לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Blog




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728




הוסף מסר

2/2009

ט"ו בשבט=]



היי!!
"ט"ו בשבט הגיע חג לאילנות"
I LOVE TO BISHVT=]
למה?!? למה?!? למה?! למה?!
רמז:יומלדת=]
טוב נכנעתי הנוסטלגיה=] היומלדת שלי=]
ב13.2 עוד 5 ימים=] יצא לי על היום בתעודות חחח....
ט"ו בשבט הוא חג מאוד מוזר!! אין חופש!?!!? מילא יום השואה
וזיכרון לחללי מערכות ישראל (עצוב!!) לא צריך חופש!!
אבל עכשיו הבחירות השתלשלו לנו נורא טוב בגלל שהיום הוא ערב...
ט"ו בשבט=] טוב מי שראה הישרדות הבין מה קרה למעייני?! מסכנהההההההההה!!!!!!
אופיר ה.. .... (מילה גסה) המבין יבין טוב בוא נחזור לעינינו ט"ו בשבט=]
שהייתם ביסודי (איפה שאני עכשיו) עוד שנתיים משתחרר (מה זה צבא?!)=]
אז היו כאלה מורים בכלל טקסים תביאו איתכם פירות יבשים!!!"
למה???????? החג הזה מחזיר לי משהו??! קיצר לא עושים כלום!?!
טוב ואיך בלי שיר של ט"ו בשבט:


ט"ו, ט"ו, ט"ו, ט"ו בשבט,
בו ניטע כי לי אכפת
ט"ו, ט"ו, ט"ו, ט"ו בשבט,
ניטע עכשיו אני ואת.

כאן אנחנו צועדים, בידינו השתילים,
עץ קטן עכשיו ניטע, גם אני וגם אתה.
ט"ו, ט"ו, ט"ו, ט"ו בשבט...
גומע קטנה, לא עמוקה, נחפור בתוך האדמה,
את השתיל בגומע נשים, בט"ו בשבט כולם שותלים.

ט"ו, ט"ו, ט"ו, ט"ו בשבט..
                                                                     מילים ולחן:יהודה ברזל
נכתב על ידי , 8/2/2009 17:57  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פייסבוק ממכר תיזהרו=]


היי=]
מלאא זמן לא כתבתי=]
בכל מקרה!
גם אני התמכרתי לפייסבוק!?
אין מה לעשות זה ממכר אותי!!!!!!
ואת כולם=]
טוב=] בשביל שתדעו עוד 6 ימים יש לי יומלדת ותעודות=]
פתאום אני לא מקבל תעודה טובה?!! כבר נראה לי לא יתחיל לי יומלדת טובה=]
איזהה כיף ביום שלישי יש חופש=] בגלל הבחירות (אולי אני הולך לקניון)
בגלל שחבר שלי התעצבן עליי שאני לא אלך אתו היום ואני לא יכול היום!=]
ועכשיו הוא לא מדבר איתי וכאלה!?=]
והוא מאשים אותי בהכל טוב אבל לא משנה אל בטוח נשלים יש לו "אח מפורסם"
ואני לא אגיד שמות בפומבי=]
אז אני לא חבר שלו בגלל אח שלו לדעתי הוא חושב שאני כן=]
אבל אני לא אז .... אם אתה שומע הודעה זו סליחה=]
ואגב יש לי משהו להראות לכם על גלעד שליט:

קוראים יקרים,

אנא-עצרו את העיסוקים שלכם לרגע, והקדישו למכתב זה כמה דקות...

גם אם קראתם מיליון כאלו-מדובר פה בעניין של חיים ומוות!!

גלעד שליט יושב כבר למעלה משנתיים בשבי!!

אנחנו לא יודעים איפה הוא.

אנחנו לא יודעים אם הוא בסדר.

אנחנו לא יודעים אם הוא בריא.

אנחנו לא יודעים אם הוא פצוע.

אנחנו לא יודעים איפה הוא יושב.

אנחנו לא יודעים מה הוא אוכל.

אנחנו לא יודעים אם בכלל מטפלים בו.

אנחנו לא יודעים אם מצווים עליו לעשות דברים.

אנחנו לא יודעים אם כואב לו.

אנחנו לא יודעים איך הוא מרגיש.

אבל יש הרבה דברים שאנחנו כן יודעים!

אנחנו יודעים שהוא יושב שם, באיזה בור או מקום חשוך, סובל, ואולי לא מודע למה שקורה.

אנחנו יודעים שהוא נמצא שם, חי וקיים.

ועוד דבר קטן,

אנחנו יודעים שצריך להציל אותו מהר ככל האפשר!!!!!

אנחנו יודעים שאנחנו רוצים אותו בחזרה על הרגליים, חי ונושם, ולא בחזרה בתוך ארון!!!!

אנחנו יודעים שאנחנו רוצים אותו עכשיו, ושלא יעלה בגורלו מה שקרה לאודי ולאלדד!

אנחנו יודעים שצריך להציל אותו מהמקום שהוא יושב בו עכשיו!

אנחנו יודעים.

ואם הממשלה לא תעשה משהו עכשיו-הכל יכול להיות גרוע יותר!!!

לא רוצים עוד יום אבל, לא רוצים עוד יום זיכרון, לא רוצים עוד דמעות!!

רוצים את גלעד שליט בחזרה הביתה!

הפיצו מכתב זה לכל מי שאתם יכולים, במייל, באייסיקיו, בפורומים או בכל מקום אחר כדי שתהיה מודעות לכמה שיותר אנשים במדינה! שתהיה מודעות לכך שגלעד שליט יושב כבר למעלה משנתיים בשבי!!!

אולי אתם חושבים עכשיו שזה לא יעזור ושאין טעם- אבל אנחנו חייבים להגביר את המודעות לכמה שיותר אנשים, ולהאמין שגלעד יחזור!

חייבים לעשות משהו עכשיו-לפני שיקרה עוד אסון שנצטער עליו מאוחר יותר!!


נכתב על ידי , 7/2/2009 18:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 26

ICQ: 411718284 




135
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , גאווה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדוגמן עוד מהגן:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דוגמן עוד מהגן:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)