לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


החיים- זו המציאות .

Avatarכינוי:  Maya (:

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

1/2009

איזה בנים יש בעולם ..


יש לנו בכיתה בנים דוחים
אי אפשר לדבר איתם על כלום, אי אפשר לסמוך עליהם .. אי אפשר כלום
חוץ מאחד . ><
או עוד כמה .. שעוד נישארו 'תמימים'

נכתב על ידי Maya (: , 23/1/2009 19:09  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט שנאה לחבר לשעבר שלי


אוף. אקס.
די שמחה, אבל הרוב עצובה ... :( 
הוא התחיל להיות מניאק ודוחה, אז אמרתי לחברות שלי שאני (אולי!) עומדת להיפרד מימנו וכנראה הוא שמע,
אז היום אחרי בית ספר הוא בא אלי " אני ניפרד מימך טוב? אם את רוצה אפשר להישאר ידידים.."
אז אמרתי לו כזה "לא אני לא רוצה"
ורקדתי משמחה וזה . ולמרות שאני עדיין מחבבת אותו.  אני שמחה
אבל זה בערך 4 שנים שהוא אוהב אותי ואני אותו. אז זה די .. מעציב .. :(
לא נורא .
רז ? אתה הילד הכי דפוק בתולדות האנושות ! לא נכון. אני עדיין מחבבת אותך . :(

ותודה רבה רבה רבה לרוי נועה ועתליה שכול הזמן היו איתי והצחיקו אותי.
תודה תודה תודה.  אוהבת אותכם 3>
ועתליה אצלי עכשיו והיא מיתעסקת בליפול מהכיסא ><

טוב . דרך טובה להוציא כעסים ולהיתגבר על זה .
יאללה בי :)


מי שמצלם את הכניסה ה- 1,121
מקבל פרסום לשבועיים בגודל גדול גדול גדול ^^
נכתב על ידי Maya (: , 22/1/2009 14:00  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האעאעאאעאעא . :(


אוף . סתם מצברוח רע כזה .
הוא סתם גורם לי סבל הדפוק הזה .
דמט . למה דווקא בו היתאהבתי ?!


וחוץ ממה שכתבתי . אתם לא מגיבים!
וכן, אני יודעת, הבלוג לא סתם לתגובות, אבל זה כיף יותר לראות שמישהו בבלוג שלך מגיב.

אז ככה, אם אתם באמת קוראים בבלוג, לפוסט הזה אני מבקשת -
8 תגובות (לא אתנגד ליותר >< )
אם אתם לא מגיבים, אז בי בי לבלוג..
מאיה . >>

עריכה (אחרי דקה)
בחתונה היה ממש כיף !
ואמא הסכימה שאני ייאחר . יששש

אני ואח שלי רקדנו סלואו. היה כ"כ מרגש .. >< (אח שלי קטן מימני בשנתיים ^^ )
ואז אני ודפי (בתדודה) רקדנו וזה . קיצר היה ממש כיף ..

נכתב על ידי Maya (: , 21/1/2009 14:23  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,400
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMaya (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Maya (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)