לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

-בלוג המתנות הגדול-


מחפשים מתנה?! לאמא, אבא, חבר/ה, לחג, או סתם מתנה שתעשה שמח על הלב.. הגעתם למקום הנכון!!!

Avatarכינוי:  -בלוג המתנות הגדול-

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

11/2008

-מתנה לאבא-


למטה!!!

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

/\/\/\/\/\/\/\

/\/\/\/\

/\/\

/\

 

נכתב על ידי -בלוג המתנות הגדול- , 20/11/2008 23:26  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



-מתנה ליומולדת של אבא-


אז ככה מישהי ביקשה קודם בתגובות מתנה לאבא שלה ליומולדת..

אז חשבתי על כמה רעיונות ומצאתי כמה דברים מגניבים..

מקווה שתאהבי.. אם לא אני אמצא לך משהו אחר..

פשוט תני לי כיוון :)

 

 

ליומולדת של אבא שחלה לא מזמן קנינו לו

סט ענק של יין אחד הטובים ומסביב 8 כוסות במתקן נורא מיוחד ומעוצב וחרטנו ברכה קצרה.

באופיסדיפו קנינו לו מחזיק מפתחות דיגיטלי ושמנו שמה מלא תמונות שלו, שלנו, מהחתונה, ואחר כך מהיומולדת עצמה.

קנינו לו 2 ג'נסים חדשים, 2 חולצות מכופתרות, וחולצה עם תמונה של כולנו.

אחר כך נסענו למסעדה שמה חיכתה כל המשפחה.

 

הוא נורא אהב ושמח!

זו הצעה אחד, ועכשיו עוד כמה.

 

ערכה זה נורא יפה.. הנה כמה הצעות נחמדות:

 

ערכת קולנוע:

שמיכת פליז, שקית פופקורן, קיסמים, קערה לפופקורן, מנוי ל-10 סרטים בחנות להשכרת סרטים, מלח, מגש (אפשר מגש שעומד על שתי רגליים), כרית ענקית וכדומה.

(זה מתאים לכל אחד לאו דווקא לאבא אלא אם כן הוא אוהב קולנוע, כמו אבא שלי..חח)

 

 

ערכה לאוטו- אין גבר שלא מת על הרכב שלו:

כיסוי להגה, כיסוי למושב, מתקן לכוס, מתקן לדפים, דיבורית, דיסק עם מוזיקה, מדבקה מדליקה לרכב, וכו'.

 

 

אביזרים למחשב:

סט של מקלדת + עכבר, מצלמת אינטרנט, מיקרופון, פד לעכבר עם תמונה שלכם או שלו ועוד.

מחשב נייד Infinity JHL90, Intel CORE DUO T5800 2.0GHz, 2GB DDR2 800MHz, 250GB SATA, VGA Geforce 9600GT 512Mb, Monitor 15.4", WebCam, Bluetooth, Card Reader, Fingerprint, HDMI

 

למעשנים:

מצית עם חריטה, מאפרה, נרתיק לסיגריות.

מאפרה שואבת עשן בעיצוב מכונית חיפושית

 

 

ועוד כמה הצעות נחמדות:

משהו למשרד:

יומן, לוח שעם, מסגרת עם תמונה או מסגרת עם ברכה כתובה, שעון קיר עם תמונה או ברכה וכו'.



- מנוי לעיתון בתחום שהוא אוהב.
- שעון יד.

- ספל עם תמונה (ספל שחור שכאשר ממלאים בו מים חמים הוא הופך לבן עם תמונה או ברכה).

- ארנק.

-ספר בנושא שהוא מתעניין בו.

- לוח שנה עם תמונות.

- בגדים ואביזרי לבוש: חולצה, חגורה, עניבה וכד'.
כרית מסאז'.

- אפטר שייב או בושם.

- מנוי לחדר כושר או בריכה.

- יין טוב (אפשר להוסיף סיגר).

- תיק לעבודה.

- מכונת גילוח.

- מכונת תספורת.

- מקינטה או אביזרים דומים להכנת קפה
- בקבוק יין / ליקר עם תוויות אישית

 

 

 

 

יש לי עוד הרבה רעיונות, יש לי רעיון מקורי אבל אני לא בטוחה אם תאהבי אותו..

אם תתני לי כיוון אני אדע יותר מה לתת לך :)

 

ותגיבו לי כי השקעתי המון!!

 

אוהבת  

 

 

נכתב על ידי -בלוג המתנות הגדול- , 20/11/2008 22:25  
2450 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-4/7/2017 23:58
 



לדף הבא
דפים:  

69,350

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-בלוג המתנות הגדול- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -בלוג המתנות הגדול- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)