לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

מורה מתנכל .


המורה שלי להיסטוריה פשוט מתנכל לי. ולמה אני אומרת את זה?

כי פשוט אין דרך אחרת להסביר את הציונים המזעזעים שהוא מפזר לי כל השנה.

אחרי כל מבחן, בוחן או עבודה - אני פשוט לא מסוגלת להפסיק לבכות בגללו.

זה כל כך פוגע שאחרי שעות שאני משקיעה את הנשמה הוא פשוט יורק לי בפרצוף.

ובכל שאר המקצועות הציונים שלי ממש טובים אבל הוא יש לו משהו נגדי וזה פשוט צורח דרך המבטים שלו.

אני לא מסוגלת לתאר כמה זה מכאיב לי, כי אני כל כך משתדלת ואני עושה את כל מה שאפשר כדי לרצות אותו

אבל זה מתחיל להרגיש לי כמו ניצול וסחיטה רגשית ואני ממש לא רוצה להיות חלק מזה.

הבעיה שלי שאני פשוט כל כך חסרת ביטחון שאני מפחדת לפתוח את הפה ולספר למישהו [מחוץ המשפחה].

אבל האמת, הפעם זה באמת עבר את הגבול וההורים שלי מתכוונים להתערב.

 

נמאס לי לבכות בגללו, אבל זה כואב לי.

 

נכתב על ידי , 4/12/2008 17:40   בקטגוריות ביצפר וכל זה, ויקטוריה, כרגע רע, מעמקי הלב  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אם למות, אז רק ככה [פוסט לאמיצים] !


האדם מטבעו מתעסק בפחדים מהמוות. לכל אחד בלב יש פחד מדרך מסויימת בה ייתכן שיסיים את חיו.

אך מהי הדרך בה הייתם רוצים לסיים את חייכם? שאלה למחשבה.אני חושבת שצריך לדבר על המוות ועל כל המשמעויות שלו כדי לא לאגור את הפחדים בתוכנו.

אני שמה לב שילדים בשכבה שלי [יא'] עדיין מלאים בחרדות מהמוות, וזה הגיוני - כמעט ולא מדברים על זה. גם אני מפחדת. כי מה שלא ידוע הוא תמיד מפחיד.

 

אז אני הייתי רוצה למות כשהילדים שלי כבר נשואים, אחרי שראיתי את הנכדים שלי, אחרי שהגשמתי את כל החלומות ברי הביצוע, אחרי שהשארתי אחריי ספר עם סיפור חיי למען יראו ויירעו [ולמען יתחזקו ויקחו כוחות בעת משבר], אחרי שמיציתי את יכולותיי.

זה יהיה במיטה, בעת חלום. בעודני אחוזה בדמויות היקרות לי, ועד הרגע שהכל נגמר ואין העיניים מסוגלות להחזיק מעמד, והלב יוצא לפנסיה.

 

מה אתכם? איך אתם הייתם רוצים לסיים את חייכם? מה אתם רוצים להספיק לעשות לפני זה? והאם אתם מפחדים?

 

נכתב על ידי , 1/12/2008 16:13   בקטגוריות התבגרות, ויקטוריה, מעמקי הלב  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,673

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לוִיקְטוֹרְיָה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על וִיקְטוֹרְיָה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)