לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

גברים שולטים בעולם, ונשים שולטות על גברים.


"את הרעל שבפנים צריך להוציא החוצה. יש מיליון דרכים לעשות את זה. אני כתבתי את הכל, וכשקראתי את זה מאוחר יותר הבנתי כמה התחזקתי".

Avatarכינוי: 

בת: 35



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

1/2016

החברה הלאומית לסידור זיונים (ע"ר), שלום.


העניין הזה מתחיל ממקום מאד כואב. מקום של חוסר פתאומי אחרי שהוא היה מלא במלא אהבה. זה היה אז, בשארית נשימתה האחרונה של שנת 2011, בעודי 1.50 על 67 קילו נוסעת לעבודה בתל אביב ובוכה לי בשקט לצלילי ריהאנה ו"קליפורניה קינג" כי האקס שלי במרחק 'טאן טאוזנד מיילס' ממני, בדרום אמריקה, ואני בפקק ב7 וחצי בבוקר באיילון. הבחירה שלי להרים את עצמי מהייאוש כל פעם מחדש הסתכמה בלקום ולעשות. בין אם זה באותו הרגע להתחיל לבשל רעיון על טיול ולקנות כרטיס ואם זה בטיול עצמו כשהבנתי שזה נגמר סופית - ללכת ולמצוא עם מי לטייל במקום לשבת ולבכות בחדר שעצם הפעולה הזאת הובילה את חיי לרצף של מאורעות שהפכו להרפתקה אחת גדולה עם סוף טוב שהסתיימה לה בחלוף הזמן והכסף באוקטובר 2012, במיטה של מישהו אחר. שהיה כל עולמי הפיזי (כלומר, זיונים מדהימים) למשך כל השנה עד שהוא הכיר מישהי רצינית ואני הבנתי שהתאהבתי בו ונכנסתי לדיכאון למספר חודשים עד שהכרתי את גיא ובחלוף כמה חודשים גם הצלחתי להתגבר על שניהם וגם לאבד לחלוטין את האמונה שלי במין הגברי ולהיות ממש מבסוטה מזה שאני רווקה. על הדרך רזיתי 17 קילו ולפני משהו כמו חודש גרמתי לאקס ההוא שטסתי עד אליו, לעשות לי לייק בפחליקציה כי הוא לא זיהה אותי. קטע.


כל התהליך הזה גרם לי לדפוק פחות חשבון ולעשות יותר סקס. להגיד מה שאני חושבת ולהיות כנה יותר עם עצמי והסביבה. לפעמים אני שותקת וממש מתאמצת לשתוק כי יש אנשים כמו מאיו למשל, שצריכה לחוות ולהבין לבד שהפודל הזה שהיא יצאה איתו לא מתאים לה כי הוא באמת לא מוכן לעבור לגור איתה והשנה וחצי שהוא גורר אותה עם זה בתירוצים הזויים זה כי הוא לא רוצה באמת לצאת מכנפיה של אמא שלו ומדירתם היפה במרכז חיי הלילה התל אביביים ולמצוא דירה ליד ועוד לשלם עליה. וגם הוא ילד, בן 25, היא החברה הראשונה שלו, מה הוא ראה בחיים? פעם אחת רק אמרתי לה את כל מה שאני חושבת והיא נעלבה, בצדק. כי הייתי נוראית וכנה אבל לא יכולתי לשתוק יותר. עכשיו כשהיא גרה לבד ברמת אביב בין ג'וינט לדמעות היא מבינה כמה צדקתי. וזה בסדר. יש אנשים שצריכים להבין לבד את מה שחברים שלהם שמחוץ לתמונה כבר ראו מזמן.


