לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הגעתם לבלוג של מושי (:


סיפור חדש , יכול להיות שלא כ'כ תאוהבו |; אבל תנסו לדעתי סיפור מדהים , שווה לנסות (: אוהבת אותכם - מושי 3>


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

פרק ב' - אהבתם , תגיבו 3>


פרק ב'

רחל:"40.8 "

אני:"אבל יש לי עדיין שומנים בבטן" בקול מבואס ומאוכזב מעצמי  ,

רחל:"שנייה אחת  " היא הביאה תמונה שלי לפי תחילת הדרך לפני 4 חודשים שקלתי 60 הייתי ענקית שקלתי יותר מאמא שלי !

הסתכלתי על התמונה בהלם ירדה לי דמעה מההתרגשות וקיוותי לרדת עוד במשקל .

גיא:" אין לך אפילו שומן אחד ! " הוא נזף בי .

ניגבתי את הדמעות מהפנים ורחל חיבקה אותי ,

רחל:" את רזה אין מה להוסיף מאי "שמחתי ששמעתי את המשפט הזה .

אני:"אני חייבת לכם תודה ענקית "חייכתי אליהם .

רחל:" נראה לך שנגמור את זה ככה ? הולכים לאכול עוגה " וחייכה .

אני:"לא אין מצב " אמרתי אחרי כל המאמץ ? ! לא .

רחל:"אני גאה בך " היא חיבקה אותי .

אני:"תודה לכם " חיבקתי אותם והלכתי הביתה מאושרת יותר מתמיד הצלחתי האתגר שלי הצליח 20 קילו ב3 חודשים זה הישג אדיר מבחינתי ,

נכנסתי הביתה עם חיוך ענק על הפנים ,

אמא:"מושי ? "

אני:"היי אמוש "

אמא שלי היא זאת שדחפה אותי להצלחה שלי היא זו שהייתה מאחוריי כדי לתת לי צעד ועוד צעד היא זו שעזרה לי במשך 3 חודשים להגיע למטרה שלי ואני הכי שמחה בעולם שיש לי כזאת אמא .

אמא:"מה קורה מושי ? "

אני:"אני הכל טוב ,אני מתקלחת ובאה "

אמא:"טוב מאמי תבואי לבריכה אוכלים צהריים "  – כן יש לנו בריכה בחצר בנו לי אותה כדי שזה יעזור לכושר שלי זו רק דוגמא אחת מתוך אלפיים לכל העזרה שלה ,

אני:"אוקי, אמא אני עולה לחדר " התקלחתי לבשתי סתם קפוצ'ון משנה שעברה ומכנס שענק עליי גם משנה שעברה ,

ירדתי למטה עם התמונות שלי לפני ארבע חודשים ,

כולם היו מחוץ לבריכה ישבו חיכו לי לאכול, אח שלי הקטן נוי שחכתי לספר עליו בין 4 שיער שחור עיניים כחולות שזוף קצת ילד הכי חמוד בעולם לפעמים קרצייה קצת ואחותי הגדולה מיה בת 19 כמו נוי אותו דבר הכי חמודה שיש , אבא אמא ואור , הסתכלו עליי כאילו מפלתי מהירח ,

אני:"קרה משהו ? " חייכתי .

אמא:"רחל התקשרה אליי עכשיו " שהיא בשוק לא זזה .

אני:"אה כן חח חמודה " אמרתי באדישות אני לא אוהבת לספר לכולם מה היה המשקל הראשון שלי ומה קורה עם המהלך של הדיאטה .

אמא:" תעלי תביאי את התמונות "

אני:" אמא די לא נעים לי "

אמא:"נו מושי " אמא שלחה אותי כאילו אני עושה שליחות של ה' .

אבא:"נו קדימה " אבא חייך וחיכה בציפייה לתמונות .

נוי:"מושי שלנו רזה " וחייך .

אני:"אמא די נו " התביישתי .

אמא:"אור מאמי תעלה להביא " היא הייתה חייבת להציק ? , 

אני:"אור די נו אמא " לא נעים לי אני מתביישת להראות איך הייתי .

אמא:"נו מושי "בקול מתחנן .

אני:" טוב אבל די " השתכנעתי .

הלכתי להביא את התמונות , לא העזתי להסתכל עליהן ..

