לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים טובים כשאת בת 13.



Avatarכינוי:  הסמיילי (;

בת: 28

ICQ: 463718427 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009


שלום .
הפעם אני עושה פוסט תמונות עלי ועל חברי (:
הוא קצת קצר , לא נורא פעם הבאה יהיו יותר!

הציורים שלי:
הראשון - שקיעה


השני - דג


השלישי - גיישה


רביעי - אי (מתנה לאחותי ליום ההולדת!)

בינתיים אין יותר ציורים P;


החברים שלי(חלק):
ליפז(BFF)

אם היא תדע ששמתי את זה היא תהרוג אותי!!! (חח XD)




אני וליפז יחד!(אני מצד ימין)

 

עדן


הכיתה בפורים

בינתיים אין יותר תמונות של חברים P:
עוד מעט יהיו!

הדגם שלי בספרות (חח):
איזה מדהים האא??


המנורה (היא דולקת!)

זהוו.....

החיות שלי בבית:
הדג שלי


פטריק החתול השמן(גארפילד)


הכלב השחור שלי קספר

אתם בטח שואלים מה הוא שותה , ליקר XD
קספר יא שיכור אחד!!

וכאן סיימתי ת'פוסט, מקווה שנהנתם!

נכתב על ידי הסמיילי (; , 20/3/2009 13:30  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הלוו פיפול (:
המצאתי כינוי לאהבה החדשה שלי , "חיים".
אני לא יודעת אם הוא מחבב אותי , אם כן בשמחה , אם לא לא אכפת לי.
העיקר שאני אוהבת אותו לא? נראה לי שאני לא קיימת בשבילו.
קיבלתי בספרות 80 במדעים 97 ובמתמטיקה 63 .
קצת ביאס אותי ה 63 שלי במתמטיקה, נו טוב החיים ממשיכים.
אני מאוד אופטימית היום שמתם לב ??
אני עוד מעט עושה גוונים , עדיין לא בחרתי באיזה צבע אז מי שרוצה שיציע לי.
אני צריכה ללכת לעשות שיעורים במתמטיקה ותנחשו במה יש לי עבודה להגשה?מתמטיקה?כןןןןןןןןן!
"חיים" ? מתה עלייך נשמה שלי!!!!!!!

מווווווואה !

נכתב על ידי הסמיילי (; , 17/3/2009 15:33  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





720

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסמיילי (; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסמיילי (; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)