לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

מחפשת משמעוות לחיים



Avatarכינוי:  אוריקוו וכאלה ( ;

בת: 31

ICQ: 327596591 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

עצמאות היה אחד הקווווווברים


היה אעש אתמול , כמה רקדתי , עייידן יניב אהבת חייי 3>

ליאור , שרה ואוריאן : היה מדהיייים !

כמה תמונות מאתמול D:

 

אחותי המדהימה , 555

החמצן שלי 3>

~

סירטון שהכנתי . | זה לא מעלה לי לבלוג |

http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=3188079

יאללה אני מקווה שתאהבתם גיבו .

נכתב על ידי אוריקוו וכאלה ( ; , 29/4/2009 20:03  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



" כמה את יפה תמיד , וכמה היוום ... "


" שובי אל ביתי תשובי להביט בעיני , ערב שוב יורד וכבר נהיה מאוחר

שובי אל חדרי , זכרי שגם אם זה חורף עכשיו תסתכלי קרוב - מגיע יום מאושר

בעינייך יפתי נשמר האור והתום , יש יום מאושר או עצב שבא וחוזר פתאום

יש אור של כוכב מאיר ויש את אותו חלום ,

כמה את יפה תמיד וכמה היוווווווווווווווווווווווווווווום ... "

אז היום עצמאות , ישראל בת 61 כפרה עליה מזל"ט ....

היום שרה באה אלי , ואני והיא וליאור ואוריאן יצאים והלכים להופע של שלישית פרוזק

הייייייה להיט :))))))))) חחחח אני מאושרת 5555555 " תודה ליפה , לנסיכה שלי "

אני מתה על השיייייר הזה ,מוווווווואית :-*

יאללללה שהיה חג עצמאות מדהים לכולם , לאביו 3>

נכתב על ידי אוריקוו וכאלה ( ; , 28/4/2009 17:43  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




" אז תשאלי אותי ואם ואיך אני רוצה יותר ממך ..

לפעמיין זה מסתבך והפחד שחותך

ויש את הכאב הזה הכאב שנושך ,

מחכה לך מחכה בצאתך ובבואך

מברך על כל לילה כל יום שמתארך ...

גם אם זה יותר מידי כשאני עומד מולך

אני לא מוותר ואני לא הולך אני באתי ממך ואני נשאר בשבילך "

נכתב על ידי אוריקוו וכאלה ( ; , 25/4/2009 23:10  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מעוניינת במישהו מוזר , לא רגיל ...


אז כמו שאתם קוראים בפוסטים אני אוהבת מישהו , הוא לא כ"כ אותי ...

אז עכשיו , אני רוצה מישהו חדש , מוזר , לא רגיל מישהו שאין לאף אחת

מישהו שידע לאהוב אותי כמו שמגיע לי @....

אז מה אני רוצה שיהיה בו \ איך הוא יראה :

* שהוא יהיה רומנטי .

* שיתקשר אלי רק בשביל לאגיד לי שהוא אוהב אותי 3>

* אחד כזה שלא יתבייש בי ויקח אותי להכיר את החברים שלו

* אחד כזה שיראה שאני עצובה ישר יצחיק אותי D:

* אחד כזה שאני יגיד לו " בוא אלי אני מתגעגעת " יבוא אפילו עם יש מבול .

* אחד כזה שיקנא , אבל עם טעם לא בהגזמה .

* אחד כזה שיזכור שיש לנו שבוע , חודש , חודשים | יש כאלה ששוכחים |

* אחד זה שתמיד ידע לאגיד מליה טובה .

* אחד כזה שלא יתבייש לעלות ולדבר עם ההורים ;)

* אחד כזה שיאוהב את הצחוק שלי ... [ :

* אחד כזה שישיר לי שירים גם אם הוא לזמר חח

* אחד כזה שיספר לי הכל טוב ורע ואני לו .

*אחד כזה שיצחיק אותי עד שתכאב לי הבטן

* אחד שיבין אותי לא משנה מה יקרה .

* אחד כזה שיהיה בו מה שאין בי !

- אדם מבלה את חייו בחשבון נפש על העבר , בתלונות על הווה ובפחד מהעתיד -

טוב , נראה לי שסיימתי , כן סימתי יומטוב .

נכתב על ידי אוריקוו וכאלה ( ; , 24/4/2009 09:45  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , גאווה , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוריקוו וכאלה ( ; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוריקוו וכאלה ( ; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)