אמא אבא נוי אור ומיה הסתכלו עליי בהלם של ממש ,

מיה:"מושי את מלכה " וקרצה לי .

אור:"סחטיין צוציקית " תוך כדי שהוא מוזג אוכל כמו שמן .

נוי:"מושי יפה  " וצחק , חמוד הוא .

אמא:" מושי אין עלייך " היא אמרה גאה .

אני:"די נו מספיק עם התמונות " התביישתי די נמאס לי מהן .

אבא:"כל הכבוד מאיקי " אבא חייך כמרוצה וגאה .

כולם הסתכלו עליי במבט מעריץ אני לא אוהבת את זה אני אוהבת שלא מסתכלים עליי זה מביך אותי נהייתי אדומה ,

אמא:"בואי תאוכלי " היא אמרה לי בציווי .

אני:"טוב אבל תביאו את התמונות "

הם הביאו לי את התמונות , עליתי לחדר הנחתי אותן על המיטה בתקווה שיום אחד אני יהיה לי האומץ להסתכל בהן ,

ירדתי לאכול

נוי:"מושי ? "הוא שאל שהוא אוכל עם היד .

אני:"אה מאמי ?"  שאלתי בתקווה שזה לא על 30 קילו מעצבנים .

נוי:" אני אוהב אותך " ונתן לי נשיקה בלחי .

אני:" חיים שלי " ומעכתי לו את הלחי עם נשיקה של דודה .

אני רגילה לקבל אהבה בבית שלי אבל היום נורא הציק לי שכולם היו גאים בתמונות אני מתביישת בגוף שלי עדיין ,

אמא:"מאיקי את רוצה עוגה ? " אחרי הארוחה שהגיע הקינוח .

אני:"לא תודה " אמרתי ביובש.

אמא:"למה מושי ? " היא שאלה עם מבט מעצבן .

אני:"כי לא בא לי " עניתי לה .

אמא:"מאיקי אני שמה לך " אני לא רוצה שתפסיק כבר די .

אני:"אמא לא בא לי די נו " עליתי לחדר עם דמעות קטנות כל הדרך הזאת היא זאת שריסנה אותי ודחפה אותי לא לאכול ועכשיו היא דוחפת לי כאילו אין מחר זה מציק לי ! .

שמעתי את מיה צועקת עלייה :" אמא את לא חייבת לדחוף לה יאו אין לך טקט לפעמים אמא "

מיה רצה במדרגות לחדר שלי ,

מיה נכנסה וישבה לידי על המיטה ואמרה:"מושי ? "

אני:" די "

מיה:" עזבי היא טעתה בואי "

אני:"לא בא לי אני סתם עצבנית "

מיה:"קדימה מושי בואי "

אני:"לאן ? "

מיה:"הפתעה "

אני:"טוב "

מיה:"קחי ממני טייץ לבן וטוניקה בצבע אפור עם כפכפים ובואי הולכים "

אני:"טוב "

היינו באותה מידה מיה היא כמו מקל היא מדגמנת כן, כן, כן אחותי היא מהממת והיא פוטוגנית ואין פשוט מושלמת היא לא בצבא כי היא בתת משקל ולא רצו לקבל אותה ...

היא לקחה את הג'יפ ונסענו לא ידעתי לאן,

מיה שמה מוזיקה פול ווליום ושרנו כל הדרך ,

הגענו לקניון רמת אביב ,

מיה:" קדימה אני לא יכולה לראות אותך יותר עם בגדים שענקיים עלייך "

אני:" אבל אין לי עליי כסף בואי הביתה "

מיה:"אבא הביא לי את הכרטיס אשראי "

אני:"אבא שלי כאילו אבא ?"

מיה:"כן הוא ראה שהתבאסת "

אני:"מסכן סוף החודש"

מיה:"אוץ' "

אני:"כואב"

מיה:"אחר כך נוסעים לפקטורי "

אני:"אוקי"

מיה:"יאללה להתעודד "

אני:"אני שמחה "

מיה:"מקווה"

חייכתי ונכנסנו להנס קניתי מכנס קצרים בצבעים ; שחור,לבן,אפור,עכבר,תכלת,ביבי,בננה,חום,אבן,תפוח,מנטה .

גופיות באותם צבעים של גזרה X בגב ,

ו5 גופיות פתוח בגב ומקדימה בצבעים ; סגול,שחור,לבן,חום .

