לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

12/2008

זהו..


אני לא רוצה לעדכן יותר :(

זה גורם לריבים, וזה מתפשט והבלוג הזה יכול להגיע למקומות שאני בכלל לא רוצה שהוא יגיע אליהם.

 

ומאיה?

מה את רוצה שאני אגיד לך?
"לא, אל תלכי לישון אצל נועה" ??

במילא היית הולכת לישון אצלה!

 

והנה סיבה.. מה שראיתם למעלה.

 

אני אשמח לשמור על קשר עם הגולשים,

אתם יכולים לשלוח לי תגובות כאן ואני אענה :)

זה הפורום שלנו, ידידיי..

זה מה שנשאר, אז תסתפקו בזה..

 

ועוד משהו, מאיה.

לא אכפת לי שעכשיו תגידי לכולם שאני מעצבנת ותריבי איתי.

אני מנסה להתחיל חיים חדשים, והחיים האלו?

לא יהיו שוב סביבך.

 

השארתי רק פוסט אחד (לא כולל הפוסט הזה).

כי זה היה יום ששמחתי בו..

ואני ארצה לזכור את זה :)

 

 

אז..

בפעם האחרונה-

 

ביי.

צונקיפליץ 3>>

נכתב על ידי איפההרווח?! , 20/12/2008 12:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  איפההרווח?!

מין: נקבה




472
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיפההרווח?! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איפההרווח?! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)