


2. טיולים - טסתי לחו"ל, ויש מצב שזה יקרה שוב ממש בקרוב.


3. גברים - עשיתי סקס ממש טוב כמה פעמים השנה, בניגוד לשנה שעברה.


4. אנשים - התרחקתי מאנשים והרחקתי אנשים שאני חושבת שלא מגיע להם להיות בחברתי.


5. דירה ותל אביב - עברתי לחדר אחר בבית, והוא גדול יותר והאנרגיות בו חיוביות יותר וכיף לארח בו יותר. ולמדתי לבשל עוד דברים, ואני ממש אוהבת שאני יצירתית בעניין הזה ושהולך לי טוב ובעיקר טעים.


 


דברים שאני צריכה ורוצה לעשות:


1. שלושה קורסים בסמסטר.


2. להתחיל שוב, בפעם המי-יודע-כמה קיקבוקסינג. ולהתמיד. כי זה טוב לי ללחץ! גם בתקופת מבחנים.


3. לאכול בריא.


4. להפסיק את ההתקפים, ולהיות פחות לחוצה. 


5. ללמוד להיות חברה טובה יותר בתקופת מבחנים, ולמצוא את האיזון בין חברים ללימודים.


6. לנסות ביופידבק.


7. לנשום עמוק. ולעשות מדיטציה. יותר מפעם בשלוש שנים.


 

נכתב על ידי , 24/9/2015 18:22  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ'י. ב-6/10/2015 08:35




85,111
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)