אחר כך הלכנו ל- IRIT , קניתי 4 ג'ינסים סקיני 2 בהירים 2 כהה עוד 2 ג'ינסים גזר בהיר וכהה.

הלכנו לTNT וקניתי ג'ינסים קצרים בצבעים; חום,שמנת,שחור,אדום ,

קניתי גם גופייה עם ציור של רובוט בלבן ובאפור עכבר ,

עוד גופיית סבא מTNT סוג של טוניקה בשחור עם כתוביות באדום .

אחר כך הלכנו לפול & בר וקניתי ג'ינס קצר , 2 חולצות סטרפלס אותו סוג ארוכות כאלו שמהחזה למעלה באמצע יוצא כמו חתיכה של בד חישוק מהמם נשמע מצחיק אבל ממש יפה בלבן ובשחור , אחר כך הלכנו לCASTRO קניתי שרשרת ארוכה של כוכב ועוד אדומה כזאת מלאה בחישוקים ממש יפה וגם בלבן ,

הלכנו לזרה ,

מיה:" מאי תראי את החצאית הזו " היא הייתה מיני.

אני:"ואי יפה תקני " חייכתי .

מיה:"בשבילך " היא אמרה מופתעת .

אני:"לא !" יריתי .

מיה:"מאי יש לך גוף יפה תשתמשי בזה יש לך נתונים מעלפים יש לך רגלים ארוכות רזות למה לא ?" היא ממש אמרה את זה וצחקתי קצת שמחתי שהיא עודדה אותי .

אני:"אני מתביישת "התוודיתי בפניה

מיה:"מאי יפיפייה שלי תקשיבי את מהממת ואין לך ממה להתבייש " היא עודדה אותי .

אני:" לא יודעת "השפלתי את המבט אני לא כזאת כל כך ..

מיה:"נמכר " וחייכה חיוך גדול

קניתי מכנס לבן כיווץ 7\8 , גופיות סבא בכל הצבעים 30 גופיות !

אחר כך נכנסנו לסאקס , קניתי מכנס אפור כסף נתפס למטה ארוך וגופייה שחורה רגילה חמודה מכנס בלון בצבע אבן , וגינס boyfriends, בהיר .

אחר כך נסענו לפקטורי 54 , קניתי אולסטאר של ניק זהב לבן , אדידס כסופות, בריקינשטוק שחורות,לבנות,כסופות .

תיק קטן של בילבונג סתם כי היה בא לי ,

חולצות של תומי V פסים : שחור לבן, תכלת לבן , מנטה לבן , ובחלק V אפור, שחור,לבן .

קניתי 3 גינסים של דיזל אחד שחור שלמעלה ובסוף הוא גומי שחור ממש מיוחד ,

השני היה כהה די פשוט עם שפשופים,

והשלישי היה בהיר עם קרעים .

קניתי בגד ים של לי כופר זהב

חזרנו הביתה מפוצצות בגדים חדשים , מיה עזרה לי לזרוק את כל הבגדים הגדולים חוץ מ5 מכנסים קצרים ו4 גופיות הכל נזרק לפח היה לי מלא בגדים חדשים ולאור גם קצת ומיה גם כמוני היה ממש כיף ,

מיה:"תתחדשי אחות "

אני:"חח תודה גם את "

מיה:"זה מגיע לך "

אני:"תודה"

אבא:"גמרתן ? "

אני:"כן "

אבא לחש למיה משהו באוזן ,

מיה:"טוב מאי בואי "

אני:"לאן עכשיו ? "

מיה:"בואי "

הגענו לחנות פירסינג " טטו "

אני:"מיה את משוגעת " היא גמורה לגמרי אם יגלו הלך עלינו !

מיה:"את תמיד רצית נו גם אני יעשה " יאוו כל כך בא לי אבל אבא...

אני:" אבא יהרוג אותנו " היא מטורפת לגמרי !

מיה:"אבא הרשה " היא אמרה מאושרת .

אני:"באמת ?" הייתי בהלם

מיה:"כן " וחייכה חיוך ממזרי

המוכר:" 1 , 2 , 3 .." אמא אני מפחדת .

אני:"אההה ! " צרחתי מכאבים .

