לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כי חיים רק פעם אחת.



Avatarכינוי:  קשמן :)

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009


אז אתמול בלילה ממש לא היה לי מה לעשות ומצאתי את עצמי באתר בצפר מסתכלת בוידאו של שכבות אחרות בתקווה למצוא אנשים מעניינים, מה שלא קרה בסוף \:

אבל אז ראיתי את הסרטון של השכבה שלי מכיתה ח' בגיחה.. זה היה כל כך מצחיק לראות את זה כי למרות שזה היה לפני חצי שנה בערך אנחנו נראים כל כך קטנים P:

ואז ראיתי את אופיר הכלב בסרטון..

אני לא אוהבת אותו יותר, כי אני אוהבת מישהו אחר.. אבל משום מה אני מתגעגעת לאהבה שהייתה לי כלפיו.

למרות שאני לא רוצה לאהוב אותו אחרי מה שקרה והוא פשוט שבר אותי, למרות שאני לא יודעת אם הוא התכוון לזה S:

אני ממש הייתי רוצה שיכאב לו גם, ואני יודעת שנקמה זו לא הדרך אבל כן.. זה מה שאני רוצה.

 

 



 

ולנושא אחר- דיברתי עם חברה שלי ואמרתי לה משהו על בנות שאני חושבת ששונאות אותי והיא אמרה לי שזה דווקא נראה לה שהן מעריצות אותי.

ואז זה עלה לי שבעצם אנשים שמעריצים מישהו די מפחדים ממנו בגלל שהם רוצים להראות לו שהם בסדר ואוהבים אותו רק כדי לא להרגיז אותו (לא במובנים של להרגיז אנשים למכות כמו גורילות מנתניה XD)

ואז הבנתי שגם אני סוג של מפחדת מהחברות, אבל לא מסוג של פחד שהן יעשו לי משהו.. אלא מסוג של פחד שהחברות הזאת תתפרק וזה למה אני לא מצליחה כל כך לעמוד על שלי בינינו.

כל פעם שיש לי משהו להגיד שאני חושבת שהוא נכון או לא נכון אני לא אומרת אותו בגלל שאני לא רוצה שהן יחשבו עלי דברים או שזה יפגע בהן באיזשהו מקום ואז הקשר יתנתק.

 

אני מקווה שהבנתם משהו מהבלוג..(:

 

שלכם,מור 3>              



 

נכתב על ידי קשמן :) , 27/2/2009 18:27  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני קקי מטומטם^^


אני יודעת שהכותרת לא קשורה לקטע הזה אבל ראיתי עכשיו את המערכון והייתי חייבת P:

אז בקשר לפוסט הקודם, כנראה שהכל היה פשוט אי הבנה וכל פעם שהוא היה מחובר אני התנתקתי [מי שלא יודעת על מה אני מדברת הנה הסבר קצר- ........ תסתכל בפוסט הקודם עצלן!]

אז דיברנו שוב והכל בסדר, הבעיה עכשיו זה שזה נראה כאילו הוא ממציא לי תירוצים לא להפגש \:

אבל אני לא אחפור על זה עכשיו..

הנה שאלון, תהנו D:

 

 

כשאת אוהבת בן מסויים,האם את מנסה להתחיל איתו?

הלוואי, אני ממש לא אחת במתחילה עם בנים \: לצערי..

 

מה השיטה שלך לרמוז לבן שאת אוהבת אותו?

בדרך כלל בנים שאני רוצה אני לא ממש מדברת איתם כי אני לא מכירה אותם..

אבל אם אני רואה מישהו חמוד שאני רוצה אני מנסה להסתכל עליו הרבה ולנסות שיהיה ביננו קשר עין ולחייך [:

 

 האם תחכי לבן שיציע חברות או שתציעי לבד?

מי מציע חברות בימנו?! חח אבל אם אתם מתכוונים ללצאת אז בדרך כלל אני מחכה קצת כדי שהבן יציע לצאת כי את זה הייתי מעדיפה אבל אם אני רואה שזה לא ממש הולך אני עושה את הצעד..

