לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Tenshi ga Kieta Machi


Tashikani...bokura ga ita...date atashi no kimochi wa...kieta

כינוי:  EaTaP

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

אכזריות


ערומה עמדתי באמצע החדר מול המון אנשים,

ספק מובכת,ספק כואבת,ספק לא מבינה.

חיפשתי אחריך מסביב אך שום סימן...

היכן היצירה היפה ביותר של האל נמצאת?

חיפשתי וחיפשתי,דמעות הפריעו לי לראות אבל בכל זאת חיפשתי...

למה חשוך?

למה אין כאן כלום?

שאלתי אנשים אך הם רק צחקו,השפילו ולעגו...

זה לא אמור להיות ככה...

לפתע-הנה.

אך אחרת עומדת לצידך-למה?

ניגשתי אליך,רעדתי ושאלתי בשקט:"למה"

לא שמעת.

למה עינוי גדול כזה נוצר מאהבה אליך?

למה סבל נושק לאהבה?

לגמתי מהתה שלי,כי אני לא אוהבת קפה...ונאנחתי עמוקות,
אם אלך-אם אעזוב

האם אהיה חרוטה בזכרונך?
לא.
אמחק במהירות.

אז למה?למה אני אוהבת אותך?...

עם כי כמה שלא אשאל-אין לי תשובה.

לגמתי עוד מהתה וקמתי מהכיסא,מצפה לי עוד יום שמח,מהנה ומלא בהכל,חוץ ממך...
אבל אני אחכה,אמתין לנצח...
כי אני אוהבת אותך.

נכתב על ידי EaTaP , 22/9/2008 17:30  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





99
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEaTaP אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על EaTaP ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)