מיה חייכה ואמרה:" סיס יש לך עגיל בפופיק ! "

אני:"חח יאוו "

מיה:" וגם לי "

צחקנו עלינו לאוטו וחזרנו הביתה ,

אור:"מאי ? " הוא צעק מלמעלה

אני:"אני שנייה עולה " אמרתי .

רצתי במדרגות למעלה ,

אור:" לאן נעלמת ? " הוא שאל

אני:"שאני יגיד לך תיכנס לחדר ארונות " אמרתי

אור:"טוב " מסכן הוא לא מבין

הרמתי את החולצה טיפה למעלה ואמרתי לו להיכנס ,

אור:"יאוו איזה שולט "הוא פירגן

אני:"נכון ?!" אמרתי מרוצה מעצמי

אור:"כן רק שאמא תתלה אותך "הוא אמר בקול עצוב

אני:"אבא אישר לי וחוץ מזה גם מיה עשתה "אמרתי לו והוצאתי לשון

אור:"טוב אבל כל כך הרבה זמן בשביל חור ?!" הוא שאל בציניות

אני:"תפזול שמאלה קניתי קצת בגדים " ממש קצת...חייכתי

אור:"קצת ? יא כלבה ולי כלום ? " קנאי..

אני:"יא חרא תסתכל על המיטה שלך ! " חחח אני מאושרת ,

אור:"שנייה " הוא רץ .

הוא חזר עם 8 שקיות

אור:"אני מעריץ אותך " הוא נתן לי חיבוק .

אני:"אתה נסחף תחפף זה שאני קניתי לך בגדים לא אומר שאני אוהבת אותך " וצחקתי .

אור:"אני מת עלייך ! " והתפקע מצחוק , טיפש .

נוי נכנס לחדר ואמר:"מושי ! " הוא קפץ עליי .

אני:"נושי " חיבקתי אותו והרמתי אותו על הידיים

נוי:" תראי לי מה קנית " הוא דרש עם פרצוף זועם ,

אני:"כל זה " הצבעתי על המדפים המלאים ללא מקום

נוי:"כל כך הרבה ? " הוא שאל עם הידיים הקטנות שלו לצדדים

אני:"כן " והנהנתי עם הראש

נוי:"כ את עכשיו פיצית ואני ענק ! " הוא צעק את הענק .

אני:"נכון "

נוי נתן לי נשיקה ענקית ואמר:"מואה ! "

אבא נכנס לחדר ואמר:" תחדשי "

אני:"תודה " נתתי לו חיבוק ונשיקה .

אבא:"תראי את העגיל " הוא חייך בציפייה

הרמתי מעט את החולצה ואבא אמר:" יפה לך מקלון " וקרץ .

אמא נכנסה לחדר:" מושי אפשר לדבר איתך ? " היא שאלה כאילו זה באמת משנה מה אני יענה לה עכשיו את בכל מקרה תחפרי !

אני:"כן " אמרתי כועסת מעט ...

אמא:"נושי לך לאבא " היא שלחה אותו .

נוי בכה ואמר:" אני רוצה למושי ! " ושלח את הידיים שלו אליי .

אבא:"מאיקי את יכולה להרגיע אותו שנייה ? " איזה אבא מצחיק לא יודע להרגיע את הילד שלו

אני:"כן " חייכתי .

נוי:"אני עם מושי ואת לא " והוציא לאמא לשון ..

אני:"נושי אתה יכול ללכת להיות עם אבא 2 דקות ואני יחזור לשחק איתך ? " נתתי לו את המבט שהוא אוהב כדי שייכנע ודגדגתי אותו טיפה בבטן .

נוי:"לא " הוא קפץ על המיטה שלי ,

אני:" מהר אני יחזור מבטיחה " נתתי לו נשיקה

נוי:"מהר מושי ! " ונתן לי נשיקה ורץ כמו סופר מן בכל הבית צחקתי קצת וסגרתי את הדלת ,

אמא:" תשמעי היום בצהרים .."

אני:"אמא זה בסדר "קטעתי אותה

אמא:"רק תקשיבי שנייה " היא אמרה וסימנה לי עם היד סבלנות

אני:"כן "| אמרתי ביובש

אמא:"אני מתנצלת פשוט אני ממש שמחה בשבילך תביני מבחינתי זה מדהים " היא אמרה בתקווה שאני יבין אותה בלי ריבים מיותרים כמו שהיא קוראת לזה ...

