לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  anita^^

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

To Wish Impossible Things


באמת שאני כבר לא יודעת מה לעשות.

לפני איזה 15 דקות רבתי עם אמא שלי, אבל ממש.

הכל התחיל מאיזה 5 דולר מסריחים שהא ביקשה שאני אביא לה וזה עיצבן אותי, כי תמיד איכשו היא צריכה כסף בשביל משהו כי אין לה מספיק ותמיד לוקחת ממני וזה מעצבן אותי. אין לי עובדה ואין לי גרוש על התחת ואני רוצה לקנות לעצמי דברים שהיא פשוט לא מסכימה לי להוציא את הכסף שלה עליהם כי "אני לא צריכה את זה!" ו"זה זבל"! תכלס אני מבינה אותה אבל היא צריכה להבין אותי.

כל הדברים הקטנים האלה, שגורמים לבן אדם להרגיש טוב עם עצמו, חולצה חדשה או צבע שיער חדש שגורם למישו להרגיש יפה, זה מעלה את ההערכה העצמית ואת הקונפידנט [גאד שחכתי איך אומרים את זה בעברית :S].

בקיצור היא צעקה עלי אני צעקתי חזרה ואז זה נגרר לזה שאמרתי לה שכל זה נאגר בי כי היא אף פעם לא מנסה לדבר איתי, אף פעם לא אכפת לה ממש שעובר עלי,וזה נכון, ככה היא מתנהגת. תמיד כשאני בוכה היא באה אלי בטון של "הווו יופי היא שוב בוכה! מה קרה עכשיו?" ואני לא בדיוק הכי רוצה לדבר איתה אחרי שהיא שואלת את זה ככה, אז אני שומרת את זה.. וזה נאגר!

גם לאחרונה מצאתי חברה תודה לאל כי נמאס לי כבר להיות לבד בקנדה המסריחה האזת.. וזה פשוט נהדר כי ככה אני מבלה פחות זמן בבית, פחות זמן איתה.

כל מה שאבא שלי רוצה... תמיד קורה. הוא רוצה מחשב חדש? בואו נסע ונקנה לו.

אתם יודעים מה מצחיק?! הוא מבקש מחשב ב2,000 דולר... אני בקשתי פאקינג מכונית מסריחה ב 500 כי אני יודעת שהם לא יקנו לי משהו יותר טוב מזה, ואגב אפשר למצוא אחלה מכונית ב500 דולר XD, בקיצור עם לקנות לי מכונית ב 500 יש בעיה אבל מחשב ב 2000?!!??! למה פאקינג לא?!

אמרתי לה שאני מרגישה כאילו היא שונאת אותי והיא כל כך נעלבה על זה והחליטה שמחר אנחנו נדבר ובלה בלה.

אבל אני עדין כועסת! היא מוכנה לקנות לו מחשב יותר יקר מפאקינג מכונית. ואני צריכה את המכונית הזאת כי כנראה אנחנו עוברים לגור במקום אחר, שזה רחוק מהבית ספר שלי.. ואני צריכה פאקינג להגיע לשם איכשו!

ונמאס לי מאיך שהחיים המפגרים האלה מסתדרים לי.

אני כל כך רוצה מישו שיהיה איתי .. ושנאהב אחד את השני ולא יודעת מה! מישהו שלפחות יהיה לו אפכת ממני.

ומה עוד יותר זין, אני אפילו לא יכולה לדבר עם חברות שלי מישראל :,( ואני מרגישה כאילו כבר לא אכפת להן ממני גם ככה. אף אחת לא ממש שומרת על קשר איתי ואני לא יודעת מה מעליב יותר .. העובדה שאני לא מענינת את החברות שלי או העובדה שאני כל הזמן לבד, אין לי חברים ואנשים פשוט שונאים אותי אפילו בלי לנסות להכיר אותי...

אני לא יודעת מה לעשות יותר :/

 

נכתב על ידי anita^^ , 16/4/2010 07:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Anit ;p ב-18/4/2010 05:21



8,251
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לanita^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על anita^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)