לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על פי אנה ^^ ותתמודדו עם זה P:



Avatarכינוי:  AnUsH_114

בת: 30

MSN:  רוצים ת’בלו תבקשו:Pונתחשב בכם

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

תשובות לשאלון השבועי


האם את אוהבת לצלם?
כן מאוד :)

לאיזה תמונות/ צילומים את הכי מתחברת? (נופים, פורטרטים, בעלי חיים?)
נופים ,בעלי חיים, צמחים.

את מצלמת בעיקר עם מצלמת הנייד, מצלמה חד פעמית או עם מצלמה מקצועית?
מצלמה של אבא D:

האם את מפרסמת את התמונות באתר כלשהו או בבלוג?
לא :) אבל חלק בפייס בוק

את חושבת לעסוק בזה בעתיד, או שאת רואה זאת בתור תחביב משעשע?
אני רואה בזה כתחביב משעשע ומגניב :)

את מצטלמת בעצמך? אם כן, את רואה את עצמך פוטוגנית?
כן אני מצטלמת בעצמי אבל אני לא פוטוגנית!!!

את אוהבת לצלם תמונות משעשעות ומצחיקות עם החברות, או תמונות אומנותיות עם אפקטים?
גם וגם:)

האם את עורכת את התמונות שלך בתוכנה כלשהי?
לא!! אצלי הכל טבעי


ולסיום, חשבת פעם לשלוח את התמונות לתחרות צילום מסויימת?
כע :)

נכתב על ידי AnUsH_114 , 28/3/2009 21:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הגבר האידיאלי


 

גבוה ממך? צריך להיות יותר גבוה :)

נמוך ממך? לא זה שיש לי ממש בעיה עם זה....

מתלבש סטייליסטי?עדיף...

מתלבש בסגנון רחוב? גם נחמד

מתלבש גותי? לאאאאאאא

עיניים כחולות? נחמד:)
ירוקות? טואוב

דבש? נחמד:)

חומות? יאפפפפפ:]

שותה אלכוהול? בקטנה ולא לידי...

מעשן? לא!!!

מרכיב משקפיים? לא אכפת לי :)

עוסק בספורט? יאפפ

רקדן? לא צריך זה בסדר..

סקייטר? יאפ

מתקשר רק כדי להגיד היי?  כיייייין :)

מחייך הרבה? כע :)
גומות? סבבה^^

מחמיא לך? ממאדד רצוויי :))))

מגלח את רגליו? ממש לא
גשר? לא אכפת לי :] גם ככה מורידים אח"כ (:
פיצעונים? כמובן שעדיף שלא,אבל מטפלים בזה אז לא משנה לי ממש

מסדר גבות? לאאאאאא הוא לא הומו!

עונד תכשיטים? אפשר שרשרת אומשו אבל לא להגזים!!
פירסינגים? לא אכפת לי

שיער פנים,זקן,שפם? תלוי .. אבל רצוי לא ^^

שרירי? יאפ

מחייך שאת נכנסת לחדר? מין הסתם :)

שיער חום? אחלהה:]

שיער שחור? סבבה:]

בלונדיני? בסדר...

ג'ינג'י? לא נו

תלתלים? לא...
שזוף\שחום? יאפפ:]
לבן?נממ לא ממש

איפור? לאאאאאאאאאא ממש לאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!!!!!!

יכול להצחיק אותך בכל רגע? כייייייייין :)

נאמן? כן :P

מנגן בגיטרה? זה יהיה מגניב

תופים? גם טוב

שר? אבל רק בשבילי

ידע שפות? אממ .. לא יזייק D:

רזה מאוד/דקיק? לא ממש לא

מצייר יפה? אפשר

צמחוני? מעדיפה שלא...
אוהב חיות? כןן...

שיער ארוך? לא ממש....

חרמן? נממ לא אכפת לי XD

ילדותי? ללא .
ציני? בקטנה

אדיש? לא
אומר לך אחי\גבר?לאאאאאאא

מדבר על אקסיות? שונאת אתזה>< בארור שלא

ידידות בכל מקום? שיהיה אבל כשאני בסביבה:P

בעל פיצול? לא!
קנאי? שיהיה אבל לא ממש..

לועג לך\צוחק עלייך? שיחנק!!!
חכם? בטח

משחק אותה גיבור רק כדי להרשים אותך? כן

שומעי דיכאון\מיזרחית ומוזיקה ערבית הנ"ל? אמ עדיף שלא:]
רוק , היפ הופ , אלקטרה?
אממ .. לא יזיק P:(רוק ממש לא)
מנומס.? כע :)

יזכור תאריכים[ ימי הולדת,חודשים וכ'ו ]? באארווווווווורו

 

נכתב על ידי AnUsH_114 , 20/3/2009 22:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


האם את אוהבת לדבר הרבה?
כןןן ועוד איך :P

כמה מהשיחות שלך נערכות בצ’טים ותוכנות מסרים כמו מסנג’ר או אייסיקיו?
משו כמו 2 שליש
ושליש בטלפון

האם החברים שלך חושבים שאת "חופרת"?
חחחחחח כה XDDDDDDDDDDDDDDDDD

האם בדרך כלל בבית הספר את נתפסת על חם כשאת מפטפטת עם מי שיושב לידך?
כה :)

באלו מצבים תעדיפי לשתוק ולא לדבר?
אממ במצבים שאין לי מה להגיד, ובמצבים שכשהחברות שלי רבות...

האם את יודעת לשמור סודות?
כן ועוד איך :P

איזה סוג רכילות הוא האהוב עלייך?
אני אוהבת את כל הריכלויות :P

נכתב על ידי AnUsH_114 , 11/3/2009 19:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של AnUsH_114 ב-19/3/2009 19:55
 



לדף הבא
דפים:  

1,000

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnUsH_114 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על AnUsH_114 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)