אני:"אוקי רק אל תלחצי יותר" אמרתי והנחתי את זה בצד ...

אמא:"אוקי "

אני:"תודה ,"

אמא:"מה קנית ?"

הראיתי לה הכל והיא ממש התלהבה ,

נוי נכנס לחדר ואמר:"מושי ! " קפץ עלי והכאיב לי בעגיל ,

אני:" נוי תזהר על הבטן " אמרתי לו ...

נוי:"בגלל היהלום ? " הוא שאל וחיבק אותי 

אני:"כן " שיט !

נוי:"סליחה מושי "

אמא:"איזה יהלום ? "

נכתב על ידי , 1/10/2008 18:18  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




" אני צועק חזק.." זה היה הטלפון שלי , ראיתי " לילוש 3> "

אני:"הלו ? " עניתי חצי ישנה

לי:"מאי , אני לא יכולה יותר " היא אמרה שתוך כדי היא בוכה ובקושי אפשר להבין מילה ממה שהיא אמרה ,

אני:"לילוש מה קרה ? " אמרתי דואגת מה קרה לה משהו לא טוב קורה לה בזמן האחרון.

לי:"תבואי לפארק עוד חצי שעה " היא אמרה וניתקה .

אוקי אני קצת יסביר לכם מה הולך פה ,

קוראים לי מאי בת 14 מגן חיים ישוב ליד כפר סבא , עיניים כחולות שיער שטני חום מדורג ארוך עד אמצע הגב עם פוני לצד אני שמנמה כן לא סתם כדי לסחוט מחמאות אני שמנמה וכל החברים שלי מקבלים אותי כמו שאני , אני די מקובלת אין לי חבר הבנתי כמה שיש לך חבר בגיל הזה את רק סובלת ולא יוצא מזה כלום פשוט הלב שלי כבר לא מתאהב בכזאת כלות אני לא יודעת איך בכלל לילוש הגיעה למצב שהיא בוכה לי היא החברה הכי טובה שלי שיער שחור פעם ארוך עיניים ירוקות אפורות רזה וגבוהה , היא ממש יפה המון בנים אוהבים אותה אבל היא תפוסה יש לה חבר ובמקרה וזה האסון שלי אח שלי התאום כן אור הוא בדיוק כמוני רק רזה כולן רוצות אותו אני פשוט חולה עליו אנחנו אחים ממש טובים אבל הוא די חרא להמון בנות אז למה אתן איתו שאתן יודעות שהוא חרא ?! לכו תבינו סתומות לילוש עכשיו בוכה ואני בטוחה שזה בגללו ואני ממש לא יודעת מה אני הולכת להגיד לה אני מרגישה כאילו זאת אשמתי כי אני אמרתי לה שהיא יכולה להיות איתו , ועכשיו ? הכל מסתבך לי מול העיניים .

התלבשתי מהר מכנס לבן קצר מהנס גופייה ירוק תפוח גם מהנס ונעלי אדידס ירוקות צחצחתי שיניים ויצאתי בטיל ללילוש ,

היא ישבה שם על הספסל מלאת דמעות מחבקת את הרגלים שלה עם הראש מורכן .

אני:"לילוש ! " צעקתי לה .

לי:"מאי " היא אמרה בקול מפחד ומחפשת אותי בעיניים העצובות האלה שכל מי שיראה אותן ככה יקבל צמרמורת .

אני:"אני כאן די מאמי אל תבכי "  חיבקתי אותה וליטפתי לה את השיער .

לי:" אני לא יכולה יותר " היא אמרה והדמעות רק פרצו יותר מרגע לרגע .

אני:"מה קרה לילוש ? זה אור ? " אמרתי לה בידיעה שזה הוא .

לי:"לא " היא אמרה בנחישות .

אני:"מה ? אז מה קרה ? " אמרתי מופתעת לא רציתי לחשוב מה יכול להיות עם לא ריב שיגרתי בניהם .

לי:"זאת ניל " היא ענתה לי כועסת ובוכה , אוקי ניל היא רזה ממש עיניים חומות שיער בלונדיני גבוהה וכלבה היא פשוט תפגע בכל אחד שרק יתאפשר לה , אני ולילוש שונאות אותה ובצדק..

