לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

האחים ג’ונאס



Avatarכינוי:  הכל על האחים גונאס! בלוג מעריצים!

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

10/2008

העדכון של מיכל D:


היי לכולם D:

הפעם אני לא יחפור לכם לפני העידכון חחח

אגב.. כאן מיכל :)


 

הייתה כתבה על האחים.. חח ממש אהבתי את הכתבה הזאת..

הינה תרגום שלי!!

 

בני כמה הייתם כשהתנשקתם בפעם הרשונה?<

קווין: 13

ג'ו:16

ניק: 13

 

מי זה הסלברטי האהוב עליכם

גו:וEmma Watson קווין:

Carrie Underwood ניק: Sophia Bush

 

במה בת נוטה להביך אתכם?

כולם: זה 'לא אכפת לי מהמראה' וכשהיא מלאה זיעה.

 

מאיזה סרט הייתה נערה שאהבתם בחשאי?

כולם: איך לאבד בחורה ב10 ימים.

 

איזה סידרה אתם הכי אוהבים?

כולם: Family Guy

מי הייתם רוצים שישחק בסרט על החיים שלכם?

Joe: Corbin Bleu

Nick: Mark Wahlberg

Kevin: Christian Bale

 

אם הייתם יכולים להתחלף עם מישהו ליום אחד, מי זה יהיה?

כולם: הנסיך ויליאם.

 

עם מי מהמשפחה אתם הכי קרובים אליו?

הדוד שלנו גוש, מי שמסיע אותנו.

 

איזה אתר אתם הכי אוהבים באינטרנט:

את העמוד שלנו במייספייס, אנחנו משתמשים גם הרבה בגוגל וגם אנחנו אוהבים את PerezHilton.com

 

איזה גנקפוד אתם לא יכולים בלעדיו?!

בלי המבורגר!!

 

איזה מקרה שנוא עליכם?

קווין: שהתיק שלי התפוצץ עם הבגדים שלי במלון על הריצפה.

 

מה השיר האחרון ששמעתם אותו באייפוד?

Kevin: 'Desperado' by the Eagles

Nick: 'Let it Be' by the Beatles

Joe: Barney sing-along songs

 

מה הדבר האחרון שקניתם?

כולם: התלבושת של קרבוי בשעה שהמשאית עצרה באמצע מקום נטוש בטקסס ב2 לפנות בוקר אתמול בלילה.

 

מה חלמתם אתמול בלילה:

כולם: שאנחנו עפים.

 

כמה כסף יש לכם עכשיו בארנק?

Kevin:אני משתמש בכרטיס אשראי כי אני לא אוהב מזומנים.

Joe: 42 cents

Nick: $750

תשלימו את החסר: כשהייתי בן 17 הייתי...

קווין: אני הייתי לגמרי חנון והיו לי 2 חברים, אחר כך עזבתי את בית ספר וקיבלתי הצעה לתקליט.וגם קיבלתי רשיון, זה היה גדול!~

ג'ו: אני פירסמתי את התקליט הראשון, השנה הרשונה הגדולה שבה טיילתי.

ניק: עדין לא הגעתי ל17 אבל אני מקווה שאני יקבל את האלבום הרב מכר ולטייל בעולם.

 

זהו D:

 

 

הצבעות!

 

השיר ברנינג אפ הוא נכנס למצעדים ב100 אפ אמ אז תצביעו פיפול~!

לחצו כאן כדי להצביע.

 

להצביע לLOVEBUG:

 

http://radio.disney.go.com/speak/request.html Billboard (ASAP) - http://www.billboard.com/bbcom/marketing_award/index.shtml 20on20 - http://www.xmradio.com/programming/20on20_vote.jsp Musiqtone(Max out 50 votes) - http://musiqtone.com/music/thecount/voting.php

 

איך להתלבש כמו ג'ו

 

האחים גונאס הרוויחו פירסום מכל רחבי העולם כולל Latin America.

זה מגזין שקוראים לו "TÚ" והאחים גונאס מופיעים על השער D:

מגזינים של אתמול:

 

 

הם התראיינו כשהיו בצרפת:

תלחצו כאן,כאן ו כאן כדי לראות את הראיון D:

 

יש כתבה על האחים גונאס בMadame Tussauds website:


זהו אני סיימתי להיום, אם אני יראה שיש משהו חדש נוסף אני יערוך..

 

ישבתי הרבה זמן כדי לתרגם את הכתבה והכל.. אז בבקשה תגובות D:

 

אוהבת המון

 

 

 

 

 

נכתב על ידי הכל על האחים גונאס! בלוג מעריצים! , 26/10/2008 20:55  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הכל על האחים גונאס! בלוג מעריצים! ב-27/10/2008 23:17



10,940
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכל על האחים גונאס! בלוג מעריצים! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכל על האחים גונאס! בלוג מעריצים! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)