לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  קארין ~ Roxy H&D

בת: 15

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

פוסט עשרים ואחד~ פוסט מולד הירח!


 

אני לוקחת הפסקה מהבלוג מקווה שתבינו.

אין לי כוח לעדכן ובשביל מה גם?

100 תגובות בחודש?

אחרי כל ההשקעה שלי?

אולי אתם צריכים להתגעגע קצת..

או שאני ישוב כשאני יתגעגע מה שיהיה קודם.

אוהבת מאוד מאוד קארין.

 


כמו שהבטחתי פוסט מולד הירח!

אני מאוד מקווה שתאהבו את הפוסט השקעתי בכל כפתור הרבה מאוד זמן.

נכון שאין הרבה כפתורים כמו בפוסט דמדומים אבל

בפוסט ההוא היו לי המון המון תמונות.

לא נורא עם תרצו עוד פוסט כזה אני יכין עוד (:

וחוץ מזה יש המון אייקונים,

באנרים, ואנימציות.

בפוסט זה יש שתי חבילות ענקיות למנויים!

בשתיהן יש מעל ל200 תמונות.

מקווה שתהנוו!

ולא לשכוח הכל פה:

 לשימוש אישי+ קרדיט ענקקקקק

 

הזוכים בפוסט הקודם ובפוסט הזה יקבלו לינקוק בפוסט הבא(:

 

 

כפתורים:

289-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אייקונים:

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

  באנרים:

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אנימציות:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

חבילה למנויים:

*יש יותר מ200 תמונות!!!!!*

זה שתי חבילות שונות !

 

 

 

 

 

 

מבצע רק למנויים!:

תכתבו לי איך מתחיל האימייל שלכם!

 

 

 *זה לא משנה לי שחלק מהכפתורים נלקחו המטרה של מבצע זה

הוא לראות את הטעם העיצובי שלכם*

 

מבצע לסיום!:

*חשוב לי שתבחרו את הכפתור שהכי אהבתם מבחינה עיצובית

אני ממש רוצה לדעת מה הכפתור הכי יפה בעיניכם.*

 

1.  2. 3. 4.

5. 6. 7. 8.

9.   10. 11. 12.

13. 14. 15. 16.

17. 18. 19. 20.

 

 

נרשמתי לאתר ממש שווה שממש קל לעשות בו כסףD:

ועכשיו גם אתם יכולים שווה לא?
 
עוד אתר !(איזה חמודה אני שאני עוזרת לכם להרוויח כסף?)
 
נכתב על ידי קארין ~ Roxy H&D , 26/12/2009 20:02   בקטגוריות פוסט מולד הירח  
155 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Just wanna be skinny :) ב-20/8/2010 16:22
 



לדף הבא
דפים:  

13,413

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקארין ~ Roxy H&D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קארין ~ Roxy H&D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)