לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

And I will try to fix you



Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 204302444 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

משעמם לי, גם לך משעמם ? כי לי משעמם, זה משעמם לכתוב שמשעמם לך כל הזמן ..


חה חה !

נכתב על ידי , 13/1/2009 14:40  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שנה אזרחית טובה ..


 

הייי מלא זמן שלא עדכנתי ..

האמת שלא ממש היה לי כווח, המצב רוח שלי היה על הפנים,

בגלל כל מיני דברים, אבל בעיקר בגלל המלחמה עם החמאס,

שלצערי פוגעת גם בתושבי הדרום, ובגלל שאני אשדודית -

זה מגיע גם אליי .

אז כל פעם שיש את ההזעקה המפחידה הזאת אנחנו נכנסים לממ"ד

( לא בהיסטריה כמובן - בכל זאת, לכל אשדודי יש כבוד עצמי ) XD

אני משתדלת לשמור על קור רוח ולא להילחץ אבל זה די קשה,אני חייבת להגיד.

ובכל פעם שמסתיימת ההזעקה ואנחנו שומעים את ה - בוווום המפחיד הזה ,

אני חוששת לשלומם של שאר החברים שלי וכל המשפחה ..

 

- - - - - - - - - - - - -

 

אז אתמול בחצות ביליתם ? אני לא יכולתי .. אתם יודעים בגלל המצב ,

אגב, אסור לנו לצאת גם לאף מקום , ואמא שלי היסטרית ברמות ><

אז בהזדמנות זאת רציתי לומר לכולם, גם מי שלא חוגג וגם למי שחוגג -

שנה אזרחית טובה לכולם (:

ושבע"ה יהיה שקט ושלום כמה שיותר מהר.

 

 

אין לי הרבה מה להגיד ,

אז ביייי עד לפוסט הבא.

 

 

נכתב על ידי , 1/1/2009 16:09  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,123
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטל_אור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טל_אור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)