לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

גברים שולטים בעולם, ונשים שולטות על גברים.


"את הרעל שבפנים צריך להוציא החוצה. יש מיליון דרכים לעשות את זה. אני כתבתי את הכל, וכשקראתי את זה מאוחר יותר הבנתי כמה התחזקתי".

Avatarכינוי: 

בת: 35



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

10/2015

אחת ולתמיד - וויד נגד אלכוהול.


זה התחיל בבירה בגיל 18, ואז בירה וצייסר כל חמישי, ואז בירה ושני צייסרים, ושלושה, והקיבולת שלי רק עלתה. יחד עם זה גידלתי כרס לתפארת צה״ל ומדינת ישראל. כשהשתחררתי מהצבא גיליתי את החשיש, ובמרכז אמריקה גיליתי את המריחואנה, על כל פניה. טסתי לאמסטרדם בשביל לגלות עוד. מעבר למריחואנה לא עשיתי כלום. לא קוקאין במקסיקו, לא אמ די בבלוק, ולא עוד כל מיני דברים שהציעו לי ואמרתי להם תודה, אבל לא. ביום ההולדת ה23 שלי הקאתי מאלכוהול פעם ראשונה בחיי. אני ונדב האקס שלי חגגנו יום הולדת ביחד (יש לנו יום אחרי יום) ויצאנו עם מלא חברים לאיזו מסיבה ושתיתי שם כל בערך 5 דק׳ פלוס מינוס ציי׳סר עד שראיתי את התקרה מסתובבת. נסענו הביתה, ואיך שירדתי אצלו בבית הלכתי בדיוק שני צעדים והקאתי את חיי. מאז בערך ביחד עם גילוי הוויד הבנתי שאלכוהול, זה לא בשבילי. גם בגלל הקוליטיס שזה לא טוב לפצע.

ומאז שחזרתי מהטיול אפשר לראות אותי בכל מיני בארים יושבת עם בקבוק מים וגוינט ביד מאושרת ושמחה. לאחרונה, התחילו לצוץ יותר ברים שמגישים קוקטיילים בכל מיני כוסות מגניבות. שתיתי פעם-פעמיים, וואלה הכל טוב. אני בערך חודש מסתובבת מבר לבר בכל חור אפשרי בתל אביב בשביל למצוא מקום מבטיח לחגוג בו את יום ההולדת שלי (27, אלוהים ישמור) שחל שבוע הבא. אתמול לצורך העניין הייתי בבר עם יוליה. התיישבנו ושתיתי סנגריה, שתיים. ואז דיברנו על החיים, אבל זה כבר לפוסט אחר.

מה שאני באה להגיד בקיצור של סיפור תולדות האלכוהול והוויד הזה, הוא שאחרי שיצאתי מהבר האלכוהול עלה לי ונתקע בקיבה וגם כשכבר לא הייתי שיכורה, הרגשתי חרא ועל כן עצרנו בכל ספסל שני בדרך לבית שלי. בסוף הגעתי הביתה והקאתי מלא, וכל הלילה חלמתי חלומות הזויים והרגשתי רע.

בקיצור, היי, אני צ׳י, אני כנראה לא יודעת לשתות או לא מסוגלת להכיל אלכוהול כי גיליתי כבר מזמן משהו הרבה יותר טוב, קוראים לו מריחואנה, אין לו תופעות לוואי והוא עוזר לי עם הכאבים במחלה הכרונית שיש לי. חוץ מהמאנצים שאני דופקת מדיי פעם (לפעמים אני שולטת על זה, נשבעת) אני מרגישה ממש טוב אחרי זה, זה עושה אותי חרמנית להפליא וגורם לסקס להיות מדהים יותר, אני יכולה לקום בבוקר וללכת לעבודה כאילו לא עישנתי יום לפני, בניגוד לאלכוהול, אפשר בעזרת המריחואנה לפתוח בשיחות על החיים שיש מצב שלא נזכור אותן יום אחרי, תלוי בכמה עישנו אבל באותו רגע הן ממש מעניינות. 

החלטתי שאני לא שותה יותר אלכוהול וזהו (במצטבר וויד יותר טוב כלכלית). תנו לי וויד, בקבוק מים ולהיות מאושרת. אה, וסקס בסוף אם אפשר.

נכתב על ידי , 17/10/2015 12:21  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ'י. ב-22/10/2015 07:57




85,111
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)