לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  anita^^

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

the beginning of good life is to imagine them


כןכן אז זהו המשפט שלי מעכשיו והלאה. נמאס לי שאני אף פעם לא מקבלת את מה שאני רוצה... עבודה, חברים קרובים, אהבה.

זה הגורל שכל הזמן גורם לי להיתקל במשפט הזה שוב ושוב, עד שאני באמת אתחיל לפעול.

זה כמו הסוד... עיניין של אנרגיות חיוביות. תאמינו או לא זה אפילו עבד כמה פעמיים. כשאתה רוצה משהו, באמת רוצה, אתה תקבל אותו.

אז הגיע הזמן להפסיק להיות מסכנה ולחשוב "הוו למה לכולם טוב ולי לא" ולהתחיל לעשות עם זה משהו, וכן אני קוראת לדמיון "לעשות משהו".

אני לא חושבת שאני מסוגלת לעשות משהו יותר מזה אנייוואיז.

וגם החלטתי סופית להתחיל לכתוב בבלוג כמה שיותר, לא שמישהו באמת קורא את כל השיט הזה אבל תמיד נחמד להוציא את זה איפשהו.

אני מקווה שהכל יהיה בסדר, יודעת! כןכן.. זאת המילה הנכונה.

טוב נו מה אני אגיד לכם [ פחח לכם.. הממ] בהצלחה לעצמי. נראה איך ולאן זה יתקדם.

 ובעיקר אני מבטיחה לעצמי לכתוב פה.. אני תמיד מתחילה משהו וזורקת. אבל לא שוב, לא הבלוג !



נכתב על ידי anita^^ , 11/5/2010 07:47  
3904 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של BJvTg ב-5/4/2014 14:44



8,251
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לanita^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על anita^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)