לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~JUST MY LIFE~



Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008


טוב אז ככה...

בסך הכל היה לי שבוע ממש סבבה...

חסרים לי הרבה אנשים מהבצפר הקודם...אבל אין מה לעשות חלק נשארים בקשר וחלק לא...

בנתיים ביסטריש נטשה אותי ועכשיו היא מכייפת לה באילת!!! T_T

אבל לא נורא אני נוסעת בקרוב עם הסטוווודיווווו גם לאילת DDDDD:

בנתיים אני ממש מרוצה מבצפר...מהמורים הפשושים האלה!!!

עידו כפרעליו, שלום כפרעליו, אלי כפרעליו ועל הסרגל שלוXDDD

 

אהה ושייי מזל טוב על חודש עם שירה D: חולה עליך@#!@!!@!@

 

ולכל מי שלא יודע..אני נשואה לחנווווווווווווששש@!@!#@# 33>

 

ועכשיו תמונות D:

 

קופיקו 3>

 

 

 


 

אנייייי וביסטריששששששש D: (קופיפה!!)













כן ביסטריש >_>"

דריה XDDDDD

אמאלה דריה O_O


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

הפפיונים של נסטייייה XD



LOVE YA ;D

נכתב על ידי , 21/11/2008 15:31  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יומגיבווווווששש


טוב קודם כל אני חייבת לציין שנייייצצצצצחחחחנווווווו D:
וגרפיקה היא הכיתה הכי שולטת בעולם אני חולה על הכל הבנות המהממות האלה (ועל אביב ואדם :P)

היה ממש ממש כיף וגם מצחייק מאוד XDD
 אממ רוב הזמן שם התאמצתי לעשות תמונות עם העזים היפיופים האלה...ואחרי מליון נסיונות הצלחתתתתתי XD

עכשיו התמונות D:


לא בא לו עלי XDDD

חתיך הורססססס



גמלוווווסססס D:



אדם רועה הצאן המהמם שלי XD

עדן ונסטיוווש המהממת שלי 3>


עד כאן העידכון....ולסוף באו נרקוד את ריקוד השרמוטותXDDDDDDDDD חחח סתם סתם

 



 
LOVE YA...תגיבו 3>
נכתב על ידי , 12/11/2008 16:18  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




:Dעידכוווווןןן
XD אוקיי אז ככה הפוסט מוקדש לכל מי שהצקתי לו בשמך השבוע עם צילומי פפראצי
....אז הינה התמונות

שימו לב עשיתי סיפורון קטן XD
...כאן ביסטרה עוסקת בעינייניה

 XDכאןן ביסטרה מציקה למיתר

!!!!כאןןן מיתר מרביצה לביסטרה

כאןןן ביסטרה מתביישת מהפנס שיש לה בעין ועל הדף כתוב אקונה מטטה שזה אומר *אני ילדה מוגבלת* חחחח
!הסוף

...חחח הינה תמונה של שני וביסטרה

...שניני

XD מדליה

XDDD

אני ומדליה

XDD אהה הינה נסטיה מאחור


XDDDD חחח נוי המתוקההה - חיוך זדוני

:Pכן כן ורד צילמתי גם אותך

....עכשיו קצת מורים
הינה אנקה

XDD ויעל

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


הייתי...3> תגיבו
נכתב על ידי , 4/11/2008 14:13  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

768
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל^_^ linoy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ^_^ linoy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)