לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Berenis666

מין: נקבה

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

אהבה זה אכזבה + תמונות D:


                                                                                  3/>
                                                          כבר נימאס לי מאהבות

                                                               כבר נגמרו לי כל הדמעות

                                                               נימאס לי מבנים שכל הזמן צוחקים

                                                              נימאס לי  לשחק משחקים

                                                               תבין כבר מותק אני הלכתי עכשיו אני לא שלך

                                                               ככה לימדו אותי אהבה זה אכזבה

                                                               ולא שווה לבכות בגלל שום בן זונה!@#$%!

                                                                   ניראלי הבנתם איך אני מרגישה... :\

 

                                                                 

לפחות יש לי חברים D:

שאני מאוד אוהבת  והם הכול הכול בשביליD:

חבל שיש לי כל כך הרבה אם אני אשים את כל התמונות של כל אחד זה יהיה פוסט ענקי אז נשים קצת קצת בכל פוסט D:

אין לי פה את התמונות של כולם אבל מי ידיד או חברה שלי הוא או היא יודעים את זה 33>

333> PICS:

 

אני ומיקי 3>אני ואישתי המושלמת שאני אוהבת אותה כ"כ 3>

 

 

אניס הכפרע שלי 3>חן ומרקוססס 33>

 

אני ודני 33>דני ואני 33>

 

אני D:אני ^_^

זהו ^^

 

תגיבוו 33>

 LonlenyBitch.

נכתב על ידי Berenis666 , 6/4/2009 17:41  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טארו אישה(לא)לבושה! ב-20/9/2009 21:11
 





1,439
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBerenis666 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Berenis666 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)