לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

אנונימיות.


Avatarכינוי:  Pretty Handsome Awkward.

מין: נקבה

MSN:  Ask.





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

לחלוק רגשות.


 יש לי בעיה עם רגשות.

אני לא מצליחה לחלוק אותן.

אני מרגישה זה לא שאני איזה מוזרה.

פשוט...לא מצליחה לדבר עליהן. אני מסתתרת מאחורי איזה בדיחה.

וזה לרוב קורה איתו.

הוא מנסה הוא באמת מנסה אבל אני מתחמקת. שמתי לב לזה.

לדבר "עלינו" מכניס אותי למצב התגוננות.

וזה קורה גם עם חברות מן הרגשה כזאת שאם אני אדבר על רגשות אני אראה פגיעה ופתטית.

כשאני חושבת על זה העניין הזה פיקשש לי המון דברים בחיים.

אני לא זוכרת את השיחה הרצינית והכנה על הרגשות שלי האחרונה שהתקיימה.

מה שמוזר שדווקא אנשים נפתחים אלי מהר.קל לדבר איתי.

כי על רגשות של אחרים אינלי בעיה לדבר.

אולי משו דפוק בחינוך שלי? /=

זאת בטח בעיה פסיכולוגית אומשו.

שיש את האנשים הסגורים נפשית האלה.

או שזה הגיל.

אבל עובדה שכרגע זאת רק אני לאפחד אחר אין בעיה. בעע עזבו.חפרתי.

***

 

היום היה חם.

בא לי חורף.

 

 

נכתב על ידי Pretty Handsome Awkward. , 5/10/2008 20:08  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



209
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPretty Handsome Awkward. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Pretty Handsome Awkward. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)