לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הגעתם לבלוג של מושי (:


סיפור חדש , יכול להיות שלא כ'כ תאוהבו |; אבל תנסו לדעתי סיפור מדהים , שווה לנסות (: אוהבת אותכם - מושי 3>


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

פרק 5 | =


פרק 5 (:
 
 
 
 

תומר:"מאי את יכולה לבוא שנייה לצד ? "

הלב שלי דהר כמו סוס התרגשתי כל כך ,

אני:"כן " וחייכתי ,               

ישבנו על ספסל אחר ישבנו צמוד ,

תומר:" יש לך שמץ מה היא רוצה ממני ? " וצחק

אני:"היא סתם זונה " אמרתי ופזלתי עלייה וראיתי שיוצא לה עשן מהאוזניים

תומר:"אה " וחייך אליי עם הגומות חן האלה אני מתה ..

אני:" לאיזה כיתה אתה עולה ? " שאלתי ופתחתי וסגרתי את הטלפון כל הזמן

תומר:" ט3 " הוא ענה וחייך שוב

אני:"אה אתה עם אור ניל ותום "

תומר:"אהה " הוא התקרב ליד שלי והחזקנו ידיים

אור הסתכל עלינו כל הזמן ,

שלחתי לו ס.מ.ס :" יש לך חברה ממש יפה תאמין לי שזה עדיף מאשר להסתכל עלינו "

תומר:"מה קרה ? " הוא שאל וצחקק

אני:"סתם אח שלי מציק לי " אמרתי והתעצבנתי על אור

תומר:"אה " הוא אמר והסתכל לי לעיניים

בלי מילים יכולתי להרגיש במבט שלו שהוא אמר " אני אוהב אותך "

הוא התקרב אליי ואני אליו והתנשקנו זאת הייתה נשיקה כל כך יפה הרגשתי שהחיים שלי מושלמים ,

תומר חיבק אותי ולחש לי " אני אוהב אותך "

לחשתי לו " גם אני אותך "

הייתי כל כך מאושרת לא אכפת לי שהכרנו רק היום הרגשתי בעננים !

אור בא ואמר :" אני אח שלה " הוא אמר את זה בטון עצבני

תומר:" אה היי " זה גבולי עד שאני חונקת את אור ~ 

לי:"אור די בוא " היא אמרה ומשכה אותו ,

כבר ראיתי את הפדיחות מולי ..

אני:"אור הוא יידע את זה לבד " אמרתי והגנתי על תומר

אור:"סבבה שיידע שיש מי ששומר עלייך " הוא אמר

אני:"אור הוא יודע לך " אמרתי לו

תומר:"אל תדאג אני לא יפגע בה " תומר אמר והסתכל עלי

המבט שלו אמר כל כך הרבה לא היינו צריכים בכלל לדבר רק העיניים שלו אמרו לי הכל !

יאוו אני מאוהבת!- אמא'לה , הייתי כל כך מאושרת !

אור:" סבבה "

אור הלך ,

תומר:"את באה להסתובב ? "

אני:"טוב"

אני:"אל תשים לאח שלי לב הוא סתם אידיוט "

תומר:"למה הוא דואג לך "

אני:"אני לא צריכה שהוא ידאג לי "

תומר:"כי  אני שומר עלייך " וחייך אליי את החיוך המושלם שלו התאהבתי בחיוך הזה ובצחוק המתגלגל שלו ובמבט הכובש שלו אני לא יכולה יותר אני מתה לנשק אותו ,

מצאנו סתם כיסא ואז תומר ישב וסימן לי לשבת עליו ,

התנשקנו וזאת הייתה הרגשה כל כך יפה היה לו טלפון ,

אני:"תענה "

תומר:" לא אין לי כוח "

אני:" תענה "

הוא ענה,

תומר:" הלו ? , תשמע אני לא יכול לדבר עכשיו אז נדבר , ביי אחי "

הוא ניתק ,

תומר:"סתם חבר "

אני:"אהה "

תומר הסתכל עליי ואמר:"את כל כך יפה "

אני:"אתה יותר " וחייכתי אליו ,

כל פעם שאני חושבת עליו עולה לי חיוך ענק על הפנים ,

תומר:"איך זה שאין לך חבר ? "

אני:"לא יודעת לא מצאתי "

תומר:"עד עכשיו ? "

אני:" עד עכשיו " ונישקתי אותו ,

תומר:" בא לי לצרוח כמה שאני אוהב אותך וכמה שאת יפה ומדהימה ופשוט נסיכה "

אני:" ולי בא לנשק אותך מרוב שאתה חמוד"

תומר:" תראי לי שנייה את הטלפון שלך "

אני:"תביא את שלך "

חיטטתי לו בהודעות , והיה כתוב " החיימשלי 3> "

אני:"החיים שלך ? "

חייגתי ואז היה לי טלפון,

תומר :" את קוראת לי אהובי ? "

אני:" לילוש " לחשתי ,

תומר נישק אותי  שוב, אני מתה עליו ! ,

היה לי טלפון,

אני:"הלו ?"

ניל:" מאי ? תתרחקי מתומר "

אני:"מה ?? "

ניל:"תתרחקי מתומר שמעת ? "

אני:"למה נראה לך שאני יקשיב לך ?! "

תומר חטף לי את הטלפון ושם רמקול ,

ניל:"תתרחקי ממנו "

אני:"לא רוצה "

ניל:"מאי תתרחקי ממנו חבל עלייך "

אני:" ניל מתי תביני שאני לא מפחדת ממך ? ולא שמה עלייך ? ולא אכפת לי ממך ? ביי "

ניתקתי ,

תומר:"מה היא רוצה ממך ? "

אני:"שאני יתרחק ממך עזוב פוסטמה "

תומר:"עזבי אל תעני לה יותר " חמוד הוא די !

שמענו צעקות

אני:"שמעת את זה ?" שאלתי אותו

תומר:"כן גם את ?  "

אני:"בוא "

הלכנו לראות מה הולך שם וראינו את תום הולך מכות עם גל ,

הם הפסיקו ללכת מכות והסתכלו עליי ,

אני:"תגידו מה הולך איתכם אתם סתומים "

עזרתי לתום לקום ,

ניל:"מאי זה שאת סתומה לא אומר שכולם כאלה " היא אמרה לי את זה וכמעט הרגתי אותה !

אני:"ניל זה שאת מפגרת לא אומר שכולם פה ואם את חושבת שאני לא יודעת שאת היית היום בבוקר עם זיו את באמת מפגרת ועזבי את זה שאת בכלל מדבר... "

תומר:"ניל  פשוט סתמי " תומר קטע אותי

ניל:"מה אתה חש ? " יאוו אני ייתן לה כאפה שתזהר !

אור:"ניל די לריב עם כולם פה סבבה אל תתערבי לאחרים בעניינים אוקי ? " אור הגן עליי

ניל:" ומי היה עם זיו ?" היא שאלה עם הקול הציף ציף שלה !

אני:" ניל פשוט אל תפני אליי סבבה ? סבבה " אמרתי

ניל:"את לא קולטת שהם הולכים מכות כל פעם בגללך ?! " וסדרה את השיער שלה
נכתב על ידי , 3/10/2008 18:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 29

ICQ: 321385225 

תמונה




192

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmoshy95 (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על moshy95 (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)