לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

גברים שולטים בעולם, ונשים שולטות על גברים.


"את הרעל שבפנים צריך להוציא החוצה. יש מיליון דרכים לעשות את זה. אני כתבתי את הכל, וכשקראתי את זה מאוחר יותר הבנתי כמה התחזקתי".

Avatarכינוי: 

בת: 35



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

10/2015

אלנבי 40.


לאחרונה קראתי על המקרה שהדהד רבות ועלה על סדר היום הציבורי, קצת לפני שהחליפו אותו כל אירועי הטרור האחרונים.


כשהייתי בת 19 וקיפצתי לי בחדווה בקיבוץ נען ודומיו שכן שלי וחברים שלו היו יוצאים לאלנבי 40. תמיד הוא היה חוזר עם אותו משפט "עדיף שלא תדעי מה יש לעשות שם". אחרי הטיול, כשקראתי את הספר "אלנבי", ישר התקשר לי הסיפור ללילות המפוקפקים שהשכן שלי וחבריו לכאורה עברו שם.


אף פעם לא כזה עניין אותי מה הולך שם, עד שידיד שלי אמר לי "שמעת על אלנבי 40?" ואני בכלל בדיוק חזרתי מברצלונה ועניתי "לא". באותו רגע נשלח אליי מטח של 3 סרטונים שגרמו לי, חרמניתלארואהבעיניים שכמותי, להישאר עם פה פעור. לא הבנתי מה מוביל אישה להתבזות בפרהסיה, והרגשתי צורך לא מוסבר (אתם יכולים לקרוא לזה "חטטנות") להבין מה באמת קרה שם, מה הסיפור מאחורי בחורה שאוחזת בברזים של הבירה בתנוחת ר' עם שיער סתור על הפנים, תוך כדי שגבר חודר אליה מאחור, מוזיקה וקריאות עידוד ברקע. קראתי כתבות, טוקבקים, דיונים, ואפילו דיברתי עם מישהו שפוקד את המקום באופן קבוע, מסתבר, תוך כדי זה שהשותף שלי קונה ממנו ספה. ממש עיתונאית חוקרת.


המקרה הזה מרתיח אותי, מסתבר שאנשים מקיימים במקום הזה יחסי מין בכל חור ועל כל חור כבר שנים. זה ידוע. שמעתי מהבחור של הספה, שאם מישהו נכנס למקום ולא שותה מוציאים אותו החוצה. וכל מי שנכנס לשם יודע לאן הוא נכנס. זה בית הבושת והגיהינום הקטן והפרטי של תל אביב, ממש במילים האלה הוא תיאר את המקום. נכון שזה לא היה מוסרי לצלם ולהפיץ, זה גם לא מוסרי לעלות על הבר מרצונך החופשי, לספר איזה סיפור יפה מלא בסתירות ולקרוא לזה אונס. היא סיפרה ששתה מיץ חמוציות, כאילו יש לה דלקת בשתן ולא כאילו זה מפוצץ וודקה ועוד דברים טובים. בנוסף, היא לא ידעה מה קורה איתה. אבל בסרטונים היא נראית דווקא ממש נהנית באותו הרגע ולא נראה שאכפת לה שמצלמים את זה, להפך, היא רק דאגה לחכך את הישבן שלה עמוק יותר ולהסתיר את הפנים, ולמחוא לעצמה כפיים כשזה נגמר, ולנופף בישבן שלה עם השיזוף של החוטיני מצד לצד.


זה מזעזע אותי שהיא חזרה בה מהמעשים שלה ומאשימה אנשים אחרים. לי זה נשמע יותר שלא נעים לה מהשכנים מאשר מהמעשים שהיא ביצעה, לי זה נשמע שהיא עלתה על שיטה קלה להוציא כסף, לי זה נשמע כמו שטות גמורה וכדור שלג שילך ויתגלגל עד שיתפוצץ לה בפרצוף כשחבר המושבעים יראו את הסרטונים ויבינו ששום אונס לא היה שם! וגם לא ניצול!


קראתי כתבה שבמכוון מנסה להוציא אותה ה"מסכנה" כמו שCNN והBBC עושים עם המחבלים שדקרו חפים מפשע. בכתבה מספרים על כך שהיא נקלעה לשם במקרה, אבל מכירה את בעלי הבר, והיא חולה במחלה כרונית ולא מציינים מה היא. אם היא כל כך חולה למה היא לא נשארת בבית והולכת בלילות לרקוד על בארים ולובשת ביקיני מתחת לבגדים, גם לזה יש סיבה "הגיונית" - כי רצתה בבוקר ללכת לים. אני אלך לישון עם עקבים כי בבוקר אני קמה לעבודה. סבבה. מה זה השטויות האלה? היא טוענת שמישהי עלתה על הבאר ופתחה לה את הקשירות של בגד הים. אז לאן נעלמו הבגדים שלך שרקדת לך שם עם ביקיני? מי הוריד לך אותם? וכשפרמו לך את הביקיני, לא חשבת לנוס על נפשך ולא לחזור למקום הזה לעולם? במקום זה המשכת לרקוד עירומה כביום היוולדך ולהזמין גברים שיעלו לרקוד איתך. בסוף גם ירדת לשבת על הבר ודחפת זין לפה, איזו מן שיכורה לא שיודעת מה קורה איתה עם רצונות את! מדהים! 


זאת החפצה של המילה "אונס"! כי היא קלה, נגישה ומעוררת סימפתיה. גם על הדרך תעזור לה להרוויח מההופעה הבזויה שלה עוד כמה שקלים. זה מצער אותי שיכול להיות שנצעק על אונס אמתי ויגידו לנו בתגובה שזה שקר, כי המילה כל כך קלה לשימוש, ואולי בכלל הסכמנו וזאת בסך הכל חרטה על מעשים מכוערים שקל לסבן במילים יפות.

נכתב על ידי , 11/10/2015 13:22  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ'י. ב-17/10/2015 11:21




85,111
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)