לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Breathe for love tomorrow, Cause there's no hope for today



Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

6/2012

אני בת 18 ???


11.6.1994 - לפני 18 שנה נולדתי ..

18 שנים של כשלונות והצלחות. של בכי וצחוק . של כאב ושל אושר ..

חשבתי שהתבגרתי , שאני מוכנה לגיל ולאחריות . אני לא מוכנה לכלום . לא לגיל , לא לצבא ולא לחיים .

אני לא מוכנה לחיים האלה, אני בקושי מסתדרת עכשיו . וברגע זה הבעיות שלי עוסקות בעיקר בחברים או ב"חברים" .

18 שנה ולא למדתי כלום על החיים. אני מדברת על התמודדות אבל אף פעם לא מצליחה .

 

אני לא יודעת אם היום הזה מקולל בשבילי שכל שנה הוא פשוט גרוע . או שזה סתם צירוף מקרים מצער .

 

11.6 , זה לא היום שלי ...

 

נכתב על ידי , 11/6/2012 01:54  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמיד כשאתה בא ....


תמיד כשאתה בא , אני מרגישה טיפשה .

תמיד כשאתה בא , אני מרגישה חלשה .

תמיד כשאתה בא , אני מרגישה קטנה .

תמיד כשאתה בא , אני מרגישה זולה .

תמיד כשאתה בא , אני מרגישה יאוש .

תמיד כשאתה בא , אני מרגישה את הקור עוטף אותי .

תמיד כשאתה בא , אני רוצה שתלך ובאותו זמן שלא תזוז מלידי .

תמיד כשאתה בא , אתה פוגע .

תמיד כשאתה בא , אני יודעת שאתה מחכה לרגע שהכל יגמר ותוכל ללכת .

תמיד כשאתה בא , אני מרגישה שלא אכפת לך , אני יודעת שלא אכפת לך .

תמיד כשאתה בא , אני מרגישה מכוערת .

תמיד כשאתה בא , אתה גורם לי להבין כמה אני לא חשובה .

תמיד כשאתה בא , אני מתאכזבת ממך , מתאכזבת מעצמי .

 

ואם תמיד כשאתה בא זה ככה , אז למה אני קוראת לך אלי ?

 

 

 

נכתב על ידי , 2/6/2012 04:37  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMai-Sky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mai-Sky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)