לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

גברים שולטים בעולם, ונשים שולטות על גברים.


"את הרעל שבפנים צריך להוציא החוצה. יש מיליון דרכים לעשות את זה. אני כתבתי את הכל, וכשקראתי את זה מאוחר יותר הבנתי כמה התחזקתי".

Avatarכינוי: 

בת: 35



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2016    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

3/2016

אין בעברית מילה כזאת פירגון.


אמשיך מהפוסט הקודם.

הגעתי אליו לעבודה, והבאתי לו את מה שהכנתי. הוא היה מאושר ואפילו הוריד כמה דמעות כי באמת שיגעתי אותו. התחבקנו מלא ויצאתי עם תחושה של פרפרים בבטן והיה בא לי לבכות מרוב אושר שהוא לא ויתר עליי בגלל שלא הייתי החלטית בנוגע אליו. ובמהלך היום הוא אפילו שלח לי הודעה שהחיוך חזר לו לפנים.


חברות שלי התרגלו להכיר אותי בתור רווקה תל אביבית הוללת שאוספת גברים הביתה. עברתי משהו. ואני כבר לא שם. זה לא שבאה לי הארה שעוד רגע אני בת 28 ואני צריכה להתחיל להיות רצינית, זה מעבר. משהו קרה. הכרתי מישהו מחדש והפעם עם טוויסט - בתור בן זוג. זה היה ממש קשה בהתחלה, כי הוא החבר הסטרייט הכי טוב שלי ומה אנחנו מתנשקים פתאום אבל זה נהיה יותר ויותר טבעי מפעם לפעם, התרגלתי לרעיון וגם התחלנו ממש לצאת לדייטים אחרי הסיפור הבא שבסופו, כשחזרתי הביתה, נתתי לו נשיקה בלחי (פדיחות) מההרגל ויום אחרי אמרתי לו שזה ממש הפריע לי (באמת) ושאני חושבת שכדאי שנצא רק שנינו להכיר באופן אחר. וזה מה שקרה.


יצאנו לבאר עם חברה שלי וחבר שלו. וחברה שלי, רוסיה אשדודית שעד לפני שלוש שנים הייתה שומעת קובי פרץ, פתאום מתנהגת כאילו נולדה בכוכב הצפון לא פחות ולא יותר. מורידת זיקפה במלוא מובן המילה אבל מצד שני כל היום חופרת בקבוצת בנות שלנו שהיא חייבת זין. אז הבאתי לה זין עד תל אביב והיא ענתה לו כל פעם במילה עד שהוא נשבר ואמר לה "איך אני יכול למצוא חן בעינייך?" לא מכירה מישהו שהיה כזה כנה עם מישהי שמתנהגת אליו כמו טפיל במהלך כל הערב ועושה פוזות של גומרת כשהיא מסתכלת על מנהל הבאר. ובכל זאת שאל. ואיזה תשובה קיבל? "לא שואלים בחורה שאלה כזאת, אני לא עמך". אחרי זה שישבנו בבית קפה והשיחה התפתחה לרכב שהוא נוהג בו ולוילה שהוא גר בה פתאום היא נדלקה מחדש. כסף. איזה דוחה זה. 


חברה שלה באה אליי. בלי שהיא תדע אפילו. הדלקנו גו'ינט וישבתי על ספת הפסיכולוגית האדומה שלי והיא ישבה על ספת ה"באתי לדבר" הכתומה שלי. דיברנו על העבודה שלה ועל אופק קידומי ואיכשהו הגענו לשיחה על אותה רוסיה אשדודית - דנה. ברור שהיא סיפרה לה מציאות אחרת לגמרי ממה שבאמת קרה ומפה לשם גם הבנתי שהיא חוותה את דעתה על הקשר שלי ושל בובי. היא לא מכירה אותו בכלל וטענה שהוא משעמם ולא מתאים לי ואיך השתניתי ב180 מעלות בבום ואני כבר לא צדה גברים ושהוא שקט מדיי בשבילי. והיא מפחדת שאני אעלם בגלל שעכשיו יש לי בן זוג. היא שוכחת שביום שישי ב23:00 בלילה העמדתי סיר אורז על הגז במיוחד בשבילה כי היא לקחה משלשלים בעוד שבובי מחכה לי בבאר מתחת לבית, והלכתי אליה והבאתי לה את הסיר כמו איזו סבתא עיראקית מודאגת ורק אחרי שראיתי אותה תוקעת שלוש כפות הרשיתי לעצמי ללכת. וליהי ענתה לה שרואים שזה שקט שאני צריכה, והוא גברי בטירוף בגלל השקט הפנימי הזה שלו והוא לא ישר כזה נכנס לשיחה חברית עם חברות שלי, אלא שומר על דיסטאנס גברי עד שיכיר אותן באמת ואחרי זה יזרום. וזה שהשתניתי זה בגלל שאני נמצאת בתקופה שכנראה נמאס לי מכל המלא סתם הזה ולבעוט גברים מהמיטה והגיע מישהו נכון שעצר לי את כל זה והוא יושב בדיוק גם במקום הנכון. שמחתי שהיא אמרה לה את זה, כי היא באמת צודקת. בובי הגיע בדיוק בזמן, המערכת יחסים הזאת התחילה בדיוק בזמן. לקח לי פחות מ7 שעות להבין שאין מצב שאני מוותרת עליו בגלל הפחדים שלי מרגשות ואני אתמודד עם זה, ואני מאוהבת כמו שלא הייתי הרבה הרבה זמן. לא שכבנו עדיין. הוא נותן לי את הכבוד שלי ואת הזמן שלי וכן ישנו ביחד. כמה פעמים. אני אוהבת להסתכל לו בעיניים אפילו סתם ככה בתמונה של הוואטס באמצע היום ולהירגע ולחייך לעצמי שזה שלי ואני כל כך שמחה שזה שלי. והשקט הפנימי הגברי שלו זה השקט הפנימי הגברי שחיפשתי תמיד בגבר במשך המון זמן. וגם כתבתי על זה כאן כמה פעמים. שקט של השלמה ובגרות שאין לכל אחד וגם לכל אחד זה מגיע בשלב אחר בחיים ולו זה הגיע עכשיו, איתי. 


אין כזאת מילה בעברית פירגון. ודנה היא אחת שלא רק שחולשת על כל האפלקציות הקיימות בשוק היא גם משלמת לאתרים להכיר גברים ועוד הלכה לקואצ'ר שיעזור לה להיפתח לגברים. היא טוענת שזה עזר לה, אני חושבת שהיא חיה בסרט. כי לא רק שהיא הפכה להיות מרירה היא גם לא התחילה אפילו עם גבר אחד. גם בסיטואציה עם המנהל בר ההוא שהיא עשתה פרצופים של גומרת כל רגע שהוא עבר לידנו היא ביקשה ממני לעזור לה להשיג את הטלפון שלו ואמרתי לה שזה ממש לא יפה מול חבר של בובי להתחיל עם מישהו אחר. וגם זובי שאני אעזור לך היית אצל קואצ'ר לא? בבקשה.

נכתב על ידי , 17/3/2016 07:59  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ'י. ב-22/3/2016 08:51




85,111
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'י אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'י ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)