אני:"מה היא עשתה ? " רתחתי מזעם שוב היא פגעה בלילוש חשבתי עצבנית מרגע לרגע יותר .

לי:"היא שלחה להורים שלי מכתב עם תמונה שלי ושל אור מתנשקים " אתם בטח לא מבינים מה הבעיה אז ההורים של לי הם שומרי מסורת יחסית הם לא כל כך מקבלים את הקטע של נשיקות ודברים בסגנון לפחות לא בגיל הזה הם גם לא יידעו שיש ללילוש חבר ועכשיו הלך עלייה נראה לי .

אני:"מה ?! " הייתי בשוק היא כזאת רעה אין לי משהו אחר לעשות בחיים ?! .

לי:"כן " בתקווה שאני יציל אותה .

אני:"ומה הם אמרו ? "

לי:" אבא שלי רוצה לשלוח אותי לבית ספר דתי " היא אמרה ופרצה בבכי יותר מר .

אני:"לא , זה לא יכול לקרות ! " לי היא לא ילדה שעושה שטויות אבל הלו ההורים של לילוש יש כאן הזעקת חירום היא בת 14 כבר זה כולה נשיקה לא ילדים ! .

לי:" מאי רק את יכולה להציל אותי " היא אמרה בקול מתחנן שוב הקול הזה עשה לי רע הדמעות שלה נכנסות לך ללב ולא יוצאות הן מכאיבות כאילו הן שלך , ניסיתי לחשוב על משהו שיציל את לילוש אין חייב להיות משהו אם היא תעבור לבית ספר דתי אני ימות לילוש ואני החברות הכי טובות עוד מאז שהיינו בבטן אמא שלי ושלה הן החברות הכי טובות מהחטיבה !

אני:"אולי אני יגיד לאמא שלי לדבר עם אמא שלך אין זה בטוח יעבוד ! " אמא שלי משכנעת מספר אחד בכל העולם !

לי:" זה לא יעבוד " היא אמרה בחוסר תקווה

אני:"לילוש זאת אמא שלי ! " ואוו אמא שלי היא משכנעת בשתי שניות גם את האנשים הכי עקשנים בעולם .

לי:" את תגידי לה ? " חזרה לה התקווה לרגע .

אני:"ברור , ודי אל תבכי " אני שונאת לראות אותה בוכה זה עושה לי רע כל כך .

לי:"תודה מושי " היא חיבקה אותי והדמעות הפסיקו לצאת .

אני:"את באה אליי ? " שאלתי אותה ניסיתי שהיא תפסיק עם הדיכאון.

לי:"כן ומושי אל תגידי לאור " היא אמרה כאילו זה הדבר הכי חשוב בעולם .

אני:"בסדר בואי "

נכנסנו הביתה ,

אור:"מאי ? " הוא צעק לי .

אני:"אה ? " שאלתי אותו אין לי כוח אליו עכשיו .

אור:"איפה היית ? " מה הקטע שלו חופר !

אני:"למטה " לילוש סימנה לי שהיא לא רוצה לראות אותו .

אור:"טוב את עם עוד מישהו ?" הוא שאל ידעתי שהוא מת שלילוש תבוא... 

אני:"אור תחזור למעורה שלך , תודה "יאוו איזה חופר הוא !

אור:"מה ? " הוא שאל .

אני:"צ'ה שתוק כבר " לילוש חייכה שמחתי בשבילה שהיא מחייכת .

עלינו לחדר שלי ונעלנו את הדלת שלא ייראה אותה .

אני:"כמה זמן את בפארק ? "

לי:" מארבע לפנות בוקר " היא אמרה בקלילות .

אני:"מה ?! את מטורפת למה לא התקשרת לפני ?! " צעקתי .

לי:" את בטח ישנת " היא ענתה בתקווה שאני לא ירביץ לה .

אור דפק בדלת ,

אני:"מה ? " סימנתי ללילוש שקט והיא צייתה .

אור:"לילוש אצלך ? "

אני:"לא "

אור:"מאי תגידי את יודעת למה היא לא ענתה לי אתמול ? "

אני:"אה , היא בטח ישנה "

אור:"טוב אם את רואה אותו או שהיא עונה לך תגידי לה שתתקשר אליי "

אני:"בסדר " אמרתי וכאב לי שאני משקרת לו ככה .

