לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

האחים ג’ונאס



Avatarכינוי:  הכל על האחים גונאס! בלוג מעריצים!

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

11/2008

עאאאאאא כנסווו :] | עידכון קצרקצר של עלמה


חיחי הצפקצהה : ]]

למטטהה ^^

 

 

היי לכוולם : ]

אני יודעת שאני ( עלמה ) בכלל לא מעדכנת ..

אבל לא נורא

ישלי שתי שותפות אז תודה לשתיכן שאתן משקיעות פה

333>

 

והאממ... אני לא יעדכן יותר ..

אבל מידי פעם אני יכין עיצוב חדש : ]

עם אתם רוצים משו כנסו לבלוג האישי שלי..

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=171362

 

עלמה X )

נכתב על ידי הכל על האחים גונאס! בלוג מעריצים! , 17/11/2008 16:34  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של JONAS ב-11/5/2010 19:43
 




כאן מיכל,

ואני כ"כ מצטערת שלא היה עדכון כבר הרבה זמן,

היה לי מלא מבחנים ומבחן ענק בכימיה ><"!!!

טוב עכשיו אני יחפה על זה :)


 

אעאעאעאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעאע היום יום הולדתתת היום יום הולדתתת היום יום הולדתתת לקוויןןןןןןןןן~!!!!!!@#$

אעאעאעאעאע סקסי קטן D:

תאחלו לו מזל טוב במייספייס: כאן

או בפייסבוק: כאן

 

 

 

 

מזלל טובבב D:

 

לדיסני יוצא דיסק חדש, ויש בו שיר חדש של האחים... מקווה שיגיע לארץ =[

 

הינה הדיסק:

 

 

הינה הלוגו החדש של הסידרה של האחים ג.ו.נ.א.ס!

 התקציר של הסידרה: האחים ג'ונאס שבסידרה השם מישפחה שלהם הוא לוקאס,

הם כוכבים גדולים. בבוקר כשהם הולכים לבית ספר הם רגילים ובערב הם סופרסטארים!

 

לוגו נחמד..=]

 

 

האחים פירסמו בבלוג שלהם במייספייס את זה, הם אמרו ששנקנה את הדיסק החדש של דמי,

יש להם שיר ביחד וגם הם כתבו איתה חלק מהשירים :)

 

אני לא אוהבת אותה, ראיתי אותה מופיע בהוט בערוץ 5 את המופע של הלן, היא שרה שיר מהדיסק החדש חחXD

והייתה שם ילדה סנובית כזאת גינגית חח!!

 

פירסומת של ניק על הסכרת :) חמוד 3>

 

 

ברק אובמה שאגב הוא זכה D:

הוא התערב על 5 דולר כל זה שאם הבת שלו פוגשת את האחים גונאס

היא לא תוכל לומר כלום מרוב התרגשות חח

איזה כיף שהוא זכה D: יביאו אותם עכשיו לבית הלבן חחח כמו שאשת אובמה אמרה. חח

 

ניקול מדברת עוד על המופע של ג.ו.נ.א.ס

 

תצביעו לאחים בגלגלצ וגם ב100 FM זה חשובב !!!

כאן לגלגלצ

כאן, ל100 FM!

 

הינה פוסטר ענקקק של האחים בתוך המגזין!!

לצפייה לחצו כאן

הינה הפוסטרים! הם שווים!

 

באמ טי וי.. יש עוד מעט את האמה. והינה האחיםשהם מתמודדים :

לחצו כאן לראות את הוידאו שהם מציגים את עצמם ומספרים על עצמם! :) סקסים אעאעאעאע

 

וכאן, תראו את טיילור (האקסית של ג'ו) מדברת, וגם מזכירה את ג'ו...!\

 


אני חיייבת לעוף עוד שעה אני יחזור עם ההמשך..

 

אוהבת, מיכל 3>

 

 

 

 

נכתב על ידי הכל על האחים גונאס! בלוג מעריצים! , 5/11/2008 18:44  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג''''ו בעעעלי הנצחי 3> ב-10/5/2010 12:05
 



לדף הבא
דפים:  

10,940
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכל על האחים גונאס! בלוג מעריצים! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכל על האחים גונאס! בלוג מעריצים! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)