לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

גברים שולטים בעולם, ונשים שולטות על גברים.


"את הרעל שבפנים צריך להוציא החוצה. יש מיליון דרכים לעשות את זה. אני כתבתי את הכל, וכשקראתי את זה מאוחר יותר הבנתי כמה התחזקתי".

Avatarכינוי: 

בת: 35



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829     

2/2016

מירוץ תל אביב, חלק 2.


מירוץ תל אביב הביס אותי. אני בבית חולים.

זה קשה להיות לירי שכל העיניים נשואות אליה, הלב והכותל של כולם. והשותקת בחיוך הכי מוגזמת שיש. זאת שפורקת רק בכתב ופנים מול פנים רק מקשיבה. זאת שגם עובדת במשרה מלאה וגם לומדת לתואר, גם בתקופת מבחנים וגם עושה חיים בכל הבארים הכי שווים של תל אביב, גם רווקה וגפ מתעקשת על לא פחות מממש בסדר שיזכה בתואר בעלי. גם שכר דירה וגם קונה בגדים בויקטוריה סיקרט. גם מבשלת וגם מזמינה חברות לסושי. גם וגם בהכל והגם וגם הפכים. וכן, שכחתי את עצמי ופה ושם קצת שכחתי גם לקחת כדורים. וחודש הכל היה סבבה, ואחרי החודש תקופת מבחנים. ולחץ של תקופת מבחנים מביא איתו התקף שעובר אחרי כמה ימים אבל בגלל כל הגם וגם הזה, הגיע עכשיו אחד קשוח שנשאר ונשאר עד שהרגשתי שאני חצי לירי ועד שאחיינית שלי אמרה לי הצטמקתי ממש ועשיתי פה ושם חישובים וכרגע אני, כמו שאמרתי, מאושפזת בבית חולים. 

את מירוץ תל אביב חלק 1, השארתי קבור בטיוטות. אני אוציא אותו משם. רק קחו בחשבון שהייתי מסטולה, לפני מחזור ובדיכאון חורף. אבל כנראה שאם אני בבית חולים, צדקתי בכל מילה.

נכתב על ידי , 13/2/2016 05:01  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ'י. ב-15/2/2016 11:21




85,111
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)