לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Schizophrenia



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

כמה אפשר?


גרמת לי אושר, נהנתי להיות בסביבתך, להביט עליך ולראות שגם אתה מביט עליי,
אבל כן, ידעתי שזה הרי לא יכול להיות כ''כ טוב אלא אם כן משהו עומד בדרך
וצדקתי.


ואתה פשוט לא שם לב למעשים שלך.
תתעורר כבר מהחלום שאתה חיי בו ותקלוט שלא כולם רוצים לפגוע בך.
הקשר שלנו יכול היה להתגלגל למשהו מדהים אם לא היו את מה שאתה קורא להם 'החברים' שלך.

אבל
אתה יודע מה? אתה בוחר מה לעשות עם החיים שלך, למרות שעם בחירות כאלה החיים שלך יהפכו לסיוט.
אבל אתה עושה מה שבא לך, תמיד עשית ,אתה תמיד היית כזה,
משחק אותה קשוח ואדיש, אחד שלא אכפת לו מה חושבים עליו ומה אומרים עליו אבל בפנים אתה בעצם מלא חמלה והבנה ואתה יודע שאתה טועה אבל בחיים לא תודה בזה כי אתה פשוט כזה, אתה באדם כזה ובני אדם לא משתנים.

כן, אתה יודע שאתה טועה אבל אתה פשוט לא רוצה להודות בזה,
למה? כדי לשמור על הכבוד העצמי שלך כביכול?
please

תן לי סיבה אחת למה אתה עושה את זה כל פעם מחדש.
תגיד לי למה אתה מתנהג כמו חרא,
תגיד שאתה לא רוצה,
תגיד כבר שזה פשוט לא זה, תגיד לי לעזוב אותך בשקט ואני אעוף מהחיים שלך!
אתה חושב שאני נהנה לריב איתך ולפגוע בך?
אז תתפלא לדעת שאני ממש לא,
אתה גורם לי לפגוע בך, אתה והמעשים המטומטים שלך.

תפסיק כבר לשחק אותה ולעשות מעצמך אידיוט
כי אתה לא אידיוט.










צא לי מהראש כבר.
נכתב על ידי I'm Sorry I am , 8/3/2009 13:07  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  I'm Sorry I am




הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI'm Sorry I am אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I'm Sorry I am ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)