לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Lay down your soul to the gods Rock N Roll


All men were created equal. Not all men remain so.

Avatarכינוי: 

בן: 30

ICQ: 282293035 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009

קצת על החופש+להקות חדשות



טוב....אז לא עדכנתי מלא זמן,וכנראה אני גם לא אעדכן כמעט בכלל על סוף החופש לפחות...

אז החופש פשוט מעולה. בניגוד לשנים קודמות אני באמת בחופש. ז"א שאני לא נוגע בכלל בשום דבר שקשור ללימודים,אני יוצא הרבה(מאוד) עם חברים,אני הולך לישון ב-5 בבוקר ומתעורר ב-3 אחרי הצהריים או אפילו מאוחר יותר.

הבעיה היחידה היא שאני לא עובד...ואני צריך,כי אני צריך את הכסף לגיטרה חשמלית. ההורים שלי אמרו שהם יוסיפו לי כסף אם אני אצטרך,אבל בכל זאת...

עוד דבר שמפריע לי זה העובדה שעוד לא מצאתי חברה...לא הצלחתי למצוא אף אחת שמעניינת אותי. יכול להיות שבמסיבה אתמול הייתי מוצא,אבל היה לנו BEER BONG....ופשוט לא יכולתי לסרב לזה.

אז כן...החיים יפים ^^. הדאגות היחידות שיש לי כרגע זה מה שכתבתי פה. רק חבל שהמצב הולך להשתנות ב-1 בספטמבר.

אם לחשוב על זה...כרגע יש לי עוד דאגה אחת: לקנות כרטיס להופעה של KORPIKLAANI לפני שהכרטיסים ייגמרו...בסדר,מחר נתקשר לעומרי ונבקש ממנו לשמור לי כרטיס...זהו,הבעיה נפתרה XD.

 

ואם כבר קורפיקלאאני...שד"א זאת להקה שהוקמה ב-2003, אני שומע הרבה אנשים שאומרים שאין להקות חדשות טובות. וזה לא נכון. אז החלטתי להביא לכם פה את כל הלהקות ה"חדשות" שאני שומע(אני מגדיר להקה חדשה כלהקה שקיימת 10 שנים או פחות. ז"א נכון לעכשיו להקה שהוקמה ב-1999 או מאוחר יותר).

הנה הרשימה:

 

Airbourne

כבר כתבתי על הלהקה הזאת פה פעם. Airbourne הוקמו בשנת 2001. הלהקה באה מאוסטרליה,אותה ארץ שהביאה לנו את הלהקה האגדית AC/DC.

ומי ששמע את 2 הלהקות האלה בטוח שם לב ש-Airbourne נשמעים בדיוק כמו AC/DC. הם אפילו שרים על אותם דברים.

וזאת הסיבה ש-Airbourne להקה מעולה. הם נשמעים בדיוק כמו AC/DC, וכפי שאמרתי, AC/DC להקה מעולה.

אז בעצם Airbourne היא להקה עם סגנון מעולה,ליריקה טובה ושירים מעולים. רק חבל שהם לא מקוריים.

שירים:

 

Runnin' Wild

 

Too Much, Too Young, Too Fast

 

Blackjack

 

ציון: 9/10


Alter Bridge

גם עליהם כתבתי פה מתישהו אם אני לא טועה. בכל מקרה,הלהקה הזאת היא להקת אלטרנטיב מארה"ב שהוקמה בשנת 2004.

בניגוד ללהקה הקודמת,ללהקה הזאת יש סגנון משלה(לפחות עד כמה שידוע לי).

אבל אני דווקא אוהב את הסגנון הזה פחות. אני לא חובב גדול של אלטרנטיב,אבל יש כמה להקות וזאת אחת מהן.

יש לי אלבום אחד שלהם,ואני חייב להודות,הוא די נחמד.

אין לי ממש מה להוסיף עליהם,אז פשוט נעבור לשירים ותשפטו בעצמכם:

 

One Day Remains

 

Buried Alive

 

Blackbird

 

ציון: 7.5/10


Avantasia

זאת בעצם לא להקה,אלא פרויקט של הסולן של להקת הפאוור המעולה Edguy. בעצם יש בלהקה/פרויקט הזה נגנים וזמרים מכל מיני להקות כמו: Hammerfall, Scorpions, Helloween, Within Temptation, Alice Cooepr ועוד...

מן הסתם הפרויקט הזה הוא בסגנון פאוור מטאל. טוביאס סאמט(סולן להקת Edguy) התחיל את הפרויקט בשנת 1999.

