לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Your Guardian Angel

Avatarכינוי:  Lost dreamer

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

לא נועדתי לזוגיות


לא נועדתי לזוגיות ..

זה משפט כ"כ כבד אבל נכון

ולא חסר לי בנות, באמת שלא, ובלי להשוויץ כל מי שמכיר אותי יודע

אני לא רוצה זוגיות, תמיד שיש לי מישהי  רק בתחילת הקשר אני ישר מסיימת אותו ..

איזה שהוא דחף .. שאומר לי שלא, זה לא טוב, זה רע, תתרחקי מזה ...

אני פרפר .. פרפר חופשי ומאושר

שכשהוא בקשר הוא מרגיש כלוא

בין 2 ידיי אדם אנושי

שהוא יכול בכל רגע נתון ללחוץ חזק

והכל בום!, נגמ,  פשוט טוב לי לבד ..

באמת, שטוב לי לבד ...

 

טוב לי להגיד את המילה פרפר.

אני פרפר, ופרפר צריך חופש ..

כל פעם שאני מתחילה קשר אני מרגישה מועקה

ושאני חותכת אותו אני מרגישה פתאום פפפפוווווווו רגועה

אולי אני טועה .. ?

 

 



 

נכתב על ידי Lost dreamer , 11/7/2009 15:00  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גילי'ס ב-20/4/2011 18:48
 





4,302
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLost dreamer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lost dreamer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)