מפה לשם נפתחתי לעולם. לא בעל כורחי, אלא בצורך מאד ברור ללעשות משהו עם חיי החברה והסקס שלי ולהעשיר את ימי כרווקה תל אביבית שחיה מסופ"ש לסופ"ש (כי באמצע השבוע אני קורעת את הטוסיק, וסמסטר הבא מה שמחכה לי...אלוהים). אני יוצאת פה ושם. מכירה גברים באמצע הרחוב, ואחרי שבוע בדייט איתו מבינה שהוא לא מחפש משהו רציני וכל המכבסת מילים הזאת הייתה אמינה אי שם לפני שאיבדתי את אמוני במין הגברי, וגם ככה לפני שבוע היה לי חרא סקס עם ההוא שזה היה שלב בדיקת ההתאמה האחרון בנינו וכשזה לא הלך - חתכתי, אז למה לא להגיד לו דבר כזה (שאמרתי, דרך אגב):"תשמע, אם הייתי מקבלת שקל על כל מי שאי פעם אמר לי שהוא לא שולל כלום ואם נשכב זה לא יוריד לו ממני, הייתי עשירה. מעבר לזה, לפני שבוע היה לי חרא סקס שהשאיר אותי יותר חרמנית ממה שהייתי לפניו. ואם נשכב או לא, גם ככה לא ייצא מזה שום דבר רציני, כי אתה לא שם." לוקחת לו את היד וגוררת אותו לתוך הדירה שלי. הוא היה אחלה סקס. חובב סאדו. הבנו שזה לא יעבוד במישור הזה כי אני לא מחפשת מישהו שירביץ לי כשהוא בתוכי או לפני שהוא בתוכי. אבל היה סיפוק מלא, אמרתי לו תודה ושלחתי אותו לדרכו.


ישבנו בסטריסט. וכמו שיש אנשים שצריכים להבין לבד מה לא בסדר במערכת היחסים שהם נמצאים בה, יש גם אנשים שצריכים למצוא זיון בשביל לעבור הלאה ממערכת יחסים שיצאו ממנה. באחת הישיבות שם, ויק קלטה עלם חמודות עם הפרצוף בתוך המחשב הנייד שלו. כשאמרתי לה לגשת, היא חס וחלילה שתוריד מכבודה וענתה "לא" חד משמעי. כשהיא הלכה לשירותים אני הלכתי לבחור בלא ידיעתה ואמרתי לו שחברה שלי פה הסתכלה עליו אבל היא מתביישת לגשת ושיישאר בנינו, אבל אם הוא בקטע, שייגש. היא חזרה ואחרי כמה רגעים הוא ביקש ממני לקרוא לה. כשהיא חזרה אחרי שנתנה לו את הטלפון שלה הבשורה הייתה "הוא בן 24, מה אני אעשה איתו?" והתשובה שלי הייתה "תזדייני". עברו כמה שבועות עד שקבעו כי היא מאלה שאוהבות שיירדפו אחריה והוא ילד ולוקח לו זמן להבין מה צריך לעשות. בסוף יצאנו כולנו ביחד לבאר שבסוף היא כמעט נתנה לו ללכת הביתה, ואני לקחתי ממנה את הטלפון ושלחתי לו הודעה שהיא לא עייפה ואם בא לו לבוא אליה. יום אחרי היא הודתה לי. הזיון הכי מוצלח שלה מזה שנים. גם גרם לה להשתחרר מהאקס סופית, גם הזכיר לה מה זה סקס טוב וגם פתח לה את החשק לחיות באופן כללי. זיון טוב פותח צ'אקרות, ידוע. אחרי שזה קרה סיפרתי לה שנגשתי אליו אבל גם ציינתי שזה לא רק בגללי, הוא פשוט היה תקוע בעולם שלו ואם לא הייתי אומרת לו משהו זה לא היה קורה. וזה לא קרה עכשיו בגללי. זה קרה בגללה. כי אם היא לא הייתה נראית לו, הוא לא היה ניגש. ומה אכפת לה חוץ מזה, הוא סקס וזהו.


אחרי שסידרתי לה, השמועה פרשה כנפיים ובסופ"ש עוד כמה חברות שלה רוצות שנצא ואסדר להם גברים רנדומליים כי אין להן את הביטחון העצמי לגשת לבד. וככה הפכתי להיות משדכת זיונים. זאת לא הייתה המטרה, אבל נראה לי שגם זה מבורך. 

נכתב על ידי , 19/1/2016 09:27  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ'י. ב-28/1/2016 17:33




85,111
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)