 

 מה את אוהבת יותר בבנים, המראה או האופי?

הרבה יותר חשוב לי האופי, אבל בדרך כלל אני נמשכת לבנים שנראים חמודים לא דווקא חתיכים.

 

 מה השיטה שלך להתחיל עם בן?

כשתהיה לי אחת אני אודיע לכם.

 

 אם בן שאת אוהבת יחגוג יום הולדת, איזו מתנה תקני לו?

אממ.. אני חושבת בלון בצורת לב

 

האם בדרך כלל את מזהה בקלות בנים שדלוקים עלייך?

בדרך כלל אני חושבת שאני מזהה אבל אז מסתבר שזה לא נכון XD חחחח

 

 טוב, זה סוף השאלון.. מקווה שנהנתם XD

 

יאללה ביי [;

 

 



נכתב על ידי קשמן :) , 23/2/2009 19:51  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא הספיקה לכם שבירת לב אחת?!


התחלתי לא מזמן לדבר במסן עם מי שרציתי באמת, שחשבתי שאולי יצא לי איתו משהו..

דיברנו לא הרבה והוא היה נראה מאוד בעניין.

אחרי כמה זמן זה היה נראה כאילו הוא כבר לא הכי מתעניין ואני ממש לא הבנתי למה

הוא הסתכל עלי בבית ספר ואני חשבתי שזה כבר משהו טוב, ושאולי הוא כן רוצה משהו.. אבל אז הגעתי הביתה וחשבתי שני אדבר איתו ואקבע להפגש. התחברתי והוא היה נמצא על מצב "עסוק" [מה שאף פעם הוא לא עושה] אבל לא חשבתי שזה משהו בגללי.. התנתקתי והתחברתי שוב וראיתי שהוא מחובר אבל אחרי כמה שניות הוא הפך את עצמו שוב ל"עסוק"- פה הבנתי שמשהו לא בסדר ושהוא כנראה לא רוצה לדבר איתי יותר אפילו לא בתור ידידה.

בנות מנסות לעודד אותי ולהגיד לי שזה ממש לא נכון ושהוא כן רוצה אותי ושהוא בעניין ושאנחנו נהיה ביחד והכל יהיה טוב אבל הן לא מבינות שככל שאני יותר אופטימית ככה האכזבה בסוף תהיה הרבה יותר גדולה \:

אני ממש לא רוצה עוד מישהו שישבור לי את הלב, במיוחד לא משתי האהבות היחידות שהיו לי אי פעם.

אני מנסה שלא לשלוח לו הודעות לפעמים כדי לראות אם הוא שולח לי וזה לא קורה.

בהתחלה שהתחלנו לדבר הוא היה נראה בעניין ודי התלהב שמישהי דלוקה עליו.. אבל אחרי כמה זמן השיחות התחילו להיות ריקות יותר ופחות מעניינות במיוחד אותו ><

אני לא יודעת איך לחשוב כבר- אני צריכה לחשוב אופטימי? פסימי?

כשאני חושבת אופטימי אני נורא שמחה אבל בסוף זה מתפוצץ לי בפנים.

כשאני חושבת פסימי האכזבה כבר מתחילה בהתחלה אבל בסוף היא נשארת פשוט אותו דבר.

לפעמים אני חושבת שאולי אני מציקה לו או משהו כזה בזה שאני שולחת לו הודעות וחברות שלי אומרות לי שזה ממש לא נכון, אבל אף אחת לא יכולה לדעת אם הן לא שואלות אותו.. רק הוא יודע את התשובה. מתסכל ]:

 

יש לכם עצות? אני אשמח...

 

שלכם,

מור המאוכזבת.

 

 


 

 

נכתב על ידי קשמן :) , 17/2/2009 18:43  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

812

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקשמן :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קשמן :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)