לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"את עם עצמך בעולם הגדול, זה הכל.."



כינוי:  -עינב-

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

רגשות מעורבים


הרגשות שלי מעורבים מידיי כרגע.

יש לחץ. לחץ על הראש. לחץ על הנפש.

הימים הולכים להיות צפופים וקשים.. מעט מאוד מנוחה.

קשה לי לחשוב על זה. קשה לי לחשוב על זה.

הלוואי שזה יגמר. אבל זה רק התחיל.

אני רוצה להיות במקום הטוב.

אני לא רוצה מראות בכל מקום.

"את רזונת".. ואני רואה את עצמי כמו כדור.

זה רק בראש שלי. זה רק בראש שלי.

הוא לוחץ ויש עוד לחץ.. והוא לא שקט אף פעם בגלל מה שקרה לו.

במקום להיות חזקה אני נשברת ונופלת..... כמעט.

אבל גם כשהאדמה רועדת תחתיי- אני נשארת יציבה.. בערך.

כי רק מי שהיה קרוב למוות יכול.

 

"יש שם אנשים רעים מאוד בחוץ..מאוד רעים..

גברים כל מה שהם ירצו ממך זה סקס. אם יש לך בחור שאוהב אותך באמת- תשמרי עליו".

 

ולי נראה שגם הוא רוצה ממני סקס ,מעבר למערכת היחסים הידידותית- חברתית- אחים הזאת.

נכתב על ידי -עינב- , 5/6/2010 16:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-עינב- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -עינב- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)