לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



כינוי: 

בת: 31

ICQ: 191318463 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010


אומרים שמתי שאישה מקיימת יחסי מין הגוף שלה משפריץ הורמון מסויים שגורם להתאהבות
אני לא אומרת את זה כתירוץ למה שאני מרגישה כלפייך, אומנם יכול להיות שכן.
 
בזמן האחרון יותר מעניין אותי לדעת מה יש בך שמושך אותי כלכך, לעומת בזבוז לילות יקרים במחשבה על איפה טעיתי או איך אני יכולה לפתות אותך בחזרה לרשת שלי.
 
אתמול בזמן שאני מנסה להשכיח אותך מהמחשבות שלי בין שידורים חוזרים של סקס והעיר הגדולה לבין ערמות של ניקוטין עלית לי פתאום בלי שום אזהרה מוקדמת, זה בדברים הקטנטנים
 
 
לפעמים אני שונאת אותך ולפעמים אני ממש צריכה אותך
ולפעמים עם אני ממש מתרכזת אני להזכר בריח שלך ולדמיין שאתה לידי בזמן שאני נרדמת.
 
אני מרגישה חוסר אונים מטורף, קשה לי להירדם בלי לחשוב עלייך וקשה לי לקום בלי לחשוב עלייך וקשה לי לאכול בגללך וללמוד בגללך ולהנות בגללך
אבל זה בסדר גמור, אני בסדר, באמת.
אני יודעת שימים שלמים של סבל משתווים לשניה של צומת לב מצידך.
 
אולי אני פשוט צריכה להשלים באיזה דרך שאני אוהבת אותך
וואו כמה זמן לא אמרתי את זה
דן, אני אוהבת אותך
נכתב על ידי , 14/3/2010 23:36  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יניב ב-18/4/2010 18:24
 





2,953
הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל...-.-... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ...-.-... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)