לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  anita^^

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010


Things to do this summer =D

~~~~~~~~~~~~~~

get a new binder

get my hair cut

die my hair black

buy at least 5 t-shirts

buy at least 3 new pants

buy at least 1 dress

buy at least 2 shoes

buy at least 2 hoodies.

buy eye contacts

buy the VC bag

buy a new thing for my nose ;p

buy shit for school

נכתב על ידי anita^^ , 2/5/2010 06:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




You ever look a picture of yourself, and see a stranger in the background?.

 It makes you wonder how many strangers have pictures of you.

 How many moments of other peoples life have we been in.

Were we a part of someone's life when their dream came true

 or were we there when their dream died.

Did we keep trying to get in?

As if we were somehow destined to be there or did the shot

take us by surprise. Just think, you could be a big part of someone elses life, and not even know it.

כל כך הרבה דברים קרו לאחרונה שאני לא זוכרת כבר חצי XD

אז די מזמן נסעתי למרכז עם חברה... והיה די נחמד חוץ מזה ששחכתי את האיפוד שלי על האוטובוס! כשהבנתי את זה כמעט הקאתי ת'נשמה שלי שמה! האיפוד הזה זה כל חיייייייי. אז היא היתה חברה מדהימה והתקרה ושאלה לאין האוטובוס מגיע עכשיו וזה ורצה לשם בשביל לקבל את האיפוד שלי!!  D:

הצילו לו את החיים!

אני חייבת לה כל כך על זה! אז בערב של אותו יום הלכתי לטניס איתה...היה נחמד P:

היה לי שבוע כל כך נורא השבוע הזה. רבתי איתה מלא ושנאתי את איך שאני ניראת ואני שונאת את העובדה שאין לי מה ללבוש! ואני עצבנית כל הזמן ונכשלתי בצרפתית!

ואני לא יכולה להגיע לבנק המזדין בתחת הזה ולקבל את האשראי שלי כבר!

אוחחחחחחח עצבים!

היום היה פחות או יותר בסדר. עכשיו סוף שבוע סופסוף! מקווה לנוח -___-"

יש לי פול שיעורים לעשות וללמוד למבחן בשאיקספיר שיש לי עוד מעט :/

אני גם צריכה להתחיל לכתוב פה יותר ... קורים לי כל כך הרבה דברים ואני חושכת הכל ואני סתם עצלנית ולא כותבת פה.

אההה כן איך שחכתי את הדבר הכי חשוב.. ראיתי אותו ביום הולדת שלו.. הוא היה ליד הבצ'פר שלו.. וברגע שהוא ראה אותי הוא פשוט הלך משם. גאד בא לי להקיא עליו! שונאת אותו -.-" מזלו שהוא כל כך חמודי ככה היתי כבר חונקת לו את הצורה :S

בעיר שלנו יש גם איזה פדופיל... כולם מדברים עליו והוא נשמע מטריד חחח אבל בא לי לראות אותו XD והוא הפיל לחברה שלי על הרגל דילדו XD

כיאלו באמת חחחחחחחחחח כולנו סוחבים דילדו החוצה כל הזמן! והוא נופל לנו על רגלים של אנשים חחח גאד איזה מזעזע זה XD

קיצור זהו אין לי יותר מה להגיד XD

הלכתי לשחק באחד מהמשחקים הדפוקים שהורדתי XD לניסיון ... לשעה XD

נכתב על ידי anita^^ , 1/5/2010 06:08  
2011 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של imkOFHDpoR ב-25/10/2013 21:33
 



לדף הקודם   
דפים:  

8,251
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לanita^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על anita^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)