לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

התנועה (יענו הנוע"ל מן הסתם) זה כמו אוכל, אתה צריך אותו קבוע D:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008


כתבו רשימה של 20 אנשים שאתם מכירים .

1.גיל

2. תמרה (נטלי המתוקה)

3. יאן

4. יעל

5. שי

6. פירקי

7. תמרה

8. מיאל

9. יאנה

10. נועה

11. אודליה

12. עידנוש

13. נדב

14. רון

15. שמשוני כפרעליה

16 . ליאור יפתי :)

17. תומס

18. אדווה

19. יאיר

20.  יואנה

 

כמה זמן אתם מכירים את 13? מתחילת שנה שעברה...וואי באמת איך הכרנו?(דרך התנועה, אבל לפני החג מעלות, לא?..)

 - עם מי הייתם מעדיפים להתקע על אי בודד, עם 11 או עם 5? אודליה המתוקה שלי הרבה יותר מעניינת להיתקע איתה על אי-בודד, אל תעלבי שי..חח

- איזו תכונה אתם הכי אוהבים ב16? שהיא כזאת מצחיקה

- האם אי פעם הייתם יוצאים עם 9? בשמחה XD

- לאחורנה יצא לכם לפגוש את 7? לא, אני נורא מתגעגעת :(

- מה לדעתכם הכי מייחד את 19? שהוא כזה מוכשר בכל כך הרבה תחומים

- אם הייתם צריכים לאכלס את העולם מחדש, עם מי הייתם עושים זאת? כאילו מתוך ה-20 שכתבתי?.. כל מי ששייך לתנועה..

- כמה זמן אתם מכירים את 12? מתחילת השנה

- איזה מוזיקה 8 שומע? אין לי מושג!!

- מה הדבר ש17 הכי שונא לעשות? תומס? אה...הוא בטח בכה כשהוא פירק את הראסטות

- האם הייתם יוצאים עם 20? יואנה? לא, היא בוגרת מדי... XXXXXDDDD

- האם ל6 יש פירסינג כלשהו? באוזניים אולי... פירקי אוהבים אותך!!

- איזו תכונה במראה החיצוני הייתם מחליפים עם 18? את השיער היפייפה שלה..

- מה הדבר ש15 הכי אוהב לעשות? להדריך ולארגן דברים שהיא לא צריכה לארגן

- האם 3 יותר גבוה מכם? במילימטר בטח חחח

- מהו שם המשפחה של 15? שמשוני!!!! חחחח

- האם אי פעם נמשכתם ל2? ממש ממש לא, אנחנו חברות ממש ממש טובות, לא חשבתי אפילו על זה :| חח וכן יש לי נטיה לחשוב מה היה קורה אם...

- האם לדעתם יש סיכוי ש4 ישדוד בנק? היא שודדת את כולם, למה לא?

- מה הסבירות ש11 יעשה ניתוח לשינוי מין? אם היא תקבל על זה כסף D:

- מה לדעתם הסיכוי ש15 שייך למאפיה? וואי יש מצב...

- האם יש סיכוי ש8 הוא בעצם מרגל של הFBI? היא צעירה מדי

- מה המתנה הכי טובה שאפשר לקנות ל10 ליומולדת? נשיקה כל יום...היא כל כך מתוקה אני חולה עליה!!!

- האם אתם מתגעגעים עכשיו ל16? מאוד, כבר כמעט לא רואים אותה

- האם 18 בנאדם מצחיק? היא מן משעשעת כזאת...

- מה הסיכוי ש4 בעצם שייך לזן חייזרים שבא לחקור את כדור הארץ? בכל זאת, היא מארה"ב במקור...

- איפה אתם רואים את 1 בעוד עשר שנים? פיזיקאי מיליונר שמלווה לי 10,000 כל יום

- איך הכרתם את 9? בהעפלה

- מה משותף בינכם לבין 2? למדתי ממנה הרבה...שתינו נורא רגועות כאלה...

- האם 6 רווק? כן, עד שתמרה תעיז ותציע לה חברות XDXD

-  מה לדעתם המקצוע שהכי יתאים ל17? כזה שעושה לאנשים קעקועים

- מה אתם הכי אוהבים ב1? את המוח הגדול שלו, ואת זה שהוא כל כך נחמד ואדיב

- האם 7 יכולל ללקק לעצמו את המרפק? זה היה מצחיק אם היא הייתה מנסה

- מה הדבר הכי יפה ש19 אי פעם עשה עבורכם? אני בקושי רואה אותו...אבל אני זוכרת שכשהייתי קטנה וקנו לי משחק לשניים והייתי לבד אז הוא שיחק איתי!!! כפרערעליו

- האם הייתם מוכנים לגור עם3 באותו בית? אוי כן, כככככןןןןןן

- האם אתם זוכרים את תאריך יום ההולדת של 12? אני באמת צריכה לשאול אותו

- מה לדעתכם כח העל שהכי יתאים ל14? סופר רון מעודדת ועוזרת לאנשים!

- מהו לדעתכם הסוד האפל של 13? אל תספרו... ה-ו-מ-ו

-  מה הסיכוי ש10 הוא האח האבוד שלכם? הסיכויים הם גבוהים שאנחנו תאומות זהות בנשמה

 

ערב טוב, אוהבת אותכם יקיריי :)

נכתב על ידי , 3/10/2008 00:11  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 28





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsheerQ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sheerQ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)