לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Primordial Breath


If you ain't the lead dog, the scenery never changes.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

King of a Stellar war


החיים כהרגלם,
מלבד השיעמום שתקף אותי, ובגללו אני כאן שוב (אל תדאגו זה לא יהפוך להרגל.).
אני במבחנים, עוד 3 חודשים ואני אדם חופשי, עם תואר.
עוד פחות מחודשיים יומולדת+וואלפורגישנאכט, שמחה כפולה עם חברים טובים.

יש לי עבודה חדשה, בפאב של חבר טוב, משלמים לי למעשה לשתות, לאכול ולעשן בשרשרת- ומשלמים אפילו די טוב אם לומר את האמת.
לה-ווי היה אומר, שצריך לחיות כאילו תופסים את החיים בגרון וסוחטים מהם כל טיפת הנאה.
ואני משער שדי הצלחתי בזה.

לא רק שתפסתי את עצמי בידיים מבחינה אקדמית, הספקתי גם לנפות קצת את מעגל החברים הלא-ראויים (Boy, do I know how to pick them...), לגלח את הראש לחלוטין, להגדיל את ספריית המוזיקה בכמה מאות שירים, וגם הספקתי לקרוא כמה כרכים של עמנואל קנט וז'ק דרידה....אמרנו כבר גם יפה וגם אופה?

בקרוב מאוד אני אסיים עם המבחנים, יהיו לי שבועיים של חופש, אני הולך להתענג על כל דקה פנוייה.
לחגוג עם החברים, לעבוד ולהרוויח כסף, ולראות את אחותי הקטנה (שהספקתי לראות ממשכשנולדה, עברו 4 חודשים מאז), שהפכה  מאז לפעוטה בלונדינית תכולת עיניים, מי היה מאמין?

Live your life to the fullest
Let no one and nothing stop you
For you only live once-
So you better make it count.

Grandes Spiritus Sanctus Diavolos!

נכתב על ידי Baphometheus , 21/2/2009 00:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Keith the Waetling ב-5/2/2012 12:06
 





Avatarכינוי:  Baphometheus

בן: 35

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBaphometheus אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Baphometheus ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)