לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאורת החייזרית



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

30 שאיפות - עד הסוף.


 

טוב, אז זה העניין - יצא לי לקלוט, כמה דברים שתמיד רציתי לעשות ולהצליח, אתם יודעים.. דברים שישנו אותי,יגרמו לי להיות יותר אמיצה, להרגיש יותר טוב, לשמוח או סתם דברים שיגרמו לי לראות את החיים באור שונה אז כתבתי רשימה, בעיקר כי סביר מאוד שאני אשכח את זה.

 

1. להתאהב.

2. לקפוץ באנג'י 2 ק"מ.

3. לטייל במקום הכי יפה בעולם.

4. להיות בגבול שבין הגשם לשמש.

5. לגור על פני הים במשך 30 יום.

6. ללמוד לנגן את השיר שאני הכי אוהבת.

7. לכתוב ספר.

8. להתקבל ללמודי רפואה ופילוסופיה.

9. למצוא תגלית רפואית.

10. לאמץ ילד.

11. לעשות קעקוע.

12. לטייל בגשם.

13. לשכב על הדשא ולמצוא את הכוכב הכי בוהק בשמיים.

14.  לגרום למישהו שמחה.

15. להלחין שיר.

16. לשחות במקום הכי עמוק בעולם.

17. לקבל חגורה שחורה.

18. להציל חיי אדם.

19. לגלות דברים על עצמי.

20. להיות דיילת במשך חודשיים.

21. לתפור שמלת כלה בידיים.

22. לאפות עוגת 10 קומות.

23. לגור בבית ישן ועתיק.

24. לגעת בעץ הכי עתיק בעולם.

25. לגלות מה זה אהבה.

26. לגור בסקוטלנד.

27. לטייל במקום שגדלתי בו.

28. לעמוד באמצע שדה פרחים.

29. לגרום לו לסלוח.

30. לפגוש נסיך.

נכתב על ידי , 27/11/2008 15:14  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני כותרת סקסית


שמתם לב שבנים הם הדבר הכי מעצבן בגיל הזה?

אני לא יודעת אם אני מאוהבת, אני לא יודעת אם לצחוק או לבכות מתוך פאתטיות, וכל החרא הזה של הריגושים בכלל לא מתאים לי.

אני מתכוונת, אני יכולה להיות ממש רומנטית אם אני רוצה אבל לדבר על הרגשות?

אני יכולה לנסות אבל אני לא אהיה אחראית לזה אם תתפגרו בדרך זו או אחרת.

 

הרבה זמן לא הייתי פה, אולי בגלל שקילקלתי את כל המחשבים בבית [אינטרנט]  איך אני תמיד יוצאת גאון?

אמא שלי כבר מתחילה לכעוס ומאיימת עלי שאני צריכה לשלם לה ברגע שיהיה לי. (כאילו שאני באמת הולכת לעשות את זה) ואז היא אמרה שאני שוברת הכל בבית. כמו הפעם שלא היה לי מפתח ונכנסתי דרך החלון ובטעות שברתי את התריסים, אמרתי לה מתוך הגיון בלבד שהתריסים מתפוררים. ואז היא התחילה למלמל דברים, או הפעם שעשיתי בייביסטר לילד אחד והוא זרק כרית ושבר כד, אני נשבעת שהוא ערמומי יותר ממה שהוא נראה.

 

היינו בטיול, בימי שלישי וחמישי, התגברתי על הדחף שלי לזרוק קוטרים לתהום, התגברתי על הדחף גם לבעוט במדריכה המחורבנת.

אבל היה סבבה יחסית, כל הדרך חזרה התווכחתי עם הדר איך אומרים מוקשים ואיך הם נראים ואז חיפשנו פרה שהתפוצצה.

 

17.11.2008 -

 

היום, מצאתי את עצמי בוכה בלי סיבה. אבל זה ממש שיפר לי את ההרגשה הזה של הריקנות.

זה יכול לשגע אותי עד שאני צורחת, ובדרך כלל אני לא צורחת (הפעם האחרונה שצרחתי איבדתי את הקול.)

 

מרוב שיעמום התחלתי לצלם את הקלמר של אביה שלמרבה הפלא דומה לקקי של פרה, כל השיעור בהיתי בו ואז בהפסקה, אני לא רוצה להגיד שמות (ציונה) נתנה לי סתירה בגלל שבהיתי בנתי וחפרתי לה שהוא חתיך, וזה נכון, פשוט אין לה טעם.

היא מעדיפה את כריס בראון, וחופרת עליו, אמרתי לה שזה לא פייר כי אם הייתי נותנת לה סתירה כל פעם שהיא חופרת על כריס בראון היה לה קעקוע בצורת היד שלי על הלחי ואז אמרתי שהאהבה מעוורת אותי.

ואז היא אמרה שאני חופרת, וחזרתי לחפור לה על נתי כי הוא באמת חתיך, הוא בדיוק עשה סיבובי ריצה.

 

 

נכתב על ידי , 17/11/2008 18:47  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לVanessa. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Vanessa. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)