הפרויקט הזה אמנם מעולה,אבל לדעתי השירים של Edguy יותר טובים. בכל מקרה,נראה לי שאחרי שאמרתי איזה להקות נמצאות בפרויקט כל מילה נוספת מיותרת ואפשר לעבור לשירים:

 

The Scarecrow

 

Another Angel Down

 

Final Sacrifice

 

ציון: 8.85/10


Chrome Division

רוב הסיכויים שעל הלהקה הזאת לא שמעתם. הלהקה הזאת לא מפורסמת בכלל. אני אישית לא מכיר אף אחד שמכיר אותם,וחבל. זאת להקה מאוד טובה,אבל שוב לא מקורית. פשוט תשמעו את השיר הזה. נשמע מוכר? כן,ניחשתם נכון...הם נשמעים בדיוק כמו הלהקה האגדית Motorhead. וכמו Airbourne,זה מה שהופך את הלהקה הזאת למעולה.

אז כן: השירים,הליריקה,הסגנון...הכול דומה ל-Motorhead, ובגלל זה Chrome Division מעולים.

הלהקה הוקמה ב-2004,ובינתיים הם הוציאו שני אלבומים. אם אתם אוהבים את Motorhead,אז תאהבו גם את הלהקה הזאת,מובטח.

אוקיי,אז אפשר לסכם את הלהקה הזאת במילה אחת: Motorhead. ועכשיו נעבור לשירים:

 

Hate

 

Chrome Division

 

1st Regiment

 

ציון: 8/10


Korpiklaani

מן הסתם אם אני מתכוון ללכת להופעה שלהם,ןבהשראתם אני עושה את הרשימה הזאת,אז אני כולל אותם פה.

אז Korpiklaani הם להקת פולק מטאל מפינלנד. הלהקה הזאת גרמה לי להתחיל לשמוע פולק מטאל,והם הלהקה האהובה עליי בז'אנר.

יצא להם אלבום חדש השנה,ולפי מה ששמעתי מאחרים הוא פחות טוב מהקודמים,אבל לא יצא לי לשמוע אותו עדיין.

הסגנון שלהם ממש מגניב,ועד כמה שידוע לי גם מקורי,אבל לא יודע...אני לא כל כך בקיא בפולק מטאל אחרי הכול. אבל עדיין אני ממש אוהב את הסגנון שלהם.

יש להם הרבה שירי שתייה,הנה כמה שירים שלהם:

 

Beer Beer

 

Let's Drink

 

Happy Little Boozer

 

ציון: 8.3/10


Sabaton

אחת מלהקות הפאוור האהובות עליי. הלהקה השוודית האהובה עליי. הם הוקמו ב-1999.

רציתי ללכת להופעה שלהם כשהם היו בארץ,אבל מסיבות כאלה ואחרות לא הלכתי בסופו של דבר...

רוב שירי הלהקה הם על מלחמות. אבל לא כמו Manowar,הם לא שרים בעד מלחמות,הם פשוט שרים על המלחמות,ז"א מתארים אותם מנקודת מבט שלהם.

Sabaton אוהבים את ישראל,ולפי מה שהבנתי כנראה הם יחזרו לעוד הופעה בקרוב. אני מקווה שזה נכון.

יש להם אפילו שיר אחד על מלחמת ששת הימים. הנה עוד כמה מהשירים שלהם:

 

Panzer Battalion

 

Metal Machine

 

Angels Calling

 

ציון: 8.9/10


Trivium

הייתה תקופה שהם היו הלהקה השנייה האהובה עליי. אבל עכשיו הם במקום הרבה יותר נמוך אצלי.

הם התחילו כלהקהת מטאלקור,אבל באלבום השלישי שלהם הם עברו לנגן ת'ראש,והיו אפילו אנשים שהגדירו אותם כ"המטאליקה הבאה" אבל זה שטויות.

עוד לא יצא לי לשמוע את האלבום האחרון שלהם,שיצא ביום הולדת 15 שלי,ושמעתי שהוא די טוב,אבל פחות טוב מקודמו.

אני לא אוהב מטאלקור,אבל אני חייב להודות שהיו כמה שירים באלבומים הראשונים של הלהקה הזאת...

בכל מקרה,נעבור לשירים:

 

Anthem

 

Tread the Floods

 

Dying in Your Arms


 

טוב,זהו...זה הכול להיום...ויכול להיות שלעוד הרבה זמן...

אז תהנו ^^

נכתב על ידי , 24/7/2009 03:01  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,664
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHunter of the Shadows אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Hunter of the Shadows ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)