הוא הלך ,

לי:"מה השעה ? " היא שאלה מפהקת .

אני:"אחת וחצי " אמרתי כועסת מהלילה .

לי:"נראה לי אני יחזור הביתה "

אני:"טוב מהמרפסת שלי "

לי:"סבבה תודה מושי " היא שלחה לי נשיקה באוויר .

אני:"ביי לילוש ואל דאגי " אמרתי והרגשתי כמו אמא פולניה .

היא הלכה הביתה הלכתי לחדר של אור ,

אני:" אור ? "

אור:"אה ? "

אני:"לילוש ענתה לי לפני דקה היא הולכת לישון תנסה לתפוס אותה " שיקרתי לו כדי שידברו.

אור:"טוב תודה סיס " סיס – קיצור של sister  , אנחנו סתומים , יצאתי מהחדר התקלחתי לבשתי מכנס אפור קצר גופייה לבנה מהנס לקחתי את האיפוד והלכתי למכון כושר ,

רצתי המון המאמן כושר שלי גיא שיער שחור עיניים אפורות גבוהה שרירי ממש נחמד בן 21 בא ואמר לי :" מאי ? "

אני:"היי " תוך כדי שאני שותה .

גיא:" את באה לרחל ? " הוא שאל כאילו שלא ידע שכן .

אני:"כן 3 דקות " אמרתי תוך כדי ריצה מפורחת .

גיא:" אוקי מחכה לך שם " הוא אמר והצדיע לשלום .

אני:"תודה " חייכתי אליו  .

עצרתי את הריצה הלכתי ללוקר שלי הוצאתי בקבוק מים חדש ושתיתי אותו מהר ,

ירדתי לקומה של רחל אווה אתם בטח לא מבינים מי זאת רחל כן אז רחל זאת הדיאטנית שלי אני ממש אוהבת אותה בזכותה ירדתי 14 קילו היית ממש שמנה כן אבל אני לא מרגישה שמשהו השתנה אצלי בגוף וזה מרגיז להשקיע מעצמך כל כך הרבה ואז להסתכל במראה ולהיות אותו שמן אבל אין מה לעשות יש לי מטרה ואני ישיג אותה .

הלכתי לרחל דפקתי בדלת ,

רחל:"כן ? " היא ענתה .

פתחתי את הדלת בעדינות ואמרתי:"היי " בחיוך רחב .

רחל:"היי מאי מה נשמע ? " היא אמרה .

אני:"בסדר ואיתך ? "

רחל:"גם גיא עוד דקה צריך לבוא "

שנייה אחרי גיא נכנס ואמר:"היי בנות "

אני ורחל צחקקנו וגיא אמר:"מתחילים ? "

אני:"אוקי "

רחל:"חודש שעבר שקלנו 51.8 מה היום ? "

אני:"נראה לי אותו דבר "

רחל:"אין אני מתה על הגישה שלך כל פגישה את אומרת אותו דבר וכל פעם באה בהפתעה "

גיא:"זה עניין של 5 שניות על המשקל ואת דוגמנית " וחייך ,

אני:"כבר " אמרתי בציניות .

רחל:"למשקל מקלון " היא תמיד קוראת לי ככה חח זה מצחיק אותי היא צריכה לראות את לילוש ,

עליתי על המשקל ופחדת להסתכל הרגשתי דמעה נופלת מרוב פחד ולחץ , הצצתי ולא האמנתי ,

גיא:"מאי את המלכה שלי " וחייך .

רחל:"... "
נכתב על ידי , 1/10/2008 17:55  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלוג חדש (:


היי כולם (:

 

פעם ראשונה שאני נכנסת לבלוג בכלל אף פעם לא חשבתי על זה,

את האמת בהתחלה חשבתי שזה סתם לילדים קטנים - אבל מסתבר

שממש לא ! - לא כ'כ הספקתי להבין מה זה , ואיך הכל מתנהל פה

מקווה שאני יבין בקרוב ...

 

הולך להיות סיפור קטלני ממש ממש יפה לא בטוחה שכולם יאוהבו

אבל מי שכן מוזממן לקרוא ,

 

love מושי 3>

נכתב על ידי , 1/10/2008 16:48  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי: 

בת: 28

ICQ: 321385225 

תמונה




192

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmoshy95 (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על moshy95 (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)